Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1563
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od oltcitak »

Staci mat oci otvorene a nepozerat iba po casopisoch pre panov :lol:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Reklama
 

lukyer
*
Příspěvky: 29
Registrován: 16 kvě 2012, 16:46

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od lukyer »

Tak jenom do záznamu - celková cena opravy 48 000 Kč, najeto 87 000 km. To nám vychází 0.55 Kč / km jenom vstřiky :( Cena zahrnuje repasi všech 4 vstřikovačů (jehla + těsnění) a repasi čerpadla (taky jakési těsnění) ... Ještě v tom je nový palivový filtr a nějaký ventil, to jsou minimální položky ...
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od Richard555 »

HMMM tak to nepotěší, bohužel naše nafta opravdu stojí za ho_no , mazivost na draka a navíc i biosložky, moc jsme se synem zvažovali nákup "nafty" právě kvůli výše uvedeným možnostem problémů..... ono opravdu je to šetření "s rizikem" když vezmu vyšší pořizovací cenu naftového auta, započítám úsporu oproti benzínu a přidám podobný problém, nemohu se zbavit dojmu, že nafta není až tak výhodná jak se všude rozhlašuje..... Možná jsi tak trochu vyjímka, ale už jsem ve své práci viděl problémy s naftovými auty....
Samo jsou lidi kteří mají Oktávku v TDíčku ale to byla světlá výjímka..... to moderním naftám nehrozí.... díky složitosti už zdaleka není naftový motor tak spolehlivý jako v minulosti, kdy byl schopen jezdit snad i pod vodou....
Nakonec jsme do nafty šli, ale bylo to ojeté auto a prověřenou minulostí s nájezdem cca 90kkm..... za cenu 200kKč nebylo co řešit, ale do nafty s DPF mě nikdo nedostane, stačí že chodím na procházky se psem, nemusím ještě s autem.... :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od tempest »

Richard555 píše:HMMM tak to nepotěší, bohužel naše nafta opravdu stojí za ho_no , mazivost na draka a navíc i biosložky, moc jsme se synem zvažovali nákup "nafty" právě kvůli výše uvedeným možnostem problémů..... ono opravdu je to šetření "s rizikem" když vezmu vyšší pořizovací cenu naftového auta, započítám úsporu oproti benzínu a přidám podobný problém, nemohu se zbavit dojmu, že nafta není až tak výhodná jak se všude rozhlašuje..... Možná jsi tak trochu vyjímka, ale už jsem ve své práci viděl problémy s naftovými auty....
Samo jsou lidi kteří mají Oktávku v TDíčku ale to byla světlá výjímka..... to moderním naftám nehrozí.... díky složitosti už zdaleka není naftový motor tak spolehlivý jako v minulosti, kdy byl schopen jezdit snad i pod vodou....
Nakonec jsme do nafty šli, ale bylo to ojeté auto a prověřenou minulostí s nájezdem cca 90kkm..... za cenu 200kKč nebylo co řešit, ale do nafty s DPF mě nikdo nedostane, stačí že chodím na procházky se psem, nemusím ještě s autem.... :wink:
Nafta s MEŘO má mazivost mnohem lepší.
waltr1
*
Příspěvky: 41
Registrován: 28 črc 2013, 21:32
Bydliště: ostrava

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od waltr1 »

tak sem na tom stejne cerpadlo v haji ale jak nto tak vidim i trysky a bordel v palivu
to vse po natankovani lepsi nafty v MAKRU ](*,)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Příspěvek od Hardcam »

V Makru maj yborny cerstvy ryby, palivo tam ale rozhodne nekupuju.
Uz mas predbezny naklad na opravu?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“