Výkonová charakteristika
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Pro normální pohodovou jízdu se dá točit do tě 3000ot.,ale pro razantnější jízdu,nebo třeba při předjíždění je potřeba ho trochu popohnat.Slušně to tahá už od cca4000ot.Jo a tu poznámku o spojovacím článku neber nijak osobně-neměla to být urážka ale jen pro odlehčení
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upřesnění-Felda 1,6l-55kW/4500 ot.,135Nm/3500 ot.,pohot.hmotnost 1080 kg-.A z 0-100km/h (pokud je dálnice dost dlouhá a řidič není moc starý na to,aby se dosažení 100km/h ve Feldě dožil )udělá za 13,0s.I když je Lantra o 160kg těžší,má neporovnatelně výkonnější motor(84kW) a zrychlení o bezmála 2s lepší.Takže buď tam neláduješ správně rychlosti nebo nemáš motor OK(a nebo máš 1,6l motor s 66kW,což se dávalo do provedení GL a i tak tam musíš mít o pár desetin s. 100km/h dříve).S motorem 2,0l/102kW má Lantra 100km/h za rovných 9,0s.mirpie píše:ty s ním "závodíš" jen v nízkých otáčkách? To jsme pak doma. Ta felda 1.6 je motor VW, hodně starej, ale dobře udělanej na točivý moment. Ten motor má sice jen 55kW, ale za to už při 4500ot/min a točák ted z hlavy nevim, možná 150Nm, ale ne v 5000ot/min jako u tvé lantry, nýbrž někde kolem 2800-3000ot/min, takže má takřka stejný točivý moment jako tvoje lantra, ale o 2000ot/min dřív. Takže pokud mu chceš ujet do kopce a kdekoli jinde, je potřeba tvou lantru držet v rozmezí 5000-6000ot/min, jinak nemáš šanci. Tady je blbý, že využitelný rozsah otáček je jen pouze 1000ot/min. Taky to chce bleskově řadit...Ale co si budem povidat...
Pozemní komunikace není závodní dráha a kdo si tohle plete, neměl by vůbec sedat za volant..
Já na to taky často pořádně šlapu, ale neohrožuji ostatní účastníky.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
zajímalo by mě teda jaký mám teda krouťák já když má 1.6 163 Nm, já našel o 1.8 tohle:mirpie píše:Motor 1,6 16V (G4GR)
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem (cm3) 1599
Vrtání/zdvih 77,4/85
Stupeň komprese 10,1
Max. výkon (kW/k/ot/min) 84/114/6000
Max. točivý moment (Nm/ot/min) 163/5000
Nejvyšší doporučená rychlost 196 km/h
Výkony (platí pro Coupé)
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 11,8
Spotřeba paliva (l/100km)
Cyklus - městský 9,8
- mimoměstský 6,2
- kombinovaný 7,5
Motor: 1.8 16v
typ: řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
zdvihový objem: 1,795
vrtání x zdvih: 82,0 x 85,0
stupeň komprese: 10,0
max. výkon/ot: 94 kW(128 PS)/6100
max. točivý moment/ot: 161,9 Nm/5000
Zrychlení z 0 na 100 km/h s manuální převodovkou: 9,4
Zdroj:http://www.lantraweb.net/historie/historie_modelu.html
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
ty parametry na Lantru 1.6 jsem jen přetáhl z Coupé-fóra z technické sekce a motory Lantra/Coupé byly stejné...Možná je v tom točivém momentu chyba... Zajímavé u těch motorů 1.6, 1.8 a 2.0 je to, jak jsou všechny prakticky identické a to doknoce i vrtáním (1.8 a 2.0 shodně 82mm, 2.0 má jen větší zdvih pístu o 8,5mm) nebo zdvihem (1.6 a 1.8 shodně 85mm). Tady by se dal vysvětlit i ten téměř shodný točivý moment u 1.6 s 1.8. Na točivý moment motoru má právě největší vliv po tlaku ve válci zdvih pístu, tedy rameno kliky. A to je u motoru 1.6 s 1.8 stejný. V porovnání výkonu 1.6 s 1.8 na tom 1.8 není o moc lépe (84kW proti 94kW), tedy rozdíl 10kW, což na točivém momentu při stejném zdvihu myslím moc nepřidá..
Ale samozřejmě je nesmysl, aby motor 1.8 měl menší točivý moment než motor 1.6 (reaguji na ty papírové hodnoty)
Ale samozřejmě je nesmysl, aby motor 1.8 měl menší točivý moment než motor 1.6 (reaguji na ty papírové hodnoty)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
no tie feldy su zaujimave stroje, teraz som siel po "dialnici" s mojou lantrou 1.8 16V GT "J1" unas na vychode a dobehla ma felda predbiehala ma 140 tak som jej ukazal ze viem ist viac, stalcil som plyn a auticko krasne vyslo na 200 a felda si to rozbehla zamnou tiez 200 taze mam dost . a pritom ta felda zvonku vyzerala ze sa rozpadne
H Getz 1.4
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
To jsem rád,že je to v poho,jo a k tomu autu co vypadalo že se rozpadne-něco podobného jsem zažil nedávno-byl to Rapid,každej díl v jiné barvě,stav tak akorát na vrakáč,ale v kopečku se mě držel jako klíště-až se mi to přestávalo zamlouvat a musel jsem hlouběji na plyn.Neuspěl
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
na ty dalnici tomu davam volnej prubech, ale na okreskach jak vidim vdali se priblizejici "konkurenci " tak pomalu zrychluju, aby se ke me ani nedostal... no nemuzu si pomoct asi by mi nebylo nejlip kdyby me predjelo HTP-ckoPaul666 píše:RUMiiiKu přesně s tebou souhlasím
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko