Zajímají mě Vaše nazory na korozi Elantry.Mám ji zakoupenou novou v roce 2002.. GLS.....i přes nástřik dvakrát spodku vozu vypadá,že se brzy rozpadne.Koroze kvete všude.Nevím si s ím rady.Najeto 60000 km a vůz by byl neprodejný.Při min.technické označili jako vadu korozi.Jaké máte zkušenosti? díky.Brzdové kotouče jsou jedna hromady rzi. jsem teda velmi zklamaný z kvality.Rez se projevuje i v dutinách dveří.
Mam na aute treti kotouce a naprosto bez problemu, bez rzi. to same podvozek, naprosto OK. Najeto mam 182tkm a snad pristi tyden se dostanu na pogumoasfaltovani podvozku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Lantru jsem měl před koupi elantry a lantru jsem prodával po 5 letech provozu a 75OOO km najetých za 160.000.Ale tahle elantra je prodejna tak za 5OOOO po 7 letech.Při pohledu spodek to nikdo nekoupí.Jedině to natřít nějakým přípravkem na spodky a zkusit prodat.Lantra tehdy při prodeji taky nevykazovala žádnou korozi.Můj známý pracuje v hyundai v noš. a říká,že se kvalita velmi zhoršila.Jde jen o šetření v nákladech.Mimo jiné na antik.ochraně.