1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Mr. Hyundai, dík za vysvetlenie.
No ten systém, ako si ho popísal, to je sranda...
Dáva mi to zmysel, ale v mojom prípade mi díler hovoril nielen o autách, ktoré majú oni (najväčší díler na Slovensku), ale aj o tých, ktoré vidí v systéme. A myslím si, že podobne aj Andymu... Až na to, že tá jeho skladovka nie je v systéme, resp. sedel u dílera amatéra, ktorý mu 1,4 TGDi ponákal miesto 1,6 CRDi...
Som zvedavý na Andyho, čo napíše
No ten systém, ako si ho popísal, to je sranda...
Dáva mi to zmysel, ale v mojom prípade mi díler hovoril nielen o autách, ktoré majú oni (najväčší díler na Slovensku), ale aj o tých, ktoré vidí v systéme. A myslím si, že podobne aj Andymu... Až na to, že tá jeho skladovka nie je v systéme, resp. sedel u dílera amatéra, ktorý mu 1,4 TGDi ponákal miesto 1,6 CRDi...
Som zvedavý na Andyho, čo napíše
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Reklama
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
EDIT:
Takže od konca júna/června je v našej rodine po prevahe francúzskych áut prvý Hyundai... Štvrtok večer sme ho prevzali a piatok ráno ho išli prevetrať cez celé Česko na "česko-německé pomezí" na východ Bavorska.
Takže po pár dňoch som na autíčku najazdil 1200 km - hlavne diaľnica a potom okresky (od Prahy a Karlovy Vary/Cheb a za hranicami v Nemecku).
SPOTREBA: na diaľnici som mal väčšinou tempomat na 125 km/h (chvíľu 130, ale pár km s ľahkou nohou aj 160 km/h), na okreskách v rámci predpisov. Cestou do Nemecka v aute 2+1 a 50% naplnený kufor, späť 3+1 a plný kufor + klíma: priemerná spotreba podľa PP 5,6 l/100 km, reálna hodnota je na úrovni 6,0 l/100 km. Ak sa spotreba po pár tisíc km ustáli na úrovni pod úrovňou šesť litrov bude to OK.
JAZDA: môžem porovnať deväť rokov starý 1,6 HDI (80 kW) a nový 1,6 CRDi (100 kW). Vývoj je nepopierateľný, i30 je v komforte jazdy niekde úplne inde - odhlučnenie veľmi dobré - do auta preniká minimum hluku (aj Michelilny Premacy 3 sú OK - mal som 17-palcové aj na Citroene), sedačky taktiež oveľa lepšie ako v MVP. Najväčší rozdiel bol v prevodovke: 5 MP vs.7 DCT... Automat je výborný, ale ako to tu na fóre už odznelo, "súdruhovia" ho naprogramovali tak, že na úrovni 1700 otáčok preraďuje vyššie a následne idú otáčky pod 1500, čo som neakceptoval a hlavne na okreskách za Prahou, kde to išlo hore-dole, som ľavým pádlom pod volantom aktívne podraďoval (auto netuší keď preradí, že pred ním je stúpanie...), aby som držal otáčky aspoň na úrovni 1900-2000 ot/min. Inak sú moje pocity len a len pozitívne. Z asistentov môžem pochváliť kameru na čítanie dopravných značiek - fungovala na 100% (najskôr som si myslel, že to informuje na základe GPS a navigácie, ale minimálne pri dvoch čerstvých prácach na ceste a rýchlostných obmedzeniach vyznačených len prenosnými značkami to naozaj kamera zachytila a ukázala), LKAS - čiže asistent jazdy v pruhu fungoval na diaľnici výborne a ak by som sem-tam ťukol kolenom do volantu (aby systém mal pocit, že držím volant), tak by som skutočne nemusel stovky kilometrov držať volant... Výstraha pred nárazom tiež zareagovala výstrahou (situáciu som pod kontrolou, len som sa "nalepil" na jednu nemeckú šoférku, ktorá sa zabudla z ľavého pruhu na diaľnici zaradiť doprava...). Podvozok je taktiež na vysokej úrovni v tejto triede - je obrovský rozdiel jazdiť s viacprvkovou zadnou nápravou a pevnou, v tomto i30 znova nesklamal a splnil moje očakávania (keďže som od viacprvkovej zadnej nápravy čakal kvalitu oproti pevnej). Navigácia fungovala výborne - povely boli jasné a v dostatočnom predstihu, dokonca slovenský ženský hlas (postrehol som nejakých českých majiteľov, ktorým český hlas "nesedel") bol minimálne porovnateľný so ženským hlasom vo Waze a o triedu prekonal slovenský hlas v google navigácii - aj Waze a aj Google Maps som v aute vyskúšal cez Android Auto. Keď som multimediálny systém spároval s wifi v mobile, načítala si dopravné info a pekne ma odklonila od jednej asi 10 km kolóny pri Brne. Jedine čím ma navigácia "dostala" a rozosmiala bolo slovné spojenie: "po X metroch dorazíte do cieľa". No "doraziť" sa môžem pivom a rumom, ale pri navigácii je v slovenčine spisovné spojenie "prídete", alebo "dôjdete"
SUMA - SUMÁRUM: všetko vyššie uvedené je v podstate pochvalou Hyundaiu, jedinú výhradu som mal k "automatickému" preraďovaniu DCT prevodovky v režimoch NORMAL a ECO (pri režime SPORT je to OK!), ale to som si ustrážil pádlami pod volantom, keďže som nechcel od prvých kilometroch podtáčať motor. Možno sa časom s DCT skamarátime, ale musí si uvedomiť, že podtáčať motor (pod 1500 otáčok) si nenechám
a prikladám aj dve fotky Hviezdnej modrej (Stargazin Blue) "žabky" - manželka sa tak večer pri západe slnka na auto pozrela zo zadu a povedala, že sedí pekne a vyzerá zozadu ako sediaca žabka... tá Hviezdna modrá (Stargaing Blue) je naozaj zaujímavá len na priamom slnku, inak je skôr nevýrazná.
Takže od konca júna/června je v našej rodine po prevahe francúzskych áut prvý Hyundai... Štvrtok večer sme ho prevzali a piatok ráno ho išli prevetrať cez celé Česko na "česko-německé pomezí" na východ Bavorska.
Takže po pár dňoch som na autíčku najazdil 1200 km - hlavne diaľnica a potom okresky (od Prahy a Karlovy Vary/Cheb a za hranicami v Nemecku).
SPOTREBA: na diaľnici som mal väčšinou tempomat na 125 km/h (chvíľu 130, ale pár km s ľahkou nohou aj 160 km/h), na okreskách v rámci predpisov. Cestou do Nemecka v aute 2+1 a 50% naplnený kufor, späť 3+1 a plný kufor + klíma: priemerná spotreba podľa PP 5,6 l/100 km, reálna hodnota je na úrovni 6,0 l/100 km. Ak sa spotreba po pár tisíc km ustáli na úrovni pod úrovňou šesť litrov bude to OK.
JAZDA: môžem porovnať deväť rokov starý 1,6 HDI (80 kW) a nový 1,6 CRDi (100 kW). Vývoj je nepopierateľný, i30 je v komforte jazdy niekde úplne inde - odhlučnenie veľmi dobré - do auta preniká minimum hluku (aj Michelilny Premacy 3 sú OK - mal som 17-palcové aj na Citroene), sedačky taktiež oveľa lepšie ako v MVP. Najväčší rozdiel bol v prevodovke: 5 MP vs.7 DCT... Automat je výborný, ale ako to tu na fóre už odznelo, "súdruhovia" ho naprogramovali tak, že na úrovni 1700 otáčok preraďuje vyššie a následne idú otáčky pod 1500, čo som neakceptoval a hlavne na okreskách za Prahou, kde to išlo hore-dole, som ľavým pádlom pod volantom aktívne podraďoval (auto netuší keď preradí, že pred ním je stúpanie...), aby som držal otáčky aspoň na úrovni 1900-2000 ot/min. Inak sú moje pocity len a len pozitívne. Z asistentov môžem pochváliť kameru na čítanie dopravných značiek - fungovala na 100% (najskôr som si myslel, že to informuje na základe GPS a navigácie, ale minimálne pri dvoch čerstvých prácach na ceste a rýchlostných obmedzeniach vyznačených len prenosnými značkami to naozaj kamera zachytila a ukázala), LKAS - čiže asistent jazdy v pruhu fungoval na diaľnici výborne a ak by som sem-tam ťukol kolenom do volantu (aby systém mal pocit, že držím volant), tak by som skutočne nemusel stovky kilometrov držať volant... Výstraha pred nárazom tiež zareagovala výstrahou (situáciu som pod kontrolou, len som sa "nalepil" na jednu nemeckú šoférku, ktorá sa zabudla z ľavého pruhu na diaľnici zaradiť doprava...). Podvozok je taktiež na vysokej úrovni v tejto triede - je obrovský rozdiel jazdiť s viacprvkovou zadnou nápravou a pevnou, v tomto i30 znova nesklamal a splnil moje očakávania (keďže som od viacprvkovej zadnej nápravy čakal kvalitu oproti pevnej). Navigácia fungovala výborne - povely boli jasné a v dostatočnom predstihu, dokonca slovenský ženský hlas (postrehol som nejakých českých majiteľov, ktorým český hlas "nesedel") bol minimálne porovnateľný so ženským hlasom vo Waze a o triedu prekonal slovenský hlas v google navigácii - aj Waze a aj Google Maps som v aute vyskúšal cez Android Auto. Keď som multimediálny systém spároval s wifi v mobile, načítala si dopravné info a pekne ma odklonila od jednej asi 10 km kolóny pri Brne. Jedine čím ma navigácia "dostala" a rozosmiala bolo slovné spojenie: "po X metroch dorazíte do cieľa". No "doraziť" sa môžem pivom a rumom, ale pri navigácii je v slovenčine spisovné spojenie "prídete", alebo "dôjdete"
SUMA - SUMÁRUM: všetko vyššie uvedené je v podstate pochvalou Hyundaiu, jedinú výhradu som mal k "automatickému" preraďovaniu DCT prevodovky v režimoch NORMAL a ECO (pri režime SPORT je to OK!), ale to som si ustrážil pádlami pod volantom, keďže som nechcel od prvých kilometroch podtáčať motor. Možno sa časom s DCT skamarátime, ale musí si uvedomiť, že podtáčať motor (pod 1500 otáčok) si nenechám
a prikladám aj dve fotky Hviezdnej modrej (Stargazin Blue) "žabky" - manželka sa tak večer pri západe slnka na auto pozrela zo zadu a povedala, že sedí pekne a vyzerá zozadu ako sediaca žabka... tá Hviezdna modrá (Stargaing Blue) je naozaj zaujímavá len na priamom slnku, inak je skôr nevýrazná.
- Přílohy
-
- i30-2.jpg (182.17 KiB) Zobrazeno 3890 x
-
- i30-1.jpg (129.41 KiB) Zobrazeno 3890 x
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Ďakujem za výborné zhodnotenie. Mohol by si pls pridať fotky interiéru, zaujímajú ma hlavne sedačky predné. Kukni pls na moje vlákno ako to je u mňa a svetla ti ako svietia?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
drobcek: Užívej mazlíka. Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
gratulujem a prajem veľa štastných km takisto aj výber farby
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Pridávam sa ku kolegom a prajem len príjemné zážitky a veľkú spokojnosť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
ďakujem páni za priania a rovnako aj vám prajem veľa spokojnosti s vašimi hyundaimi
To helou: sedačky máme asi rovnaké, keďže máme výbavu Style (koža + textil). Sedenie je primerané, bočné držanie tela dobré a pohodlné Čo sa týka svetiel - doteraz som nemal auto s LED svetlami, takže v tomto aspekte to je obrovský kus vpred. Ale doteraz som nemal možnosť cestovať v tme, ale už len osvetlenie v tuneloch dáva tušiť, že LED oproti halogénovým H7 bude obrovský posun Pozriem si tvoje vlákno.
To helou: sedačky máme asi rovnaké, keďže máme výbavu Style (koža + textil). Sedenie je primerané, bočné držanie tela dobré a pohodlné Čo sa týka svetiel - doteraz som nemal auto s LED svetlami, takže v tomto aspekte to je obrovský kus vpred. Ale doteraz som nemal možnosť cestovať v tme, ale už len osvetlenie v tuneloch dáva tušiť, že LED oproti halogénovým H7 bude obrovský posun Pozriem si tvoje vlákno.
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
drobcek: LED budou opravdu skvěle svítit - za sucha. Za mokra to asi bude trochu horší To víš, bílé světlo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Tak prikladám fotky z interiéru. Mám polokožené sedačky, ale tmavé - v tvojom vlákne som si všimol svetlý interiér. Taký svetlý interiér (ale len textil) som mal 9 rokov v C4 Picasso a je pravda, že nečistoty v ňom boli vidieť...helou píše:... Mohol by si pls pridať fotky interiéru, zaujímajú ma hlavne sedačky predné. Kukni pls na moje vlákno ako to je u mňa a svetla ti ako svietia?
Čo sa týka mojich sedačiek - mám o skoro 15 cm viac a 20 kíl viac ako testovací jazdci (resp. hmotnosť, ktorú počítajú výrobcovia do pohotovostnej hmotnosti - osobne si myslím, že možno len na ďalekom východe by sa dokázali dostať s priemernou hmotnosťou mužskej populácie na úroveň 70 kg...) a je jasné, že tá koženka bude opracovať" inakšie ako textil... ale chcem veriť, že v rámci záruky to nebudem riešiť.
Čo sa týka svetiel, nemal som ešte nočnú jazdu, takže to neviem zodpovedne povedať, ale v podzemných garážach a tuneloch je LED svetlo výrazne lepšie ako halogénové H7... No a ohľadne automatického prepínania diaľkových svetiel, resp. "čiernym pásom" medzi stretávačkami a diaľkovými svetlami (rieši sa to tu na fóre) neviem ešte nič napísať, ale keď bude možnosť, tak to preverím a dám vedieť.
P.S.: Inak moja skladovka bola vyrobená 03/2018 - zistil mi to chlapík v autobazáre, cez ktorý som predával svoje C4Picasso. To totiž malo v techničáku napísané, že uvedené do prevádzky bolo 1.12.2009 a teda rok výroby 2009, ale pri previerke auta zistili nezrovnalosti a nakoniec vypátrali (dali mi o tom potvrdenie), že auto bolo vyrobené 11/2008 a predajca mi to v čase kúpy "zabudol" (!) povedať... A to som bol prvý majiteľ... Aj mi povedal, že nebol to prvý a ani ojedinelý prípad, keď vykupujú autá a že rok výroby nesedí s rokom uvedenia do prevádzky. Takmer automatické to je na prelome rokov, ale väčšinou vraj nebýva väčší rozdiel ako 4-5 mesiacov... V mojom prípade to bolo 13 mesiacov! Že pri japonských autách vyrábaných v Japonsku je to častejšie, ale stretol sa aj s mnohými európskymi značkami. Že mal pána, ktorý predával cez nich svoje auto, ktoré mal ako prvý majiteľ a rozdiel medzi skutočným rokom výroby a tým v techničáku boli 2 roky...
- Přílohy
-
- interier3.jpg (128.41 KiB) Zobrazeno 3540 x
-
- interier2.jpg (130.99 KiB) Zobrazeno 3540 x
-
- interier1.jpg (108.56 KiB) Zobrazeno 3540 x
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Andy182
- **
- Příspěvky: 452
- Registrován: 30 kvě 2011, 10:29
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
a čo zadné sedadlá? tiež máš tu koženú časť takú zožužlanú pokrčenú?
i20 BC3, 1.0T-Gdi, 7DCT, Nline+, intense blue, 10/2022 -
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
i30 PD Wagon, 1.6CRDi, 7DCT, Style, Moon Rock, 6/2018 - 12/2023
Seat Ibiza FR 1.2 TSI, 81kw, Pirineos Grey - 3/2017-7/2018
i30 1.6 CRDi, 81kw, Creamy White - 8/2013 - 03/2017
i30 1.4 CVVT 80kw, Black - 6/2011-7/2013
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Na jednom je autosedačka v Isofixe a na druhom pár krát sedela dospelá osoba, ale na tie som sa priznám sa, nepozeral...Andy182 píše:a čo zadné sedadlá? tiež máš tu koženú časť takú zožužlanú pokrčenú?
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Aj ja mam taku zožužlanú pokrčenú pozri moje fotky v mojom vlakne a mam inu farbu sedaciek. Skusal som to reklamovat, vraj sa take ako mam ja uz nevyrabaju, skuste aj vy reklamovat.Andy182 píše:a čo zadné sedadlá? tiež máš tu koženú časť takú zožužlanú pokrčenú?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Ja mám auto dva týždne, necelých 2000 km a o týždeň idem do Bulharska...helou píše:Aj ja mam taku zožužlanú pokrčenú pozri moje fotky v mojom vlakne a mam inu farbu sedaciek. Skusal som to reklamovat, vraj sa take ako mam ja uz nevyrabaju, skuste aj vy reklamovat.Andy182 píše:a čo zadné sedadlá? tiež máš tu koženú časť takú zožužlanú pokrčenú?
Takže po mesiaci budem mať cca 5500 km... potom uvidím tie sedačky...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
drobcek: Přeji šťastnou cestu a hezkou dovolenou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Dík AlexAxel.Foley píše:drobcek: Přeji šťastnou cestu a hezkou dovolenou.
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.