Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
urcite min. klasika benzin + to aditivum co jsem zde pastoval. ty pemium benziny maji v sobe taky aditivum..... no a obcasna dávka aditiva motoru neuskodi, spise mu prospeje, procisti vstriky atd. + mirne lepsi spotreba. co jsem slysel od lidi, kdo ma moznost dava aditivum i do novych aut. motor to má rád.
stefanpilat - dik za odpoved, ok necham to na dalsi tank, vetsinou tankuju az kdyz mam polovinu nádrže do plna zase, tak tam hodím jedno víčko. Jo a co jsem tak pochytil ... je dobré mít v autě co nejvíce benzinu, tak se predejde odpařovaní vody a usazovani kapek v nádrži, což neni ideální pro motor a trubky do budoucna
stefanpilat - dik za odpoved, ok necham to na dalsi tank, vetsinou tankuju az kdyz mam polovinu nádrže do plna zase, tak tam hodím jedno víčko. Jo a co jsem tak pochytil ... je dobré mít v autě co nejvíce benzinu, tak se predejde odpařovaní vody a usazovani kapek v nádrži, což neni ideální pro motor a trubky do budoucna
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Bioslozka nedělá dobře žádnému motoru. Takže si myslím, za vif je dobre davat. Já to řeším vervou 100, ta bioslozka neobsahuje. Ale to se týká nejspíš toho, kdo si auto nechá delší dobu.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Má, pretože máš istotu aditivácie paliva, ktorú na stojane 100% nikdy nemáš. Moderné “eko-bio” palivá a aj motory aditiváciu potrebujú... palivá na stabilizáciu biozložky a motory aspoň mazaciu a čistiacu prísadu. Znečistenie motora a palivového systému nie je len o karbóne....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Ja nevim, myslel jsem, ze tyhle aditiva frcely tak v 90tych letech, kdy par mladych otuzeru uverilo, ze jim to ze š120 udela porsche
Chapu nejaky slozity motor s turbem, primymi vstriky, DPF... jasne, treba do mondea mkIII TDCi stacila jednou horsi nafta a menily se vstriky, ale do 1,5 DPi (cimz ten motor nechci nijak schazovat)?
Bioslozka je shit, no novy auta uz jsou na ni ready, ne? V Nemecku je, tusim, dvojnasobna.
Kolik vyjde to aditivum na 100 km navic?
Chapu nejaky slozity motor s turbem, primymi vstriky, DPF... jasne, treba do mondea mkIII TDCi stacila jednou horsi nafta a menily se vstriky, ale do 1,5 DPi (cimz ten motor nechci nijak schazovat)?
Bioslozka je shit, no novy auta uz jsou na ni ready, ne? V Nemecku je, tusim, dvojnasobna.
Kolik vyjde to aditivum na 100 km navic?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Myslím ,že dnešní aditiva nemají udělat ze 102L porsche , ale mají snahu dostat kvalitu paliva aspon na ůroven kdy se biosračky nedávaly do paliv.
Když použiješ VIF jeho nejdražší variantu(koupíš jednorázovou lahičku za 76 Kč - kelly) tak je až na 60 litrů benzínu (jedna plná nádrž i30)
Když použiješ VIF jeho nejdražší variantu(koupíš jednorázovou lahičku za 76 Kč - kelly) tak je až na 60 litrů benzínu (jedna plná nádrž i30)
Re: Motor 1.5DPi
Keď si zoberieš taký vif, tak 0,5l plechovica stojí priemerne 10€(250kc)... vydrží na 500l paliva, takže náklady zanedbateľné a úžitok nezanedbateľný... pre lepší obraz, verva (diesel aj benzín) sú aditivované vif-om priamo pri distribúcii...Odjinud píše: ↑24 zář 2020, 16:53 Ja nevim, myslel jsem, ze tyhle aditiva frcely tak v 90tych letech, kdy par mladych otuzeru uverilo, ze jim to ze š120 udela porsche
Chapu nejaky slozity motor s turbem, primymi vstriky, DPF... jasne, treba do mondea mkIII TDCi stacila jednou horsi nafta a menily se vstriky, ale do 1,5 DPi (cimz ten motor nechci nijak schazovat)?
Bioslozka je shit, no novy auta uz jsou na ni ready, ne? V Nemecku je, tusim, dvojnasobna.
Kolik vyjde to aditivum na 100 km navic?
S pripravenosťou motorov na biozlozky to máš asi tak, že v čase keď začali dávať do nafty MERO, tak niektorý farmári mali po zime problém naštartovať kombajny (moderné stroje, žiadny totalitný Fortschritt). Želatina ktorá vznikla z MERA, dokonale zalepila palivový systém.
Tak si môžeš predstaviť akú radosť ma palivový systém z vody, ktorú na seba viaže bioethanol v klasickej 95tke.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Pozor od doby kdy poláci koupily Benzínu tak přestaly Vervu aditovat Vifem, místo něj dávají nějaký vlastní svinstvo.
Re: Motor 1.5DPi
Ano, VIF tam není....Je tam místo biolihu etyltercbutyleter (ETBE). Ma příznivý vliv na vyhrevnost paliva, neváže na sebe vodu, která pusobi negativně na výkon motoru a korozi. Já tu 100 beru už leta(mám na ni slevu).....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj ve spolek, dnes jsem převzal novou i30 kombi 1.5 DPi a jel jsem s ní po státovce cca 60km. No nedostal jsem se po 7l sootreby a to jsem ji hodně lechtal. Spotřebu neřeším, jen jsem tu četl, že s tím někdo jezdí něco málo přes 5l a tak mě spíš zajímá, jestli si to po zajetí sedne a spotřeba nebude taková. Protože mi to přišlo dost, fakt jsem to netrápil. Díky
Re: Motor 1.5DPi
Daj tomu čas.Ten motor je surový.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1.5DPi
Ok, asi bych na to nemel moc dupat co? Alespom 1000 km.
Re: Motor 1.5DPi
No hlavně to nešetři a nepodtáčej. Žádné lechtání, úplně normální styl jízdy, často řadit, jinak si z toho uděláš línou lemru
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1.5DPi
Vytáčet tak do 2/3 (3500 ot), nepodtáčet, netahat vozík / nepřetěžovat, nenechat po nastartování dlouho běžet na volnoběh, hodně řadit a měnit otáčky (nejezdit stovky km na tempomat). Pak je k zvážení udělat v 1000 km výměnu oleje.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Výměnu uděláme, víc jak 4k to točit nebudeme. Hodne se s tim radit musi jinak to snad ani nejde s tou atmosferou . Snad to bude v pohode.
Re: Motor 1.5DPi
Zas to asi není nutné přehánět. Já jsem z prvních 1000 km najel 700 po dálnici na tempomat 130 km/h a olej jsem měnil normálně po roce a asi 11000 km. A auto jezdí krásně a není žádný problém.
Prostě stačí jezdit normálně.
Jinak v ČR je naturál E5, v Německu většinou tuším E10 nebo E15 a i na Slovensku je E10, ne?
Prostě stačí jezdit normálně.
Jinak v ČR je naturál E5, v Německu většinou tuším E10 nebo E15 a i na Slovensku je E10, ne?
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá