CITACE z internetu po použití vyhledavače:
CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.
CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.
A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny
B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním
Musi do CDRi VGT olej triedy API CH-4???
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: CH-4, B4
takze co z toho rozumiem je ze pre nase podmienky (ruska ropa ktora je sirnatejsia - vacsi podiel siry) je vhodnejsia americka norma CF. A ak porovname aj americku a europsku normu tak ma v tom hyundai asi poriadny hokej. Pise jednu normu ktora je pre motory bez priameho vstrekovania (CL) a B4 ktora je pre motory s priamym vstrekovanimKrtek II píše:CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.
CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.
A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny
B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním
takze si dovolim zhrnut - u nas v europe sa drzat len europskej normy ACEA, dbat na plnu syntetiku a viskozitu podla potreby a stavu motora
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika
1.5CRDI (98kW)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ok, tak sa tesim na to az uvidim mineralny olej pre turboduchadlom preplnovane motory (teda ACEA B4). Nemyslim pseudo synteticke oleje od kastrolu, myslim plnu syntetiku. mineralne oleje maju vacsinou viskozitu 15Wxx a to chcem vidiet niekoho kto si to da do turbomotora. Ludia, preboha premyslajte trochu a prestante citovat jeden zdroj dookola. Do moderneho commonrailu patri plna syntetika, ziadny mineralny olej specifikacie vyrobcu nesplni. Dajte si tam Bixxol, Shell, Total, Valvoline, Fuchs ale nech to je plna syntetikakaartr píše:Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023