1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11635
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já bych spíš zkusil vyjet co v nádrži aktuálně je a natankovat Vervu 100. Žádný biolíh (bio složku řeší ETBE) a aditivace odpovídá složením VIFu. Kromě toho bude zajímavé zjistit jestli vyšší oktanové číslo cukání zmírní nebo dokonce eliminuje :-k .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od Axel.Foley »

To mi připomíná, že bych měl taky opět přejít na Vervu :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
firewire
*
Příspěvky: 28
Registrován: 19 srp 2017, 09:50

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od firewire »

Jak již bylo psáno, pokud někdo u studeného motoru dává jen 2 000 otáček a rádi že 4 na 5 a výš tak se není čemu divit, zaprvé pokud je studený motor tak turbo nejede, je to ochrana ať se nezadre a za druhé tomu motoru svědčí vyšší otáčky, osob e jezdím s tucsonem kolem 4-5 tis otáček a jede nadherne
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI Best of czech Edition + winter paket, 08/2017, Sand White
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od lumix »

No, pokud jezdis tedy do dvou tisíc, tak chudák motor a navíc musíš být pěkná brzda provozu. Nic ve zlém, ale tomu motoru hodně škodíš a nechat řadit automat v 1500 8-[ čím nižší otáčky tím větší tlaky a namáhání motoru.
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od stanKon »

Tady se zase sešlo chytráků [-o< :!:


1) ten motor má tabulkově nejvyšší točivý moment už od těch 1500 (265Nm)

2) co bys ty vševěde asi tý převodovce udělal, aby v těch patnáctistech nepřeřadila :?: ](*,) ](*,) :x

3) 4-5tisíc v pohodě???? [-o< , to je zase prasárna podle mě, ta výkonová křivka bude nad ty 4t hoodně plochá.

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... 191119.pdf

Vy dva poslední komici, fakt nemam zapotřebí vás přesvědčovat o tom, že nejsem žádná brzda provozu,přítelkyni to docela pobavilo, mě ne.
Každopádně píšete o něčem, o čem víte kulový. Ten motor jede úplně bez jakýhokoliv dušení a pořád lehce za plynem.
Mám najeto dost na to abych slyšel v jakým módu se nachází.

PS: netušim jak byl naladěn motor 1.6 T-GDI r. 2017
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od lumix »

Pokud jezdíš tak, že převodovka řadí v 1500 tak jseš brzda provozu. Jak přemluvit prevodovku, jednoduše trochu víc šlápnout na pedál plynu a ona bude řadit ve vyšších otáčkách. Z 0 na 100 se taky nedostaneš za avizovaných 7,7s s přeřazováním v 1500.
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od lumix »

Pokud jezdíš tak, že převodovka řadí v 1500 tak jseš brzda provozu. Jak přemluvit prevodovku, jednoduše trochu víc šlápnout na pedál plynu a ona bude řadit ve vyšších otáčkách. Z 0 na 100 se taky nedostaneš za avizovaných 7,7s s přeřazováním v 1500. Pro mě za mě si užívej jízdu s řazením v 1500.
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od stanKon »

:shock: :?

Vždyť to řikam, že seš komik.

Nevíš o čem mluvíš.

Takže tím končí má diskuze s tebou.

A můžeš to napsat třeba třikrát :roll: .
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 2089
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od sarin007 »

lumix: Jo taky by mě zajímalo, jak u mý naftový verze přemluvím převodovku, aby mi ve městě při 50 km/h neřadila 4ku a nechávala motor povalovat na 1250 otáčkách :mrgreen: Pokud šlápnu na plyn, otáčky se sice zvýší, s tím samozřejmě rychlost (což ve městě nechci), ale automat je stejně nastaven, že v jistých otáčkách a rychlosti zařadí za 5. Takže výsledek - otáčky opět 1250, jen na tachometru 60 a víc. Jak píše stanKon, když máš automat, nemáš volbu. Jediná volba je hodit manuální režim a volit ručně, ale to už nepotřebuju automat ](*,)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Honzatul
*
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2019, 18:54

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od Honzatul »

Zdravím,
vyzkoušel jsem to s vervou100 a je vidět zlepšení i na studený motor. Budu dále sledovat, doufám, že to bude v pohodě.
djangi
Příspěvky: 4
Registrován: 17 lis 2019, 12:22

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od djangi »

Zajeď si do autorizáku, na tyhle motory je svolávačka na SW ECU právě na zlepšení studeného chodu...
Honzatul
*
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2019, 18:54

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od Honzatul »

Díky za radu, co nejdriv se objednám. H. 👍
Honzatul
*
Příspěvky: 13
Registrován: 16 lis 2019, 18:54

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od Honzatul »

Jak jsi se dozvěděl o té svoláváci akci?
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od lumix »

Chlapi, jsem vás tak trochu hecoval, mě to DSG řadí vpodstatě stejně, drží to nízké otáčky, při jízdě městem to klidně padá na 1250 apod. Ten automat je tak blbé nastaven, já bych potřeboval režim, který by byl mezi normal a sport.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru

Příspěvek od petzl62 »

Už jsem myslel, že nám sem tu "svatou" Octavii nenapíšeš, ouha mýlil jsem se - očekávaně :mrgreen: :mrgreen: :roll: [-o<
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku...
Klíčenka....jpg
Klíčenka....jpg (11.23 KiB) Zobrazeno 3914 x
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“