problémy

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
p711
*
Příspěvky: 24
Registrován: 29 črc 2009, 22:36

Re: problémy

Příspěvek od p711 »

tiez ma to napadlo ze to bude vlkostou, ale pre istotu ich dam skontrolovat na prehliadke.
dik
Accent 1,5 Crdi Elegance Extreme Blue
Reklama
 

Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2819
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Espero »

To se mi nějak nezdá. Myslím, že by to mohlo být spíše zavzdušněním. Mě něco podobného kdysi dělala Š 100 a bylo to hlavním brzdovým válcem, který nebyl těsný a přisával vzduch.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: problémy

Příspěvek od tombas »

Už je tady toho strašně moc a nepodařilo se mi najít, jakým způsobem jste vyřešili vrzající sedadlo řidiče. Začalo mi povrzávat, zběžné promazání nepomohlo, v servise mi řekli, že se nic neprojevilo.
Dík za pomoc.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

Re: problémy

Příspěvek od diosko »

adam221 píše:Brzdy brzdia, ale ak auto stoji vonku dlksie a je moc vlhko /dazd, sneh, mycka/ tak prvy kart brzdia slabsie, kym sa oderie povrchova hrdza z kotucov..
Heh, ja mam uplne opacnu skusenost - auto po dlhsej odstavke pri prvom zosliapnuti brzoveho pedala zacne takmer "flekovat" pokial sa nezoskrabne povrchova hrdza z kotucov. Potom uz brzdi normalne.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: problémy

Příspěvek od Gandalf »

Záleží jaký charakter má ta vrstvička usazená na disku. Proto si leckterá dražší auta za jízdy samy průběžně elektronicky lehce přibržďují, aby brzdy udržovaly náležitě zahřáté a disky suché a čisté. U takové A8 4,2 je nějaká drobná mechanická ztráta asi zanedbatelná... :) Ale taky jsem takové "nebrždění" zaznamenal, ale jen velice krátké a navíc jsem s ním tak nějak počítal, takže žádná hrůza... Třeba, když jede člověk celou cestu v prosolené břečce a pak to na noc odstaví na mrazu.

Ale zavzdušnění nebo jiný problém v okruhu taky nelze vyloučit.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: problémy

Příspěvek od tombas »

Tak jsem tady opět se svým problémem s ostřikovači. Když mrzne, nestříkají, když nemrzne stříkají.
Kapalinu tam mám do -30° a je to furt stejné. Motorek vrčí, ale voda nestříká. Nevíte kde může být problém? Přece nemůžou zamrzávat trysky nebo hadičky, když je tam nemrznoucí kapalina (Carlson).
Dík za každou radu.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: problémy

Příspěvek od Vilda »

Tombas : Jeden z neduhů Accenta .... tohle už jsme tady řešili a aspoň za svoji osobu můžu říct, že vyřešili :D koupil jsem na podzim náplň do ostřikovače do mínus 60 st. a funguje ... ostatní kluci ji taky sehnali někde v Lídlu ...

Tady viz topic ... do mínus 30 st. prostě nefunguje [-X

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 4&start=75
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: problémy

Příspěvek od tombas »

:shock: :shock: :shock: Tak to jsem v těžkém šoku!!! Aby do -30 nefungovala jsem ještě nezažil, v Xantii léta používám do -20 a to ještě často ředěnou zbytkem letní a NIKDY jsem takový problém neměl.
Aspoň mě uklidnilo, že to není nějaká jiná závada, třeba s motorkem nebo tak.
Každopádně díky.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: problémy

Příspěvek od Vilda »

Taky jsem to zažil poprvé, aby mě v zimě nestříkal ostřikovač a že jezdim kurva dlouho :? ale je to tak ... s kapalinou do minus 30ti, u Accenta trysky prostě zamrzají ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: problémy

Příspěvek od tombas »

Tak já je vždycky než vyjedu rozmrazím acetylenovým hořákem abude pokoj :mrgreen:
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
pivis
**
Příspěvky: 188
Registrován: 22 zář 2009, 14:35
Bydliště: Karlovy Vary

Re: problémy

Příspěvek od pivis »

Vildo,pravdu máš.Před vánocema jsem chtěl použít ostřikovače a pouze modré krystalky kolem trysek.Koukal jsem jak zevel :shock: .
Koupil jsem v Lidlu do -60 a zatím OK.
New Accent 1,4 Dynamic -celadon blue 11/2008-prodáno 2/2014
Hyundai Sonata NF 2,4
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2819
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Espero »

No jo, tohle mi dělá dacia taky, to se musí zastavit, led odlámat pěkně ručně, prostříknout a pak zase chvilku jet dál. Tak asi 20-30 km a hezky si to zopakovat. Kromě toho odlámat i led od stěračů - tedy u té dacie. Myslím, že to je tím, že ty deklarované vlastnosti kapalin do bandasky ostřikovače jsou ve skutečnosti jinde a teplotně o něco výše (okrádání kupujících už někde ve výrobě, obchody za to nemůžou), jednak tím, že za jízdy proud ledového vzduchu může být chladnější, než vzduch v klidu, takže při velkém mrazu se stanovený bod zamrznutí kapaliny na trysce podkročí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od Mexican »

mne teda ta nemecka do -30 nezamrza. Co je rozdiel oproti tomu co som kupoval predtym. Tento rok bolo max -19 co si spominam a tam to slo peckne. Problem u Accenta je ze ostrekovace su v plaste a tak ich nevyhrieva napr kapota (ako u Fiesty, neona, a pod) a moze sa stat ze prudenim vzduchu to proste namrza. Problem cislo jedna by som ale videl vo vedeni kvalapiny cez plastove casti a nie cez kapotu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: problémy

Příspěvek od tombas »

Ale když mě ta -30° zamrzá už při blbých -8°!!! A to jsem tam měl předtím jinou a bylo to to samé.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: problémy

Příspěvek od cert »

Mám taky z Lidlu - namíchanou 2 díly koncentrátu (do -60) a 1 díl vody - nezamrzá ani náhodou (dneska ráno -14 a v pohodě).
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“