Mate uz niekto skusenosti, ako sa chova podvozok pri plnom zatazeni ?
Ja som bol nemilo prekvapeny, ako si zadok sadol pri zatazeni uz od cca 400 kg. Vyrobil som z toho citroen so zadnymi kolami v blatnikoch
Jazdne vlastnosti sa nejak zasadne nezmenili (okrem samozrejmosti ako brzdna draha, slabsie zrychlenie, vyssia spotreba, ...).
Ale ta svetla vyska - aby sa clovek bal, ze utrhne koncovku vyfuku alebo niekde bruchom sadne na zem.
i30cw - svetla vyska pri plnom zatazeni
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
No 400kg to už je na hraně přípustné hmotnosti, tak se nediv, zvláště jestlis měl všechnu zátěž vzadu, přece jen to není stěhovák.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
To prave nie je, pohotovostna hmotnost je 1417-1523 ('vcetne ridice 75 kg'), celkova pripustna je 1940, takze auto by malo uviezt minimalne 492 kg. A kazdopadne by tam este mala byt rezerva aspon 50-100 kg.zdenek76 píše:No 400kg to už je na hraně přípustné hmotnosti, tak se nediv, zvláště jestlis měl všechnu zátěž vzadu, přece jen to není stěhovák.
Vpredu 2 osoby, vzadu 2 osoby, 4 bicykle na streche + nejake oblecenie v kufru.
Takze predpokladam, ze rozlozenie takej vahy idealnejsie byt nemohlo. Navyse vpredu to vyvazuje diesel. Predna naprava v pohode, zadna si ale sadala s kazdym kilogramom.