Řízení,v pohodě,a nebo
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Je fakt, že se i v testech zmiňovali, že i20 (i KIA ceed) má přemrštěné posilování při vyšších rychlostech. Mi to ale vyhovuje. Jednak mám při vyšších rychlostech lepší odezvu do volantu a dříve cítím například poryvy větru a také jsem zjistil, že to zvyšuje nárok na pozornost při řízení. I když ta poslední věc může vyznít negativně, tak já ji cítím pozitivně. Je menší předpoklad, že usnu.
- Reklama
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Ahoj,
zdravim / jirikstbk /, vidim ze v tom nie som sam a zda sa, ze nas bude viac, este raz pripominam rychlost nad 120 , pri mensich nemam az tak problem . Ja osobne to vnimam opacne a neviem si predtavit ist autom 400 - 500 km vkuse .
zdravim / jirikstbk /, vidim ze v tom nie som sam a zda sa, ze nas bude viac, este raz pripominam rychlost nad 120 , pri mensich nemam az tak problem . Ja osobne to vnimam opacne a neviem si predtavit ist autom 400 - 500 km vkuse .
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
mno já nevím ale při rychlosti nad těch 120 jak píšete , už musíte být bdělí jak něco,jinak crash , to se tu snad nemusí zdůrazňovat, a spát při 20 km/hod taky přece nejde a jestli někdo kouká po krajině , tak ať to dělá jako spolujezdec
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
No neviem co si mam mysliet, bavime sa tu o faktoch , alebo o spanku za volantom a obhajobe i 20, ako som uviedol je to nanic a casom na to pridete tiez, alebo az vymenite auto a zbadate ze auto vyrobene v dnesnej dobe by malo byt ine a nie ako tie co sme zosrotovali .amaize píše:mno já nevím ale při rychlosti nad těch 120 jak píšete , už musíte být bdělí jak něco,jinak crash , to se tu snad nemusí zdůrazňovat, a spát při 20 km/hod taky přece nejde a jestli někdo kouká po krajině , tak ať to dělá jako spolujezdec
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
taky nevím co si mám myslet ,fakt je ten , že když se mi to nelíbí tak do toho nejdu a nekoupím to a né že tu pak ubekuju a šrotuju,
proč kupujete ty auta , že jsou levná ?, no tak si pak nestěžujte, nebo jděte za prodejcem , že máte problém ať ho řeší, jde tu o přepych nebo o užitkovost, mi to fakt připadá jak by Vám ty auta někdo vnutil,na diskusi se tu píše o i20 od předloňského roku , snad vše co se dalo, tak by to mělo být poučné jestli mi to auto bude vyhovovat nebo né,
tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem
proč kupujete ty auta , že jsou levná ?, no tak si pak nestěžujte, nebo jděte za prodejcem , že máte problém ať ho řeší, jde tu o přepych nebo o užitkovost, mi to fakt připadá jak by Vám ty auta někdo vnutil,na diskusi se tu píše o i20 od předloňského roku , snad vše co se dalo, tak by to mělo být poučné jestli mi to auto bude vyhovovat nebo né,
tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Toto pondělí jsem měl konečně možnost prohnat i20 i po dálnici (i když jen kousek) a mohu říct, že čím rychleji se jede, tím se mi řídí líp - s řízením nemám rozhodně problém…
Nejsem si jistý, jestli se tu někde nemluvilo o jisté vůli v řízení kolem středové pozice - možná to bylo u i10 - nevím.
Ještě mě napadlo, jestli Pacho nemáš podhuštěné pneumatiky, že se ti zdá, že "plaveš" po silnici…
Daleko horší je na některých našich cestách tvrdost odpružení, což jsem si poprvé uvědomil při jízdě po "panelové" silnici (asfaltka s nějakýma spárama někde u Hustopečí) - za chvíli jsem měl pěkně otlučené temeno od opěrky hlavy…
Nejsem si jistý, jestli se tu někde nemluvilo o jisté vůli v řízení kolem středové pozice - možná to bylo u i10 - nevím.
Ještě mě napadlo, jestli Pacho nemáš podhuštěné pneumatiky, že se ti zdá, že "plaveš" po silnici…
Daleko horší je na některých našich cestách tvrdost odpružení, což jsem si poprvé uvědomil při jízdě po "panelové" silnici (asfaltka s nějakýma spárama někde u Hustopečí) - za chvíli jsem měl pěkně otlučené temeno od opěrky hlavy…
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Ahoj - Rubbs -,
dal som na teba a prekontroloval som hustotu pneu. V predu a vzadu mam 2300 jednotiek a myslim ze na stitku nalepenom na aute je to doporucena hodnota.
V piatok som zobral rodinu a sli sme do Velka Raca - Oscadnica, tam a spet celkom 300 km z toho po dialnici 180 km. Auto slo pekne , rano na dialnici bol vietor a pri 110 -120 km/h alebo tak neak pri obiehani kamionov som lietal z lava do prava . Dievcata vzadu ztuhli a boli z toho laknute . Ja viem ze to je jav bezny, ale nie tak intenzivny ako sme zazili . Neporovnavam sa z autami ako oktavia a podobne ale obiehali nas aj male auta a frcali dalej bez toho aby znizili rychlost ako mi .
Dik za zaujem , ahoj .
dal som na teba a prekontroloval som hustotu pneu. V predu a vzadu mam 2300 jednotiek a myslim ze na stitku nalepenom na aute je to doporucena hodnota.
V piatok som zobral rodinu a sli sme do Velka Raca - Oscadnica, tam a spet celkom 300 km z toho po dialnici 180 km. Auto slo pekne , rano na dialnici bol vietor a pri 110 -120 km/h alebo tak neak pri obiehani kamionov som lietal z lava do prava . Dievcata vzadu ztuhli a boli z toho laknute . Ja viem ze to je jav bezny, ale nie tak intenzivny ako sme zazili . Neporovnavam sa z autami ako oktavia a podobne ale obiehali nas aj male auta a frcali dalej bez toho aby znizili rychlost ako mi .
Dik za zaujem , ahoj .
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
amaize:
Veru tak.
Za menej peňazí menej muziky.Nie je to cadillac, ale neprší do neho, brzdí, zatáča, dokonca za tie peniaze má aj motor.
Tiež si myslím, že čakať od auta v tejto kategórii zázrak nie je reálne. Kto chce inú úroveň, musí mať tlstejšiu peňaženku.
"tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem"
Proti všem
Veru tak.
Za menej peňazí menej muziky.Nie je to cadillac, ale neprší do neho, brzdí, zatáča, dokonca za tie peniaze má aj motor.
Tiež si myslím, že čakať od auta v tejto kategórii zázrak nie je reálne. Kto chce inú úroveň, musí mať tlstejšiu peňaženku.
"tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem"
Proti všem
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Ja som nedavno absolvoval testovaciu jazdu s ičkom a riadenie mi prislo celkom slušne ked ho porovnavam z hondou civic.Akurat je trosku volne v strede.Isiel som na tom aute asi 120ciatkou a vletel som do dost velkej a hlbokej mlaky mala mozno 20 mmetrov.Dal som nohu dole z plynu a drzal volant pricom ten sa ani nepohol.Hodnotim to preto celkom dobre uvidim o dva tyzdne ked budem mat doma vlastne ičko.Este taka pikoska ked som prechadzal mlakou vedla v priekope bola rozbita uplne nova mazda 2 chlapec asi na tom useku slapol na brzdu a nezvladol to.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
-
- *
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17 lis 2009, 19:42
- Bydliště: Slezská Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Ahoj,
mám v současné době najeto cca 5000 km a poslední dobou zjišťuji že se mi při řízení nevrací volant úplně do středové polohy.Musím ho vždy trochu dotlačit a ještě mám pocit jako by mi auto začalo tahat trochu doprava, hlavně po přejetí nějaké nerovnosti.Měl někdo podobný problém?
mám v současné době najeto cca 5000 km a poslední dobou zjišťuji že se mi při řízení nevrací volant úplně do středové polohy.Musím ho vždy trochu dotlačit a ještě mám pocit jako by mi auto začalo tahat trochu doprava, hlavně po přejetí nějaké nerovnosti.Měl někdo podobný problém?
Řízení Hyundai i20
Jsem novým majitelem vozu Hyundai i20 a mám problém, který bych popsal následovně. Při vyjetí ze zatáčky pustím volant a auto se nesrovná do rovného směru. Volant zůstane mírně pootočený a musím ho srovnat do rovného směru. Na něco takového jsem z jiných aut nebyl zvyklý. V servisu mi řekli, že je to normální a že to něktrá auta dělají. Svezl jsem se předváděcím vozem a u něho jsem pozoroval to samé.
Máte podobné zkušenosti?
Máte podobné zkušenosti?
Re: Řízení Hyundai i20
zo zaciatku som mal tiez taku skusenost ale uz je to v pohode
i20 1,2/57kW comfort
Re: Řízení Hyundai i20
Chcete říct, že jste si na ten problém zvykl, nebo se časem řízení zlepšilo a problém se neprojevuje?
Re: Řízení Hyundai i20
Mne to šlo tiež tak isto, teraz po 8.000 km to je o niečo lepšie (alebo som si len zvykol) - úplne do roviny sa ti ale volan nezrovna ná i20 asi nikdy, čo má na svedomí trochu "špecifický" (nepoviem že úplne divný) posilovač riadenia.
Kebyže to trvá, prípadne auto ťahá do strany, treba dať skontrolovať geometriu prednej nápravy. Na našich (aj vašich) exkluzívnych cestách nie je žiadny problém trafiť veľkú jamu a geometriu narušiť....
Kebyže to trvá, prípadne auto ťahá do strany, treba dať skontrolovať geometriu prednej nápravy. Na našich (aj vašich) exkluzívnych cestách nie je žiadny problém trafiť veľkú jamu a geometriu narušiť....
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Řízení,v pohodě,a nebo
Jde o to, čí to koleno je ....amaize píše:myslíš ,že na ni tlačím , za těch 30 let u ani jednoho auta nebyl problém, lehce a né drsně
a k tomu kolenu nic ?
Nyní Hyundai Tucson 1.6T-GDI 110kW 4x4
Dříve Hyundai i30 II, 1.6gdi 99kW
Dříve Hyundai i20 1.4 74kW
Nyní pracovní Kentoya TwinShot 48ccm
Dříve pracovní Škoda Felicia 1,3MPi 50kW
Dříve Škoda Fabia I 1.4MPI 44kW
Předtím Nissan Sunny 1.6i 56kW
Dříve Hyundai i30 II, 1.6gdi 99kW
Dříve Hyundai i20 1.4 74kW
Nyní pracovní Kentoya TwinShot 48ccm
Dříve pracovní Škoda Felicia 1,3MPi 50kW
Dříve Škoda Fabia I 1.4MPI 44kW
Předtím Nissan Sunny 1.6i 56kW