Tak to fakt neviem. Ked budem nabuduce s tym clovekom tak sa spytam ak nezabudnem.martin969 píše:Jak píšeš o vymontováném Scharanu a problémech s LPG,tak my tak něco říká že se jedná o VR6 ?Je to tak?Totiž to je jediný motor který může být problém postavit,a jestli mám pravdu,tak to opravdu není zařízením,ale mechanikem.... .Je to tak????
Miooo : 2.4 je 4 valec a 2.7 6 valec ako dobre vies. Taku cenu nedostanes ani nahodou na 6 valec. Ty si ale chcel nieco autorizovane alebo si zle pamatam ? tusim teleflex.
Palo-x : Problemy su podla toho co nazyvas problemami. V podstate sa legislativa zjednodusila a skoro kazde auto sa da postavit na individualnu zastavbu. Problemy boli od 1.7. 2009 ked sa to schvalilo. Problem ale bol, ze v predpisoch je predpisana napriklad dielna o urcitych rozmeroch a tie nemal na Slovensku skoro nikto ( 4 metre vyska alebo nejaky podobny nezmysel ). Ina dielna ako podla predpisov to robit nemoze lebo neziska nejake povolenie, osvedcenie alebo take cosi. Toto sa ale doriesilo ludia povolenia poziskavali roznymi sposobmi a teraz uz je to bez problemov aspon teda u nas v pezinku. Toto su moje informacie ale nemam ich z prvej ruky takze asi je to zakladne info.
matav : Skus prosim jednu vec. Zastav niekde na rovinke a potom sa naplno rozbehni aby si plny plyn drzal asi 25 sekund. Potom daj prosim vediet ako si dopadol.