s tym Fordom, to snad nemyslis vazne? Hyundai nema absolutne nic spolocne s Fordom, jedine, ze maju podobny dizajnbenny píše:No vzhledem k tomu že jsem majitelem vozu - accent - mimo jiné jsem s ním maximálně spokojený , řeknu vám k vozům - ix 20 - a - ix 30 - jednu věc a představu ať si o tom udělá každý sám a zamyslí se nad tím. Tyhle vozy byly navrhovány a projektovány ve spolupráci s automobilkou FORD. Vůz - - ix 35 - je na první pohled hodně totožný s vozem Ford - Kuga. A vůz - - ix 20 - má hodně shodného s vozem Ford C - max. Takže můj verdikt je ten , že Ford si určil podmínky za kterých se budou tyhle vozy prodávat , prostě a jednoduše nemohou být víc prodejné než vozidla Ford. I když si myslím že se prodávají víc ale s určitýni technickými problémy které zhoršují jízdní vlastnosti a celkový dojem ze zakoupeného vozu . Něco podobného praktikuje koncern VW u automobilky Škoda , vozy Superb se mohou vyrábět pouze v omezené výbavě určené koncernem VW. Jednoduše řečeno se nesmí Superby v rajchu prodávat víc než passaty. Přestože v hodnocení německého časopisu - AUTO BILD - vyšel náš Superb combi v testech mnohem lépe než Passat , jenže ......................... A tak je to pořád dokola. Prostě musí být tyhle vozy vždy o krok zpět oproti těm renomovaným značkám.
Bouchání přední nápravy
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- Reklama
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
tak to snad nemyslíš vážně,že by ještě stále existovala rudá záře , nebo něco podobného , že by si automobilka nechala kecat do svých záměrů od fordu,tak to by byla asi utopie , a špatně píšeš , auta byla projektována v německu , myslím v Rüselhajmu,ale né Fordembenny píše:No vzhledem k tomu že jsem majitelem vozu - accent - ....... jednu věc a představu ať si o tom udělá každý sám a zamyslí se nad tím. Tyhle vozy byly navrhovány a projektovány ve spolupráci s automobilkou FORD. Vůz - - ix 35 - je na první pohled hodně totožný s vozem Ford - Kuga. A vůz - - ix 20 - má hodně shodného s vozem Ford C - max. Takže můj verdikt je ten , že Ford si určil podmínky za kterých se budou tyhle vozy prodávat , prostě a jednoduše nemohou být víc prodejné než vozidla Ford....... Prostě musí být tyhle vozy vždy o krok zpět oproti těm renomovaným značkám.
a to co je u škody je snad jasné od té doby co ji spolkl das -Wv- to ani jinak nemohlo dopadnout
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
VW ne WV
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
proto jsem to hodil do odrážek
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
jo něco jako -hnůjdaj-, tak to jsem nepochopil.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
asi tak nějak,a ten Rüsel... je v pořádku , jak né tak "poprav"
a příště to napíšu hantecem,jo
a příště to napíšu hantecem,jo
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Tak kvůli tomu samému jdu v pondělí ke svému prodejci aby to vyřešil. koupil jsem ho na začátku února. hned během prvního týdne jsem ho informoval že to hrozně klepe jak starý auto . řekli že je to normální že si to sedne . no překvapivě nesedlo mám najeto 2000 km a klepe to pořád . Dnes potelefonu že je to prý konstrukční vada a že to již řeší s výrobcem. no v pondělí tam jdu osobně a uvidíme. Protože kdybych chtěl aby mi přední kola klepaly jak o závod tak jsem si mohl koupit nějaký starý auto a ne nový . Zvláštní je že ta silnice po které jezdím není ani moc hrbolatá, když po ní jedu starou fábíí ( 10 let starou) tak žádné drncání ani klepání není slyšet natož cítit. no dám vědět v pondělí jak jsem dopadl ahojRadekw píše:Mám krátkou dobu ix20 po hrbolaté vozovce mě to netlumí nárazy, chci se zeptat majitelů těchto vozů, mají-li zkušenost z výměnou tlumičů, zda je možné požadovat po záruční opravně vyměnit tlumiče korejské za německou značku SACHS.
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2012, 20:23
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Zdravím. Žádné jiné než originální tlumiče se zatím bohužel nevyrábějí. Mně po 3 týdnech stěžování si na stejné problémy dali nové tlumiče, ze kterých jsem měl příjemný pocit jen prvních pár stovek metrů, kdy se bouchání začalo opět opakovat. Zatím, co před tím jsem bouchání vnímal spíš z pravé přední strany, tak nyní je to již na obou stejné. Opět se chystám to reklamovat, ale počkám na to, co sdělí tobě a podle toho uvidím, jak to budu dál rešit. V žádném případě to neberu jako vlastnost chování auta, jak mi bylo v jiné pobočce mého prodejce sděleno. Prý tam není žádná měřitelná vůle, což je možné, ale bouchat to může logicky jen tehdy pokud tam nějaká vůle je, to je snad jasné.
Zatím čus Martin - Sokolov
Zatím čus Martin - Sokolov
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Zdravím všechny. tak můžete hádat jak jsem dopadl. jak ten sedlák u chlumce. Sice mám papír jako že přijaly reklamaci ale rovnou mi řekli že jim napíše že o nic nejde. Tváří se jako kdyby auto začaly prodávat teprve včera a všechny problémy s tímto autem jsem objevil první já a vůbec netuší jak je možné že to auto takto blbě funguje. Prý kdyby to tušily že to bude takto klepat tak by mi to řekli no nezabaly by jste je?. Nicméně všem kterým klepe přední náprava doporučuji aby k prodejci zašli a ten stejný papír si nechaly napsat. V tuto chvíly jsem tak nasraný, že již jasně uvažuji hned jak dostanu od nich že vlastně s autem nic není, že je vše v pořádku, tak hodlám vyžadovat peníze zpět a auto ať si nabouchají do (_._) .Výrobní vada je důvodem k vrácení peněz. Auto je na pohled krásné i prostorné ale jak všichni víte je v interiéru celé plastové a plastům otřesy nesvědčí. nekupuji si auto na 1 rok ale na rozhodně delší dobu. V prvním týdnu jsem auto doporučoval ke koupi a dnes každýmu říkám že neboli ix20 je jen kopa problémů a rozhodně nedoporučuji jeho koupi.
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
Prosím kde ti klepe ? Na D1 na těch panelech nebo kde ? Normálně za jízdy po rovině? Chtělo by to trošku konkrétně než takovéto všeobecné humorné rozhořčení. Nic proti jen nevím jak to mám pobrat. Ono když pujdeš desáté nejprodávanější auto v čr tímto způsobem reklamovat, tak si dovedu představit výsledek.
Naposledy upravil(a) airwaves dne 21 bře 2012, 20:57, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
možná kdyby jsi se ty nesnažil být vtipný a prošel bys celé téma tak bys našel že o pár příspěvků vejš píšu více. Na D1 to klepeS VELKOU PRAVDĚPODOBNOSTÍ každému autu, to bych tady nerozebíral. Ale pro tebe speciálně jezdím po normální silnici předpisovou rychlostí. zhruba 50% město praha 50% mimo prahu. Na této trase jsem do teď jezdil krátkou fábií 1,4 44 kw rok výroby 2001 a světe div se žádné klepání tlumičů, tak ix20 klepe jako kdyby tlumiče byly těsně před koncem životnosti. Pro jistotu jsem si tu trasu projel fábkou ještě jednou, kdyby se letoštní zima na silnici podepsala více a přesto to neklepalo. No kde asi bude chyba že.
Já neřeším to jak se to auto prodává . Je mi to úplně srdečně jedno .Jediné co mně zajímá je jestli auto které jsem koupil je v pořádku či ne. Při jízdě mou novou IX20 je jasné že to v pořádku není. Nehledě k tomu, že tím to auto i rychleji stárne. Nebo snad máš představu že s dnešním novým autem mám jezdit max. rychlostí do 20km za hodinu? to by možná ty tlumiče zvládly ne?
Já neřeším to jak se to auto prodává . Je mi to úplně srdečně jedno .Jediné co mně zajímá je jestli auto které jsem koupil je v pořádku či ne. Při jízdě mou novou IX20 je jasné že to v pořádku není. Nehledě k tomu, že tím to auto i rychleji stárne. Nebo snad máš představu že s dnešním novým autem mám jezdit max. rychlostí do 20km za hodinu? to by možná ty tlumiče zvládly ne?
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
.. no v Praze jsou skoro všude kostky, to musí být kanonáda .. tady je asi řešení jedno jediné - jezdi jak by to nemlátilo a pak na garančce se to snad pozná, že to bude cely hotový (tlumiče, čepy, řízení, náprava a pod..).. jinak se s nima nedomluvíš...
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
No tedy nevím jestli to tak dělat. To by to taky nemuselo přežít Dneska jsem jel po vcelku rovné silnici a když jsem zkusil držet prázdnou sedačku spolujezdce tak se poměrně hodně sedačka chvěla z toho dedukuju že by to moje ix20 opravdu nemusela přežít do první garančky.
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km
Re: Hluk podvozku a tvrdé rázy
no jestli ti to přijde vtipný tak mně opravdu fakt ne. věřím že tobě to tvoje auto nedělá a jsi tudíž v poho. ale zkus se zamyslet co by jsi dělal být v mé situaci. máš 1,6 možná je ten motor o něco težší než 1,4 tak tam máš možná jiný tlumiče nebo lépe dělají co mají nevím . nejsem mechanik abych toto dokázal vysvětlit proč tobě to nedělá a mně jo. Pravda je že to auto zas tak levný není abych to neřešil.jo kdybych koupil ojetinu tak tamse stím dá počítat ale nové auto ať je jakékoliv značky todle prostě dělat nesmí.airwaves píše:Už rozumím. Klep, klep, klep...
IX20 2/2012 1,4 66,2kw 2300km 6,8l/100km