1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Já bych spíš zkusil vyjet co v nádrži aktuálně je a natankovat Vervu 100. Žádný biolíh (bio složku řeší ETBE) a aditivace odpovídá složením VIFu. Kromě toho bude zajímavé zjistit jestli vyšší oktanové číslo cukání zmírní nebo dokonce eliminuje .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
To mi připomíná, že bych měl taky opět přejít na Vervu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Jak již bylo psáno, pokud někdo u studeného motoru dává jen 2 000 otáček a rádi že 4 na 5 a výš tak se není čemu divit, zaprvé pokud je studený motor tak turbo nejede, je to ochrana ať se nezadre a za druhé tomu motoru svědčí vyšší otáčky, osob e jezdím s tucsonem kolem 4-5 tis otáček a jede nadherne
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI Best of czech Edition + winter paket, 08/2017, Sand White
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
No, pokud jezdis tedy do dvou tisíc, tak chudák motor a navíc musíš být pěkná brzda provozu. Nic ve zlém, ale tomu motoru hodně škodíš a nechat řadit automat v 1500 čím nižší otáčky tím větší tlaky a namáhání motoru.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Tady se zase sešlo chytráků
1) ten motor má tabulkově nejvyšší točivý moment už od těch 1500 (265Nm)
2) co bys ty vševěde asi tý převodovce udělal, aby v těch patnáctistech nepřeřadila
3) 4-5tisíc v pohodě???? , to je zase prasárna podle mě, ta výkonová křivka bude nad ty 4t hoodně plochá.
https://www.hyundai.cz/files/download/m ... 191119.pdf
Vy dva poslední komici, fakt nemam zapotřebí vás přesvědčovat o tom, že nejsem žádná brzda provozu,přítelkyni to docela pobavilo, mě ne.
Každopádně píšete o něčem, o čem víte kulový. Ten motor jede úplně bez jakýhokoliv dušení a pořád lehce za plynem.
Mám najeto dost na to abych slyšel v jakým módu se nachází.
PS: netušim jak byl naladěn motor 1.6 T-GDI r. 2017
1) ten motor má tabulkově nejvyšší točivý moment už od těch 1500 (265Nm)
2) co bys ty vševěde asi tý převodovce udělal, aby v těch patnáctistech nepřeřadila
3) 4-5tisíc v pohodě???? , to je zase prasárna podle mě, ta výkonová křivka bude nad ty 4t hoodně plochá.
https://www.hyundai.cz/files/download/m ... 191119.pdf
Vy dva poslední komici, fakt nemam zapotřebí vás přesvědčovat o tom, že nejsem žádná brzda provozu,přítelkyni to docela pobavilo, mě ne.
Každopádně píšete o něčem, o čem víte kulový. Ten motor jede úplně bez jakýhokoliv dušení a pořád lehce za plynem.
Mám najeto dost na to abych slyšel v jakým módu se nachází.
PS: netušim jak byl naladěn motor 1.6 T-GDI r. 2017
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Pokud jezdíš tak, že převodovka řadí v 1500 tak jseš brzda provozu. Jak přemluvit prevodovku, jednoduše trochu víc šlápnout na pedál plynu a ona bude řadit ve vyšších otáčkách. Z 0 na 100 se taky nedostaneš za avizovaných 7,7s s přeřazováním v 1500.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Pokud jezdíš tak, že převodovka řadí v 1500 tak jseš brzda provozu. Jak přemluvit prevodovku, jednoduše trochu víc šlápnout na pedál plynu a ona bude řadit ve vyšších otáčkách. Z 0 na 100 se taky nedostaneš za avizovaných 7,7s s přeřazováním v 1500. Pro mě za mě si užívej jízdu s řazením v 1500.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Vždyť to řikam, že seš komik.
Nevíš o čem mluvíš.
Takže tím končí má diskuze s tebou.
A můžeš to napsat třeba třikrát .
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
lumix: Jo taky by mě zajímalo, jak u mý naftový verze přemluvím převodovku, aby mi ve městě při 50 km/h neřadila 4ku a nechávala motor povalovat na 1250 otáčkách Pokud šlápnu na plyn, otáčky se sice zvýší, s tím samozřejmě rychlost (což ve městě nechci), ale automat je stejně nastaven, že v jistých otáčkách a rychlosti zařadí za 5. Takže výsledek - otáčky opět 1250, jen na tachometru 60 a víc. Jak píše stanKon, když máš automat, nemáš volbu. Jediná volba je hodit manuální režim a volit ručně, ale to už nepotřebuju automat
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Zdravím,
vyzkoušel jsem to s vervou100 a je vidět zlepšení i na studený motor. Budu dále sledovat, doufám, že to bude v pohodě.
vyzkoušel jsem to s vervou100 a je vidět zlepšení i na studený motor. Budu dále sledovat, doufám, že to bude v pohodě.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Zajeď si do autorizáku, na tyhle motory je svolávačka na SW ECU právě na zlepšení studeného chodu...
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Díky za radu, co nejdriv se objednám. H.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Jak jsi se dozvěděl o té svoláváci akci?
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Chlapi, jsem vás tak trochu hecoval, mě to DSG řadí vpodstatě stejně, drží to nízké otáčky, při jízdě městem to klidně padá na 1250 apod. Ten automat je tak blbé nastaven, já bych potřeboval režim, který by byl mezi normal a sport.
Re: 1,6 tgdi cukani pri studenem motoru
Už jsem myslel, že nám sem tu "svatou" Octavii nenapíšeš, ouha mýlil jsem se - očekávaně
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku...
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.