turbo

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od N2DRFT »

Hardcam píše:Pred koncem :lol: vzdyt mas jeste skoro 5 let zaruku...:)
bylo myšleno tak, že dokud neskončí záruka nebudu se do ničeho většího pouštět
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
dexter4
*
Příspěvky: 45
Registrován: 09 led 2011, 18:48

Re: turbo

Příspěvek od dexter4 »

Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: turbo

Příspěvek od Hardcam »

dexter4 píše:všechny motorizace mají stejný podvozek
U novych mozna, u predface resp. Korea rozdily jsou.

S jidlem roste chut a ze zadny tricitky neudelas levne rychlej povoz a kazdej kun navic Te bude stat mraky penez.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
xspit
*
Příspěvky: 12
Registrován: 12 led 2011, 12:31
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od xspit »

Tak jak tu bylo receno samozrejme ze to jde.Ale se spoustou uprav motoru a zasahu do RJ.Plus vyfukovy system prevodovka spojka.No asi takhle jestli nemas lidi,spoustu casu,vybaveni a prebytecnejch (pocitam tak okolo 200 tacu aby to vydrzelo aspon 30 tkm) tak na to zapomen a kup si jine auto s turbem:)
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od N2DRFT »

dexter4 píše:Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
přesně tak, jde mi o zrychlení, ale zase nechci samozřejmě zaplatit cena jako za půl auta. Jen mě to zajímalo, protože jsem prostě našel i30 1.6 turbo což nebude snad tak konstrukčně odlišnej motor od 1.4-oboje v benzínu, určitě bych se do toho nechtěl pustit teď, ale až po záruce případně, jen mi to tak napadlo, udělat z toho prostě hot hatch, protože auto je to výborný, dobře vypadá fajn jezdí, i podvozek je výbornej a řek bych sportovní, jen prostě ta akcelerace je jinde než třeba u takovýho 2.0 tdi. Kdybys uměl třeba vyčíslit peněžně na kolik by to reálně vyšlo, byl bych ti vděčnej.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: turbo

Příspěvek od Hardcam »

v ramci zaruky zatim muzes:

1. koupit KN filtr popr. vyres privod studeneho vzduchu popr. filtr Simota
2. koupit lepsi svicky - Iridiovy
3. pouzivej kvalitni olej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od N2DRFT »

no zatim uvažuju pouze o KN vložce. Olej mám kvalitní. A asi první věc udělám ten duplex a případně ten chip. Myslíš, že by taky pomohlo odlehčení setrvačníku apod.? Ale to zřejmě s dodržením záruky nelze.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8173
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Mexican »

cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od N2DRFT »

Nemáš pravdu, zaprvé to zvýší výkon a za druhé to zlepší krouťák hlavně by to mělo táhnout od nižších otáček a navíc nebudem si lhát do kapsy, řídící jednotka od hyndai má svý mouchy alespoň ta moje, chip tomu přidá trochu tý pružnosti a rychlejší reakce. A jinak o armádě spásy, hodně lidí si za svou životní situaci může samo a já jim mám platit, za to že si posrali život? Nechápej to špatně, nejsem žádnej hajzl bezohlednej, ale peníze by se měly dávat potřebným pouze zaslouženě, ne že někdo začal fetovat z vlastního rozhodnutí a pak chce po nás peníze aby si moh spravit život, to si měl rozmyslet dřív, no nic, je to na delší povídání.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od vlado1979 »

N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise :lol:

Aktuálny model sa ukazuje viac ako dobre či už v spoľahlivosti, jazdných vlastnostiach a hlavne v predajnosti.
Snáď sa v budúcej generácii dočkáme aj hothatchu s výkonom 180-200 koní, také kórejské GTI :D . Nemusí to byť 1,4 ako je teraz v móde, ale 1,8 alebo dvojliter. K tomu dvojspojkový automat PSG od LUK a môže to byť veľmi zaujímavé zvezenie. Neváhal by som, ale nechajme sa prekvapiť ...

Podľa mňa chipovať nie je od veci. Nejde o výkon, ale hlavne o krútiaci moment, aby motor zaberal lepšie v nižších otáčkách. 1,4 atmosféra nie je žiadna sláva na chipovanie, ale za 330 € dostanem parametre ako 1,6, ktorá podľa aktuálneho cenníka stojí oproti 1,4 o 906 € (síce s vyššou výbavou).
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... ennik.html

Celkovo cenník na SK je dosť divný čo sa týka kombinácii motorov a výbavy :-k.
Predtým bol rozdiel v motorizáciach 1,4-1,6 bez ohľahu na výbavu 1000 €, ale súčasný cenník nechápem. Style oproti comfortu má naviac iba disky z ľahkých zliatin a možnosť si za príplatok objednať 4-stupňový automat #-o.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: turbo

Příspěvek od laufas »

Mexican píše:cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
+1 :)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: turbo

Příspěvek od alarm »

N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise
...len ti tam chýba jedno písmenko.... #-o
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“