2.0 vs 2.7 vs Celica
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
tak smrt v očích s 2.7 je hodně nadsazený, skoro úsměvný, když má jen o 20kW navíc. Bavíte se o výkonu do 170koní, to je pořád ořezávátko na tu váhu. Coupéčka nejsou žádný supersporty, jen zaoblená kastla se třema dveřma s průměrným čtyřválcem a podprůměrným šestiválcem. Zůstaňte na zemi s těmi výrazy.
Ty kilowatty má ted kdejaký auto v kombiku.
Ty kilowatty má ted kdejaký auto v kombiku.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Reklama
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Myslel som to inak ako si to pochopil...
s tou 2.7kou som to myslel, ze to velmi dobre nesedi v zatackach... tak je treba dost zrucnosti pri tej nedotacavosti....
A co sa tyka tej zaoblenej kastle....tak mozno stare cuope bolo dost zaoblene. Nova generacia je uz pekne tvarovana na Europsky trh. A myslim si, ze sa kazdy za nim obzrie... Vykon neriesim...vzdy sa najde niekto, kto ma silnejsi motor.
s tou 2.7kou som to myslel, ze to velmi dobre nesedi v zatackach... tak je treba dost zrucnosti pri tej nedotacavosti....
A co sa tyka tej zaoblenej kastle....tak mozno stare cuope bolo dost zaoblene. Nova generacia je uz pekne tvarovana na Europsky trh. A myslim si, ze sa kazdy za nim obzrie... Vykon neriesim...vzdy sa najde niekto, kto ma silnejsi motor.
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
K 350Z a všem zadokolkám bych chtěl říct (nebo spíše reagovat), že je jasný, že v zimě to není žádná švanda, ale pokud někdo není blázen, nebo hovado a nemá na to, tak snad netočí takové auto na ledě. Je jasné, že s tím zapadneš, ptz zadek je lehký. Ale hlavní věc, ta naprosto hlavní je, že je třeba to vidět reálně a to, když má nějaké auto už opravdu výkon (mluvím o 200kW a více), tak je nezbytnost zadokolka, nebo 4x4. Ptz motor vpředu a náhon na přední s vysokým výkonem prostě nefunguje. Přední kola prostě nemůžou táhnout na svých "zádech" těžký motor, přenášet na sebe výkon a ještě se adekvátně chovat v zatáčkách atd. Takže zadokolka je u takových aut né že výhoda, ale naprostá nezbytnost. Nebo ideálně 4x4 s poměrem výkonu dejme tomu 30 procent na předek a 70 na zadek.
Na druhé straně, mně osobně je už takových aut líto, mají-li vozit svého majitele po českých (a jim podobně idiotsky prosolených) zimních silnicích. V našich končinách vidím tohle jako "letní auto". Jako winter car je třeba pak mít něco jiného prostě.
Dále rozhodně souhlasím s mirpiem, 4válec je průměrný (i když já ho mám velmi rád, ptz jak jsem zmiňoval, je to známý držák, když mu člověk lije olej a 6-ti válec je hodně podprůměrný. Mně osobně nevadí o něco málo vyšší pojistka ani spotřeba, ale když jsem se rozhodoval, tak nevýhody Elisy V6 jasně převážily výhody proti Tiburonu. Kdyby dával ten šestiválec takových 147 kW, tak by určitě stál za to, aby si ho člověk koupil a měl těžší předek a horší jízdní vlastnosti, ale takhle určo ne. Další výhoda je ta šestistupňová převodovka, ta se jim podle mě povedla. A samozřejmě zvuk V6. Ale nízký výkon a horší jízdní vlastnosti rozhodli o tom, že jsem si koupil Tiburona, tedy 2,0.
Na druhé straně, mně osobně je už takových aut líto, mají-li vozit svého majitele po českých (a jim podobně idiotsky prosolených) zimních silnicích. V našich končinách vidím tohle jako "letní auto". Jako winter car je třeba pak mít něco jiného prostě.
Dále rozhodně souhlasím s mirpiem, 4válec je průměrný (i když já ho mám velmi rád, ptz jak jsem zmiňoval, je to známý držák, když mu člověk lije olej a 6-ti válec je hodně podprůměrný. Mně osobně nevadí o něco málo vyšší pojistka ani spotřeba, ale když jsem se rozhodoval, tak nevýhody Elisy V6 jasně převážily výhody proti Tiburonu. Kdyby dával ten šestiválec takových 147 kW, tak by určitě stál za to, aby si ho člověk koupil a měl těžší předek a horší jízdní vlastnosti, ale takhle určo ne. Další výhoda je ta šestistupňová převodovka, ta se jim podle mě povedla. A samozřejmě zvuk V6. Ale nízký výkon a horší jízdní vlastnosti rozhodli o tom, že jsem si koupil Tiburona, tedy 2,0.
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
no tak ta 6ka u V6 je spíše estetická, točí podobně to co pětka u dvolitru, tedy ostatní převody jsou ještě kratší.....Jinak s tím výkonem na předku, výjimkou potvrzující pravidlo je Ford Focus RS, 300koní na předku a funguje to. Umí udělat podvozek, narozdíl od VW, kde to co ve Fordu je mechanicky, tak u VW dohání elektronicky a stejně nejsou tam, kde Ford.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
http://hyundai.sbazar.cz/tiburon-2-7-v6 ... 10949.html. us verze jsou asi ostrouhany, mensi vady laku, ale ty kone by za to staly: ))
Hyundai coupe 1.6 98 16V
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
že by nerez svody daly 35 koní? myslím že ne...navíc je to automat...
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Dyt todle je auto odsud...nekde by se dal pohledat i clovek jamie.thomas nebo nekdo takovej tu mel tydle fota..
Edit:
Tady je, jamie.thomas to neni :)Ale muzes pohledat tedko uzivatelovi prispevky. Ale jestli ty kone vidi jen tak ze si spocetl co kde u ktereho produktu napsali ze to zvedne, tak to nema. Pokud da papir z brzdy ze tam jsou tak tam budou...
Edit:
Tady je, jamie.thomas to neni :)Ale muzes pohledat tedko uzivatelovi prispevky. Ale jestli ty kone vidi jen tak ze si spocetl co kde u ktereho produktu napsali ze to zvedne, tak to nema. Pokud da papir z brzdy ze tam jsou tak tam budou...
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Na to by potřeboval ještě k těm svodům, kompletně nový propustný výfukový systém, spoilery to doženou.
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
všimli jste si už tehle V6tky? http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... pe/8582301
Prodej levných autodílů.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
chyběj údaje, fotky z ciziny nebo nesedí kraj v inzerátu a na foto, email nějaké divnej, obvykle písmenka-čísla zavináč seznam určitě odepíše anglicky že má auto někde v cizině, chce zálohu a blá blá blá. bohužel už se ten podvod z ciziny dostal i na sauto - POZOR na to!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 kvě 2009, 14:12
- Bydliště: Praha / Roudnice nad Labem / Cheb
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
Nikdo nemá motivaci prodávat auto pod jeho tržní cenou, pokud extrémně nespěchá. Myslím si, že tržní cena ojetého Coupé s tímto motorem a s takovými najetými kilometry, by mohl být na českém trhu 160000 CZK. Samozřejmě beru v úvahu, že vůz nemá vyplněnou servisní knihu, a ostatní okolnosti. Takže jestliže je inzerovaná cena o přibližně 75000 CZK nižší než tržní, tak bych očekával nějaký pořádně zásadní háček .
Hyundai Coupé 2.0 (2004)
Volkswagen Polo 1.2 HTP (2004)
Volkswagen Polo 1.2 HTP (2004)
Re: 2.0 vs 2.7 vs Celica
tak jo přišel klasický email,shodou okolnosti naprosto stejny jaky jsem dostal od majitelu 2 aut na ktere jsem psal predtim,takže podvod
Prodej levných autodílů.