Od našeho prvního auta až dodnes
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Tak já se zkusím připojit - a začnu od úplného začátku
1964 - Jaweta sport (nová) koupeno za 2 měsíce dřiny v cukrovaru 1967 - Skůtr ČZ 175 - 502 (starší). V tý době "babolep" Jediná motorka, ne které byl povolen boční posez A když jsem si pořídil plexi, tak se na tom fakt dalo jezdit v obleku Jednou nás na něm jelo 6 1969 - Jawa 250 - 353 (starší) Nezničitelný motocykl (pokračování)
1964 - Jaweta sport (nová) koupeno za 2 měsíce dřiny v cukrovaru 1967 - Skůtr ČZ 175 - 502 (starší). V tý době "babolep" Jediná motorka, ne které byl povolen boční posez A když jsem si pořídil plexi, tak se na tom fakt dalo jezdit v obleku Jednou nás na něm jelo 6 1969 - Jawa 250 - 353 (starší) Nezničitelný motocykl (pokračování)
- Reklama
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
1971 - Jawa 250 Kalifornian (starší). Osobně jsem na něm projel hvězdicovou ralyy FIM seriových motocyklů z Prahy do Midelburgu (západní pobřeží Holandska) a po návratu od fabriky odkoupil. Motorka měla samostatné olejové mazání OILMASTER, tankoval se čistý benzin
(9 měsíců - ale přežil jsem)
(pokračování)
1974 - GAZ 69 A (tzv štábák) (starší r. 1955) Vůz prodělal nějakou expedici. Přídavná nádrž 150 l pod celou podlahou, v kufru 2 baterie 180 AH Tankováno naposled do plné, když se měnila cena benzinu z 2,40 na 4,30 Kčs. Díky nárazníku (traverza U 180) přežila i náraz s V3S. Já odjel on ne - ulomený závěs kola
1977 - VAZ 1201 (starší) Spolehlivé auto, které mě nikdy nikde nenechalo. Posllední auto, které mělo i startovací kliku Bohužel nepřežilo boční srážku s Moskvičem 408 (tzv dlabaný ingot) na moje dveře řidiče (pokračování)
Naposledy upravil(a) Josef dne 04 úno 2012, 12:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
1987 - Škoda 105 M (nové) Auto sloužilo bez zjevných problémů 19 let
2000 - Škoda Favorit (starší) Osobní referentské vozidlo, takže jsem věděl do čeho jdu
2005 - Hyundai GETZ (nové) I po 7 letech maximálně spolehlivé
- tr2700automat
- **
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12 led 2012, 08:05
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
To Josef: Nadherné fotky Josefe od Tvé první motorky až do Tvého posledního auta. Všechny fotky vyzařují velice významné a bohaté části Tveho života které Ti patři a na které si jistě pamatuješ s každým detailem a s určitou dávkou nostalgii.
Jelikož jsi měl VAZ 1201 to znamená že i Ty jsi byl vlastnikem Fiata, teda ruského Fiata jelikož se vyráběl na základě Fiata-124ky, ledaže se mýlím. Protože si pamatuji že v Rusku italská verze Fiata124 se vyráběla pod názvem VAZ 2101. Tehdy podle dohody z Italy Rusové nemohli vyvážet tento vůz VAZ 2101 do ciziny před ukončením výroby Fiata-124.
To se stalo v roku 1974 kdy výroba 124ky v Italii byla ukončena a Fiata 124ku vynahradila další proslulá italská auta od Fiata. Byla to řada 131 , Fiat Miriafori s 1300cc a Supermiriafori z motorem 1600cc. Zároveň v Polsku se tehdy začal vyrábět i polský Fiat pod názvem Fiat 131p.
Tehdy po ukončeni výroby 124ky v Italii Rusové začali vyvážet do ciziny to nejvýznamnější ruské auto všech dob, v cizině známé pod názvem Lada.
VAZ 2101 - LADA
Jelikož jsi měl VAZ 1201 to znamená že i Ty jsi byl vlastnikem Fiata, teda ruského Fiata jelikož se vyráběl na základě Fiata-124ky, ledaže se mýlím. Protože si pamatuji že v Rusku italská verze Fiata124 se vyráběla pod názvem VAZ 2101. Tehdy podle dohody z Italy Rusové nemohli vyvážet tento vůz VAZ 2101 do ciziny před ukončením výroby Fiata-124.
To se stalo v roku 1974 kdy výroba 124ky v Italii byla ukončena a Fiata 124ku vynahradila další proslulá italská auta od Fiata. Byla to řada 131 , Fiat Miriafori s 1300cc a Supermiriafori z motorem 1600cc. Zároveň v Polsku se tehdy začal vyrábět i polský Fiat pod názvem Fiat 131p.
Tehdy po ukončeni výroby 124ky v Italii Rusové začali vyvážet do ciziny to nejvýznamnější ruské auto všech dob, v cizině známé pod názvem Lada.
VAZ 2101 - LADA
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Pepíku prostě nádhera . Já bohužel fotky nemám, při stěhování se nám stratily a co bylo uložené na disku tak nám odešlo i s diskem a zůstal mi jen fiátek. Ale s každým autem maximální spokojenost, nikde nás nenechaly, vždy jsme dojely domů. Jen první škodovečka 105l nás potrápila v zimě, kdy nám praskla hlava, mladý měl půl roku a cesta od rodiny domů byla nekonečná. Jinak pánové nádherné fotky a hystorie, to se už nevydí
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Trochu to opravím ..... byl nádhernej ale už je v automobilovém nebíčku .... taky to byl rok 1972 a byl to jeden z prvních poláků, co se sem začal dovážet .... měl ještě původní fiaťácký kliky ( jako měl Fiat 124 ), řazení pod volantem ( předělával jsem ho do podlahy ), ohromnej volant ( měnil jsem ho za maličkej sportovní ) a bez serva to byla docela dřina s tím třeba zaparkovat původní motor byl 1.3 a to byla opravdu hrůza. Naštěstí brzo odešel, protože byly totálně zapečený pístní kroužky .... byl koupen od dědouška, který s ním jel nejvíc 80 km/h a nikdy motor nevytáčel. Při jedné jízdě pístní kroužek prasknul a tak jsem začal shánět motor jiný a hlavně obsah 1 500 ..... za pár týdnů jsem měl motor doma a po přehození za línou 1.3ku, jsem se nestačil divit .... to byla prostě raketa Jezdil jsem s ním od roku 1985 a do roku 2 000 .... takže byl starý 28 let a když jsem ho odvezl na vrakáč, tak tam na mě čuměl servisák, jako na trotla protože jsem tam dojel po vlastní ose tam jsem utrhnul SPZ a strčil do tašky zánovní baterku a po sepsání protokolu o ekologické likvidaci, jsem odkráčel domů.tr2700automat píše:to Vilda: opravuji teď jsem uviděl fotku Tvého Fiata je nádhernej
Toliko jsem automechanik, tak mi poláček sloužil vcelku bez problémů .... bylo to jednoduché vozítko a opravit se na něm dalo všechno, levou zadní
Jeden můj známý má 125 itala, ale co vím, tak obsah 1 700 DOHC v zelený metle a jako s veteránem s ním objíždí srazy ... a pořád je to překrásnej vůz
Tenhle topic se mi moc líbí .... ještě se pokusím pohledat nějaký fotky ... hezky se to čte
Josef, taky pěkná sbírka hlavně ten " Kalif " !!! To byla svýho času mašina, že se za ní chlap ohlídnul spíš, než za buchtou v mini šatech ale pamatuju se, že to přimazávání spoustě kluků začalo blbnout a tankovali u pumpy normální Mix ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Vildo
I já jsem při té anabázi z Holandska zjistil spotřebu oleje 0.1 l na 20 l benzinu Ale motor vydržel. Byla to malá tolerance pístku podávacího čerpadla. Bohužel to byla doba, kdy české vynálezy geniálního konstruktéra Křivky dotáhly k finále až japonci.
Jinak tohle téma se mi moc líbí, i když o některých modelech již můžou vyprávět jen ti "...sát"
I já jsem při té anabázi z Holandska zjistil spotřebu oleje 0.1 l na 20 l benzinu Ale motor vydržel. Byla to malá tolerance pístku podávacího čerpadla. Bohužel to byla doba, kdy české vynálezy geniálního konstruktéra Křivky dotáhly k finále až japonci.
Jinak tohle téma se mi moc líbí, i když o některých modelech již můžou vyprávět jen ti "...sát"
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
trošku sa pripojím do debaty o tých FIAToch, 125 poliak bol taký hybrid,karoseria až na pred masku a reflektory boli prevzaté z typu 125,ale mechanické časti a prístrojovka pochádzali z predošlého typu 1300/1500,myslím že hlavný dôvod bola ekonomická stránka veci,ale bol aj upravený na tie naše socialistické cesty-necesty,napr. podvozok nemal vôbec mazacie miesta,postupne sa modernizoval, jednotlivé modely sú podrobne popísane tu
http://www.125p.ikas.sk/
pôvodneho taliana 125 si pamätám od r.1971,čo nám parkoval v susedstve,zaujímave bolo,že mal vzadu už ležaté svetlá,ako 3.generácia poliakov od r.1975,myslím,že sa jednalo o typ SPECIAL,ale na 1000 % si ešte pamätám jeho ŠPZ (NR-94-67)
ohľadom ruskej 124-teda VAZ2101 je takmer všetko tu:
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/39 ... avil-fiat/
zaujímavu 125-ku som však videl len na obrázku,na našich cestách som sa nim nestretol
http://www.125p.ikas.sk/
pôvodneho taliana 125 si pamätám od r.1971,čo nám parkoval v susedstve,zaujímave bolo,že mal vzadu už ležaté svetlá,ako 3.generácia poliakov od r.1975,myslím,že sa jednalo o typ SPECIAL,ale na 1000 % si ešte pamätám jeho ŠPZ (NR-94-67)
ohľadom ruskej 124-teda VAZ2101 je takmer všetko tu:
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/39 ... avil-fiat/
zaujímavu 125-ku som však videl len na obrázku,na našich cestách som sa nim nestretol
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Tahle verze s hranatými světly se mi nelíbí polákovi slušelo čtyř oko .... tohle mi připomíná nový Lady.alvin píše: zaujímavu 125-ku som však videl len na obrázku,na našich cestách som sa nim nestretol
Tak si tady dědkové trochu zavzpomínají .... důležitý přeci je, že si aspoň na něco vzpomenem ( zatim ) ...Josef píše: Jinak tohle téma se mi moc líbí, i když o některých modelech již můžou vyprávět jen ti "...sát"
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4501
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Chlapi-tak se také přidávám do klubu jezdců na Fiatu 125p. Můj otec ho kupoval jako nové,někdy kolem roku 1972.A já se na něm začínal učit jezdit s mokrým řidičákem. Nejdřív mě nechal dohoblovat starou Octavii z r.1958.
Fiata jsme měli s 1500 motorem.Žral jak 3,0lV6(jak psal Vilda) .Auto to bylo živé a navíc ten luxusní vnitřek,včetně sedadel-to byly doslova křesla.Zadní sedadla měla výklopnou opěrku ruky a člověk se při jízdě jen pohupoval.
S Vildou máme společné i řazení-původně pod volantem a také jsme ho předělali na podlahu. Motor bohužel nepřežil 100000km a otec musel koupit nový polomotor.
Fiat měl vpředu 4 světla,ale kulatá a vzadu ty stejné,jako na fotkách od TR2700-dvě na výšku posazená.Měli jsme ho v takové tmavě sědé barvě-vypadal luxusně.Bohužel fotku v pc nemám.
Jednou na dovolené u Baltu v NDR,jsme chtěli jít do města.Bylo teplo,vylézali jsme z auta,otec si sundal sako.....dal ho do kufru a zabouchl.....Když z auta vystoupil zbytek rodiny,zjistil,že si zabouchnul klíče od auta v kapse saka do kufru-u sedana,s otvíráním jen přes klíček .Ono tam šlo zavřít kufr,s už zamčeným zámkem. Auto bylo naštěstí otevřené,tak jsme část dne vyplnili demontáží zad.opěradel a děláním díry skrze přepážku do kufru(podle otcových nadávek vím,že mrška dost dlouho odolávala,než se tam udělala díra pro ruku).
Fiata jsme měli s 1500 motorem.Žral jak 3,0lV6(jak psal Vilda) .Auto to bylo živé a navíc ten luxusní vnitřek,včetně sedadel-to byly doslova křesla.Zadní sedadla měla výklopnou opěrku ruky a člověk se při jízdě jen pohupoval.
S Vildou máme společné i řazení-původně pod volantem a také jsme ho předělali na podlahu. Motor bohužel nepřežil 100000km a otec musel koupit nový polomotor.
Fiat měl vpředu 4 světla,ale kulatá a vzadu ty stejné,jako na fotkách od TR2700-dvě na výšku posazená.Měli jsme ho v takové tmavě sědé barvě-vypadal luxusně.Bohužel fotku v pc nemám.
Jednou na dovolené u Baltu v NDR,jsme chtěli jít do města.Bylo teplo,vylézali jsme z auta,otec si sundal sako.....dal ho do kufru a zabouchl.....Když z auta vystoupil zbytek rodiny,zjistil,že si zabouchnul klíče od auta v kapse saka do kufru-u sedana,s otvíráním jen přes klíček .Ono tam šlo zavřít kufr,s už zamčeným zámkem. Auto bylo naštěstí otevřené,tak jsme část dne vyplnili demontáží zad.opěradel a děláním díry skrze přepážku do kufru(podle otcových nadávek vím,že mrška dost dlouho odolávala,než se tam udělala díra pro ruku).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Pekná fotogaléria jednotlivých modelov poľských "prďochov" ako sme 125-ky familiárne nazývali,podľa zvuku motora pri akcelerácii je tu,
http://www.125p.ikas.sk
model 1967-73
model 1973-5
zadná časť bola zhodná s prvým modelom
1975 -83 (k nám sa dovážali do r.1981)
v prvých 2 modeloch som sa iba viezol, spoza volantu som mal mol možnosť vyskúšať posledný model 1500-vku, r.v.1978 a najviac ma pobavil pri jazde na ňom vodič Š1000MB,ktorý sa ma na ceste dolu tzv,hronským lievikom snažil za každú cenu predbehnúť,lebo mal ŠPZ začínajúci písmenami BA...
http://www.125p.ikas.sk
model 1967-73
model 1973-5
zadná časť bola zhodná s prvým modelom
1975 -83 (k nám sa dovážali do r.1981)
v prvých 2 modeloch som sa iba viezol, spoza volantu som mal mol možnosť vyskúšať posledný model 1500-vku, r.v.1978 a najviac ma pobavil pri jazde na ňom vodič Š1000MB,ktorý sa ma na ceste dolu tzv,hronským lievikom snažil za každú cenu predbehnúť,lebo mal ŠPZ začínajúci písmenami BA...
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Nádhera pánové
Já si našeho "poláka" pamatuju, ale bohužel odešel dřív, než jsem získal ŘP, takže mé první jízdy proběhly až se Š 120L. Měli jsme vínově červeného, ještě se svislými koncovými světly, sice slabší verzi motoru, ale otec si ho vždy pochvaloval.
Ale jestli někde najdu starou fotku a naskenuju, to je ve hvězdách...
Já si našeho "poláka" pamatuju, ale bohužel odešel dřív, než jsem získal ŘP, takže mé první jízdy proběhly až se Š 120L. Měli jsme vínově červeného, ještě se svislými koncovými světly, sice slabší verzi motoru, ale otec si ho vždy pochvaloval.
Ale jestli někde najdu starou fotku a naskenuju, to je ve hvězdách...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
jelikoz zas muj vek nemuze konkurovat starsim kteri tu pisete,presto se podelim i ja,
muj prvni pincek Java555-parez cca porizen v 12letech od jednoho pana co uz byl v duchodu, jelikoz to nebylo ono poridil jsem zhruba v 15 druhy ten sam model a zacal jsem ho pomoci kamaradu (kteri delali taktez do remesla a delali i mechaniky zavodnich stroju,napr motorove cluny) tunit at uz to byla 4 rychlost ci novy pist s 1 pistnim krouzkem ,jiny karbec atd, vysledek Java mustang tise sledoval mou stopu, tenkrat se na spotrebu nehledelo ,hlavne ze nam pubertakum to frcelo,
az jsme nabyl RP poridil jsem si Skoda 120L(1987) ktera prosla taky mensimy upravami ,napr uprava vodniho chlazeni kdy misto orig termostatu se nahradil termostatem z VAZ, z lepseni topeni v zime kdy na rychlem stupni neslo udrzet ruku,rychlejsi ohrev chladici soustavy,u teto upravy jsem nikdy na predni chladic nedaval decku,nikdy jsem nemel problem ze by to varilo,pote vymena staleho prevodu v prevodovce kdy se pouzil staly prevod ze 125L ci 130, vysledek byl v snizeni prumerne spotreby,a dalsi vychytavky jako napr. vymena ocelove struny na plynu za ocelove lanko a dalsi.
do skodovky jsem plnil akorat benzin a pravidelne vymena kvalitniho oleju. a taky samozrejme na tu dobu balil a vozil devcata,ne kazdy z kluku mel tenkrat sve auto a holky byly rady a vdecne i za tu obyc.skodovenku .
pote prisla na radu druha S120L nebot ta prvni se svou korozi poroucela do kytek a jelikoz to byl zdroj ND tak volba byla jasna ten sam model, jakmile i toto se zacalo porpoucet diky sve korozi tak pote prisel na radu soucasny Hyu Accent.
tot ve strucnosti
muj prvni pincek Java555-parez cca porizen v 12letech od jednoho pana co uz byl v duchodu, jelikoz to nebylo ono poridil jsem zhruba v 15 druhy ten sam model a zacal jsem ho pomoci kamaradu (kteri delali taktez do remesla a delali i mechaniky zavodnich stroju,napr motorove cluny) tunit at uz to byla 4 rychlost ci novy pist s 1 pistnim krouzkem ,jiny karbec atd, vysledek Java mustang tise sledoval mou stopu, tenkrat se na spotrebu nehledelo ,hlavne ze nam pubertakum to frcelo,
az jsme nabyl RP poridil jsem si Skoda 120L(1987) ktera prosla taky mensimy upravami ,napr uprava vodniho chlazeni kdy misto orig termostatu se nahradil termostatem z VAZ, z lepseni topeni v zime kdy na rychlem stupni neslo udrzet ruku,rychlejsi ohrev chladici soustavy,u teto upravy jsem nikdy na predni chladic nedaval decku,nikdy jsem nemel problem ze by to varilo,pote vymena staleho prevodu v prevodovce kdy se pouzil staly prevod ze 125L ci 130, vysledek byl v snizeni prumerne spotreby,a dalsi vychytavky jako napr. vymena ocelove struny na plynu za ocelove lanko a dalsi.
do skodovky jsem plnil akorat benzin a pravidelne vymena kvalitniho oleju. a taky samozrejme na tu dobu balil a vozil devcata,ne kazdy z kluku mel tenkrat sve auto a holky byly rady a vdecne i za tu obyc.skodovenku .
pote prisla na radu druha S120L nebot ta prvni se svou korozi poroucela do kytek a jelikoz to byl zdroj ND tak volba byla jasna ten sam model, jakmile i toto se zacalo porpoucet diky sve korozi tak pote prisel na radu soucasny Hyu Accent.
tot ve strucnosti
Naposledy upravil(a) 69pavel dne 07 úno 2012, 15:46, celkem upraveno 2 x.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
Pepo, moc pěkné stroje to jsou
Na ten skútr vzpomínám, měl ho u nás ve vesnici jeden a když s ním vyrazil, tak jsme jako kluci čuměli s otevřenou papulou. Nevěřili jsme, že to je československá mašina...
U toho Kaliforniana jsem se chtěl zeptat, jak fungovalo to separátní mazání. Ale jak vidím, tak Vilda i ty jste mi potvrdili to, co už jsem slyšel jinde - že to zlobilo a hrozilo zadření...
A nemyslete si, tohle není téma jeno pro ty "...sátníky". Mě je teprve ...cet a taky už něco pamatuju. I když - ne všechno, na co vzpomínám, jsem vzhledem ke svému věku mohl řídit
Na ten skútr vzpomínám, měl ho u nás ve vesnici jeden a když s ním vyrazil, tak jsme jako kluci čuměli s otevřenou papulou. Nevěřili jsme, že to je československá mašina...
U toho Kaliforniana jsem se chtěl zeptat, jak fungovalo to separátní mazání. Ale jak vidím, tak Vilda i ty jste mi potvrdili to, co už jsem slyšel jinde - že to zlobilo a hrozilo zadření...
A nemyslete si, tohle není téma jeno pro ty "...sátníky". Mě je teprve ...cet a taky už něco pamatuju. I když - ne všechno, na co vzpomínám, jsem vzhledem ke svému věku mohl řídit
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od našeho prvního auta až dodnes
ja som mal na Š120 s týchto istých príčin termostat z wartburga,ktorý začínal otvárať až pri 84 °C a úplne otvoril pri 87, (origoš škodovácky 78 -82°C) takže kúrila tiež dobre,ale v lete pri cestách do tatier som ho radšej vyberal von
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,