Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Moderátor: Moderátoři

avandy
Příspěvky: 5
Registrován: 05 pro 2015, 14:46

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od avandy »

Vôbec neviem mne sa venoval p.Králik super veľmi seriózny, milí, fakt radosť S nimi spolupracovať.
Reklama
 

Genesis 38V6
Příspěvky: 2
Registrován: 14 kvě 2017, 12:43

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Genesis 38V6 »

Prodám kompletní motory na I40 1,7 CRDi kod: D4FD, případně kod: HX26. S nízkým průběhem. Případně kompletní díly. Za zajímavé ceny. Sám jsem prošvihl záruku.. takže vím co znamená řešit polomotor atd.. Znám ty motory už na zpaměť... kdyžtak se zeptejte.. :) A mám import přímo z Koreji. Takže bud kompletně nové díly nebo velice málo jeté.. např. 15 000km atd.. případně pište na mail: martinikus88@gmail.com
Mortis
*
Příspěvky: 94
Registrován: 08 říj 2018, 13:12

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Mortis »

Ahoj lidi. Mám ten samý problém ale auto po záruce, koupil jsem ho před půl rokem a zjistil jsem to až teď. Máte někdo zkušenosti s opravou po záruce? Můžu s tím zatím jezdit aspoň do práce? Díky za info
Myslíte že by to šlo uhrát na skrytou vadu a auto do bazaru vrátit? Ještě to není půl roku. Kdo dělá znalecké posudky a za kolik?
i40 100kW r.v.2012 černý
DanHappy
Příspěvky: 3
Registrován: 02 srp 2019, 07:44

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od DanHappy »

Ahoj, mám stejný problém. Před 2 měsíci jsem s v bazaru koupil Hyundai i40 rv 2014 s motorem 1.7 nafta 100 kW. Hned jsem na autě udělal servis olej a filtr. Mechanik mi upozornil, že měřil chladící kapalinu, kdy tam dolil čtvrt litru aby byla do minus 27 C. Upozornil mě, že musím za ním přijeď na podzim aby hodnota kapaliny byla minus 30 C. S autem jsem najel cca. 300 km a vše bylo v pořádku. Dokonce jsem stál dvě hodiny v kolone s nastartovaným motorem a bylo vše v pořádku. Před odjezdem jsem zkontroloval vozidlo a chladící kapalinu a nic z ní nezbylo. Po ujetí 150 km jsem při výměně špatně baterky zjistil že mi zmizela chladící kapalina. Tak jsem ji dolil 0,5 litru a s autem jsem nejel ale ráno jsem zjistil, že zase kapalina zmizela částečně. Pod vozidlem však žádná louže není a oleje nepřibylo. Opětovné jsem doplnil 0,25 litru ale tentokrát destilované vody a s vozidlem jsem nejel. Zatím to vypadá, že už není žádný úbytek. S hrůzou jsem tady četl co to může být za závadu prasklý blok motoru a nákladná oprava což by pro mě bylo likvidační. Chtěl bych se zeptat, kdy se s prasklin blokem motoru ztrácela chladící kapalina. Jestli při jízdě a nebo i když vozidlo stálo?. Jaká je možnost opravy mimo záruku a na co si dát pozor. Nebo vozidlo se pokusit vyreklamovat?. Do šesti měsíců se to bere, že vozidlo již závadu mělo, kdy nebylo možné ji na místě zjistit, tedy se jedná o skrytou vadu. Děkuji za jakou kolik řadu.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11625
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Reklamovat!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Brio »

To je divný. I40 z roku 2014 uz by nemela mit tento problem.
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Brio »

I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
DanHappy
Příspěvky: 3
Registrován: 02 srp 2019, 07:44

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od DanHappy »

Ahoj, tak jsem byl se svým vozidlem Hyundai i 40 v servise. Koukali do motoru a nikde pohledem nebyl zjištěn únik chladící kapaliny. Byla provedená tlaková zkouška chladícího systému, kdy bylo zjištěno, že je prasklý chladič. Od provedení tlakové zkoušky je již únik zřetelný. Jsem objednán na výměnu chladiče a předběžná kalkulace za opravu je 20.500,-Kč. Tak snad tímto bude problém vyřešen.
DanHappy
Příspěvky: 3
Registrován: 02 srp 2019, 07:44

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od DanHappy »

To jsem si myslel taky, bohužel v Hyundai mi na toto uvedli, že sice auto bylo vyrobeno v květnu 2014, kdy však v tomto může být namontován motor z roku 2013. Dále mi technik vysvětlil, že se bohužel nedá poznat, jaký motor tam ve skutečnosti je. Škoda, že oni nevědí sami, co je tam za motor, nebo to raději nechtějí uvést.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od Mexican »

co je to za uplnu blbost? ved na motore je snad milion referencii na kody, ja mam na bloku motora aj ciarovy kod s referenciou nahradneho dielu - to tam snad ma kazdy motor. Plus navyse to MUSI byt mozne vytiahnut z RJ. K tomu ten autorizak tam je ked taketo banalne veci nedokaze zistit?

PS: vymena chladica za 20 000? to y som sa pozrel niekde inde. Chladic na 1,7 CRDI 100kW napr Mahle stoji 3800kc. Kvalitny, dobry. Vymena chladica je praca asi na 2 hodiny a vymeni sa k tomu este chladiaca kvapalina. takze povedzme hodina navyse. Aj v drahom servise to cele nebude za viac nez 7000kc vratane prace a materialu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od slabostka »

ako píše mexican, každý motor má jednoznačnú identifikáciu ale to v podstate nie je podstatné.... a tak pomimo chladiča - či je chyba v tesnení alebo prasklina bloku jednoznačne dokáže test na prítomnosť spalín v chladiacom okruhu - nič drahé...
a áno, pri poruche tesnenia či bloku môže ubúdať chladiačka.... ale v tomto prípade bude chyba asi v chladiči...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
ivoš
*
Příspěvky: 72
Registrován: 05 říj 2014, 13:46
Bydliště: Liberec

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od ivoš »

Pokud máš jistotu, že to je chlasič, tak se raduj. Mel jsem to své i40 úplně stejné, nejdřív jsme si se servisem mysleli , že to je ta "standardní" závada a nakonec to byl šutr do chladiče. Za 20 tis Kč ?? Co to je za paka, jak píše mexican, chladič seženeš za tyto peníze bez problému, jenom se podívej, já měl origo chladič o menším, původním objemu , který pak standardně měnil za větší - takže toho využij a dej si tam již ten větší. Jinak, než jsme přišli na chladič, tak se objednal komplet nový a ten mám ještě v krabicích k dispozici - prodám.
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Uživatelský avatar
danyo
*
Příspěvky: 54
Registrován: 15 kvě 2013, 14:03

Re: Výměna motoru 1,7 CRDI 100KW

Příspěvek od danyo »

Mne sa tiež docela dosť strácala voda, r.v. 2014. Bol som vyklepaný či sú to tie praskliny, čo by nemalo zmysel pri cene auta riešiť. Včera som bol meniť olej a filtre po 7 roku a tam keď sundali kryt podvozku zistili, že je tam hromada vody a netestní nejaká gumená hadica pod chladičom, takže objednali novú aj so sponami a vymenia mi to. Vraj z nej vyslovene kvapkalo a keď to natlakovali tak striekalo v mieste uchytenia sponou.
Hyundai i40 CW 1.7 (136 k)
Hyundai I30 1.4 fastback Style
Hyundai TUCSON 2.0 4x4 Club
Hyundai IX35 1.7 Tricolor Plus
Hyundai I30 1.4 combi
VW Passat 1.9 TDI Variant
Škoda Octavia 1.9 TDI a 1.6 TDI
Renault Megane 1.4 sedan
Daewoo Lanos
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“