bylo myšleno tak, že dokud neskončí záruka nebudu se do ničeho většího pouštětHardcam píše:Pred koncem vzdyt mas jeste skoro 5 let zaruku...
turbo
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: turbo
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Reklama
Re: turbo
Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
Re: turbo
U novych mozna, u predface resp. Korea rozdily jsou.dexter4 píše:všechny motorizace mají stejný podvozek
S jidlem roste chut a ze zadny tricitky neudelas levne rychlej povoz a kazdej kun navic Te bude stat mraky penez.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: turbo
Tak jak tu bylo receno samozrejme ze to jde.Ale se spoustou uprav motoru a zasahu do RJ.Plus vyfukovy system prevodovka spojka.No asi takhle jestli nemas lidi,spoustu casu,vybaveni a prebytecnejch (pocitam tak okolo 200 tacu aby to vydrzelo aspon 30 tkm) tak na to zapomen a kup si jine auto s turbem:)
Re: turbo
přesně tak, jde mi o zrychlení, ale zase nechci samozřejmě zaplatit cena jako za půl auta. Jen mě to zajímalo, protože jsem prostě našel i30 1.6 turbo což nebude snad tak konstrukčně odlišnej motor od 1.4-oboje v benzínu, určitě bych se do toho nechtěl pustit teď, ale až po záruce případně, jen mi to tak napadlo, udělat z toho prostě hot hatch, protože auto je to výborný, dobře vypadá fajn jezdí, i podvozek je výbornej a řek bych sportovní, jen prostě ta akcelerace je jinde než třeba u takovýho 2.0 tdi. Kdybys uměl třeba vyčíslit peněžně na kolik by to reálně vyšlo, byl bych ti vděčnej.dexter4 píše:Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: turbo
v ramci zaruky zatim muzes:
1. koupit KN filtr popr. vyres privod studeneho vzduchu popr. filtr Simota
2. koupit lepsi svicky - Iridiovy
3. pouzivej kvalitni olej
1. koupit KN filtr popr. vyres privod studeneho vzduchu popr. filtr Simota
2. koupit lepsi svicky - Iridiovy
3. pouzivej kvalitni olej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: turbo
no zatim uvažuju pouze o KN vložce. Olej mám kvalitní. A asi první věc udělám ten duplex a případně ten chip. Myslíš, že by taky pomohlo odlehčení setrvačníku apod.? Ale to zřejmě s dodržením záruky nelze.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: turbo
Nemáš pravdu, zaprvé to zvýší výkon a za druhé to zlepší krouťák hlavně by to mělo táhnout od nižších otáček a navíc nebudem si lhát do kapsy, řídící jednotka od hyndai má svý mouchy alespoň ta moje, chip tomu přidá trochu tý pružnosti a rychlejší reakce. A jinak o armádě spásy, hodně lidí si za svou životní situaci může samo a já jim mám platit, za to že si posrali život? Nechápej to špatně, nejsem žádnej hajzl bezohlednej, ale peníze by se měly dávat potřebným pouze zaslouženě, ne že někdo začal fetovat z vlastního rozhodnutí a pak chce po nás peníze aby si moh spravit život, to si měl rozmyslet dřív, no nic, je to na delší povídání.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise
Aktuálny model sa ukazuje viac ako dobre či už v spoľahlivosti, jazdných vlastnostiach a hlavne v predajnosti.
Snáď sa v budúcej generácii dočkáme aj hothatchu s výkonom 180-200 koní, také kórejské GTI . Nemusí to byť 1,4 ako je teraz v móde, ale 1,8 alebo dvojliter. K tomu dvojspojkový automat PSG od LUK a môže to byť veľmi zaujímavé zvezenie. Neváhal by som, ale nechajme sa prekvapiť ...
Podľa mňa chipovať nie je od veci. Nejde o výkon, ale hlavne o krútiaci moment, aby motor zaberal lepšie v nižších otáčkách. 1,4 atmosféra nie je žiadna sláva na chipovanie, ale za 330 € dostanem parametre ako 1,6, ktorá podľa aktuálneho cenníka stojí oproti 1,4 o 906 € (síce s vyššou výbavou).
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... ennik.html
Celkovo cenník na SK je dosť divný čo sa týka kombinácii motorov a výbavy .
Predtým bol rozdiel v motorizáciach 1,4-1,6 bez ohľahu na výbavu 1000 €, ale súčasný cenník nechápem. Style oproti comfortu má naviac iba disky z ľahkých zliatin a možnosť si za príplatok objednať 4-stupňový automat .
Aktuálny model sa ukazuje viac ako dobre či už v spoľahlivosti, jazdných vlastnostiach a hlavne v predajnosti.
Snáď sa v budúcej generácii dočkáme aj hothatchu s výkonom 180-200 koní, také kórejské GTI . Nemusí to byť 1,4 ako je teraz v móde, ale 1,8 alebo dvojliter. K tomu dvojspojkový automat PSG od LUK a môže to byť veľmi zaujímavé zvezenie. Neváhal by som, ale nechajme sa prekvapiť ...
Podľa mňa chipovať nie je od veci. Nejde o výkon, ale hlavne o krútiaci moment, aby motor zaberal lepšie v nižších otáčkách. 1,4 atmosféra nie je žiadna sláva na chipovanie, ale za 330 € dostanem parametre ako 1,6, ktorá podľa aktuálneho cenníka stojí oproti 1,4 o 906 € (síce s vyššou výbavou).
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... ennik.html
Celkovo cenník na SK je dosť divný čo sa týka kombinácii motorov a výbavy .
Predtým bol rozdiel v motorizáciach 1,4-1,6 bez ohľahu na výbavu 1000 €, ale súčasný cenník nechápem. Style oproti comfortu má naviac iba disky z ľahkých zliatin a možnosť si za príplatok objednať 4-stupňový automat .
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: turbo
+1Mexican píše:cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: turbo
...len ti tam chýba jedno písmenko....N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com