kouri modre co s tim
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
kouri modre co s tim
zdrvim potrbuji poradit mam lantru 93 1,5 zacala mi kourit z vyfuku blede modre a ma divny zapach,zacala brat vic oleje, pry to delaji gufera na ventilech muze to byt pravda nebo je to neco horsiho dik cabalaje
- Reklama
Re: kouri modre co s tim
Pokud se to zhoršilo prudce, tak je to něco jinýho - prasklý pístní kroužek např.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: kouri modre co s tim
prave ze to slo postupne, kouri na volnobeh nebo pri vetsich otackach ,kdyz ji skousim tocit na vetsi otacky tak huli dost
Re: kouri modre co s tim
ještě mi někdo loni povídal, že lantrám se zadírá třetí válec. Nevim, možná je to kravina
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: kouri modre co s tim
Gufera nebo krouzky. Gufera to jsou v pripade kdyz Ti to zacne kourit jen po delsi dobe stani...olej stece po ventilu az do valce kde se po nastartovani spali a coudi to. Potom uz to necoudi, olej se sice spaluje, ale jen hodne malinko, takze to skoro nepoznas. Pistni krouzky to jsou v pripade, ze to kouri proste porad. Na valci je olej a ten ma byt stiranej pistnim stiracim krouzkem, kdyz je v haji, tak se Ti ten olej dostane az nad pist a tam se spali. Todle Ti rekne asi kazdej, ale muze to byt i tesneni pod hlavou. Ze je proste znicene mezi kanalkem a valcem, ale to je mala pravdepodobnost.
Zmer si komprese, ta Ti hodne napovi, ale nezaruci co to je vlastne...Tipuju to na ty krouzky
Zmer si komprese, ta Ti hodne napovi, ale nezaruci co to je vlastne...Tipuju to na ty krouzky
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- ALEX 74
- **
- Příspěvky: 265
- Registrován: 20 říj 2007, 14:00
- Bydliště: Bystřice nad Perštejnem(Svitavy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kouri modre co s tim
mám stejnej problém a to dokonce po dvou opravách v servisu(měnili kroužky i gufera)taťulda s fora mi řekl po jeho shlédnutí jasně kroužky...tak že je vyměníme a to už pořádně!
Huyndai Lantra J1 1.5i 94 úpravy:sportovní sání,výfuk 3A racing styl tanabe,interier v kůži,rozpěra mezi tlumiči,litá kola borbet,rezonátor místo katu....už je prodána,fábia 1.4 16v Komfort,octávia 1.6 74kw SR prodána,
Hyudai Coupe 2.0 16v FX 139PS
Hyudai Coupe 2.0 16v FX 139PS
Re: kouri modre co s tim
tak jsem z toho jelen,ochladilo se a auto skoro necoudi, ale jakmile se venku oteplimtak huli
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: kouri modre co s tim
To je mozna jen nahoda, spis za studena by to melo hulit, zkus si udelat ty tlaky...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz