Teda radit někomu aby hýbal s nastavovacím šroubem škrtící klapky může snad jen totální lama.
Vždyt ten motor potom nebude vědět co má dělat, čidlo mu bude posílat jiný data než je poloha plynu
Vždy to musí být napojeno bud na pc nebo aspon konektor škrticí klapky na multimetru (měří se ohmická hodnota) je to poměrně hodně citlivé na nastavení, pul otáčky na šroubu ti dokáže zvednout spotřebu k nebeským výšinám.
Na tento šroub se smí šahat jen v servisním modu( ŘJ neřídí volnoběh) a ten se nastaví na cca 600-800ot šroubem volnoběhu ( nikoliv šroubem škrtící klapky) poté se nastaví škrticí klapka do nulové polohy. A provede se reset ŘJ.
Něco ti nefunguje, při jakékoliv zvýšené zátěži by měl ŘJ přidat a udržet ot konstantní.
Seřizování volnoběhu
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Re: Seřizování volnoběhu
Smajlochu lama seš leda ty , pokud to zvedneš tak ti potenciometr normálně udává polohu plynu - copak hejbeš s ním!? Nafoť mi prosím kde je dle Tebe šroub volnoběhu, rád bych se poučil.
.........
Re: Seřizování volnoběhu
Jenom se mrkni! Připadá Ti to normální? https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=420antek píše:Tak to asi mám nějaký extra dělaný,jinak nepozoruji žádné anomálie při sepnutí nějakého spotřebiče např.brzdových světel,že by poklesly otáčky motoru už vůbec ne.BLESK007 píše:
To ano altík je altík, ale dílenské zpracování soudruhů je trochu odfláknuté, nemám snad pravdu???
Vydím, že u tebe všechno co je vyrobeno na východ od MB je totální šunt, ale je to tvůj názor
.........
Re: Seřizování volnoběhu
Nemam ale jestli seřizuješ volnoběh dorazovým šroubem škrtící klapky, tak zahod výučák a mazej z5 do učiliště.BLESK007 píše:Smajlochu lama seš leda ty , pokud to zvedneš tak ti potenciometr normálně udává polohu plynu - copak hejbeš s ním!? Nafoť mi prosím kde je dle Tebe šroub volnoběhu, rád bych se poučil.
Vždyt rozjebeš info o tom kde se nachazí klapka, ano volnoběh ti to zvedne, ale je to stejný jako bys přišponoval plynové lanko.
U vstřikování je to "maličko" jiné než u karburátoru kde se to tak štelovalo. Tady je klapka zavřena a jde to přes kanálky, může to mít přicpaný. V každém případě rady "některých mechaniků odsud" bych bral s velkou rezervou.
Vždy to musíš nastavovat s odstavením elektroniky. Jinak ti to bude regulovat a ty neseřídíš nic.
V podstatě při tvé radě pootevřeš škrtící klapku a krokový motorek volnoběhu zavře kanál volnoběhu. Nic jinýho tím nedocílíš.Ale dělej si to jak chceš, teda na svém autě, ostatním nerad blbosti.
Re: Seřizování volnoběhu
A co tím chtěl autor říci? Proběhni si autofóra jednotlivých značek a podle nich si udělej obrázek, každá značka má své slabé místo. K těm tlumičům, pokud narážíš na vyteklý nebo vadný tlumič, tak podle toho bys nemohl koupit vlastně žádné auto, tato závada se objevuje sem tam u každé značky.Takže tato závada je normální.BLESK007 píše:Jenom se mrkni! Připadá Ti to normální? https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=420antek píše:Tak to asi mám nějaký extra dělaný,jinak nepozoruji žádné anomálie při sepnutí nějakého spotřebiče např.brzdových světel,že by poklesly otáčky motoru už vůbec ne.BLESK007 píše:
To ano altík je altík, ale dílenské zpracování soudruhů je trochu odfláknuté, nemám snad pravdu???
Vydím, že u tebe všechno co je vyrobeno na východ od MB je totální šunt, ale je to tvůj názor
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Seřizování volnoběhu
Nemá cenu se přít. Mám srovnání Acent 1996 najeto 120tis., R19 1991 najeto 200tis., rozdíly jsou velice znatelné...... Nebudu psát které je spolehlivější a na kterém nic nevrže...... Přesto mám rád a bude z ní auto...
.........
Re: Seřizování volnoběhu
Prosím te mužů poprosit vysvětleni toho jak si psal ze muže zvýšit spotřebu? Už asi 3 měsíce řeším problém s nahlím zvýšením z 6 litru na 10. Už sem vyměnil cidla teploty chladící kapaliny pročištěny vstřikováce teď nám novou váhu vzduchu a dal zkouším,ale už mi fakt dochází nápady. Potom už jen lambda sondu která je ale měněna asi před rokem. A ty vypadáš ze tomu rozumíš když sem na to tady narazil?. Předem díky.Smajloch píše:Teda radit někomu aby hýbal s nastavovacím šroubem škrtící klapky může snad jen totální lama.
Vždyt ten motor potom nebude vědět co má dělat, čidlo mu bude posílat jiný data než je poloha plynu
Vždy to musí být napojeno bud na pc nebo aspon konektor škrticí klapky na multimetru (měří se ohmická hodnota) je to poměrně hodně citlivé na nastavení, pul otáčky na šroubu ti dokáže zvednout spotřebu k nebeským výšinám.
Na tento šroub se smí šahat jen v servisním modu( ŘJ neřídí volnoběh) a ten se nastaví na cca 600-800ot šroubem volnoběhu ( nikoliv šroubem škrtící klapky) poté se nastaví škrticí klapka do nulové polohy. A provede se reset ŘJ.
Něco ti nefunguje, při jakékoliv zvýšené zátěži by měl ŘJ přidat a udržet ot konstantní.
Re: Seřizování volnoběhu
chlapi jsem v tom tedy nováček, ale s tim dorazem škrtící klapky bych taky nehejbal. volnoběh staví servomotorek množstvím vzduchu při uplně zavřené škrtící klapce, samozrejme ve spolupraci s přesnym množstvim paliva do sacího potrubí. duležita informace pro ř. j. je prave poloha škrtící klapky. Kdyz uz sem tu, tak preptam se, me stale píše diagnostika prave spatnou informaci od snímače polohy škrtící klapky- rozsvecuje schek.. pujčil jsem si snímač z jineho vozu a otačky mi nepravidelně kolísají stale. vymenil jsem i volnoběch a stale to same. Slyšel jste nekdo o tzv. modifikacich, nikdo tady o tom ještě nemluvil. pry si ř. j. vypočitava nějake pruměrné hodnoty informací. pry to souvisí i s opotrebovaním motoru. např. při vymene lambdy je pak normalní, že se motor nechova dobre nekolik prvních km. v jednom servisu tohle tvrdili a v druhym vyvraceli. pak by ta kratkodoba vymena dilu nemusela obrazne vyloucit zavadu. nevím jestli nekdo pisnete tak vam předem dekuji.