vrta mi porad hlavou, jestli by se nedalo dat tam i sestku
vzhledem k tomu ze je ve dana bokem, tak s mistem na tuhle stranu problem neni, na obe hridele by se pridat dala, zas tak daleko od loziska to neni
synchron sem tam moc nezkoumal, ale podle me bude stejnej na obe strany, takze s tim by taky nemusel bejt problem
ozubeny kola by nemel bejt problem nechat udelat, mozna by bylo nejlepsi aby obe spodni byly jeden celek, tim by se nemusela nijak nastavovat hridel a u kola se sikmejma zubama by nemela bejt ani moc velka sila, ktera by je tlacila od sebe, takze by to v miste kde to bude drzet na hridely nemuselo delat nakou etremni zatez
problem nastava akorat s upravou tech radicich vidlicek, nebo spis s tim ze sestka by se radila jako ted zpatecka, to by podle toho jak ten mechanizmus vypada nemusel bejt az takovej problem udelat, ted spis jak potom radit tu zpatecku
co si o tom myslite?
videl bych to zatim zpis teoreticky, nejdriv je v planu nahrada ridici jednotky a vstrikovani plynu (to bych videl tak na nasledujci 2 mesice a pak asi zacnu planovat turbo, teda jestli do ty doby auto nerosekam nekde
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
)