Koukám, že ENG, SVK a CZK verze manuálu si v tomto bodě hraje se slovíčky, přikládám český text:
Otočte klíčkem směrem k zadní části vozidla, pokud jej chcete odemknout, a měrem k přední části vozidla, pokud jej chcete zamknout.
Jestliže zamknete nebo odemknete dveře řidiče pomocí klíčku, zamknou nebo odemknou se automaticky.
Tedy anglická verze jasně hovoří o "all vehicle doors"
Slovenská verze v první větě neurčitě uvádí "pre odomknutie / uzamknutie, bez určení čeho - dveří? auta? Druhá věta jednoznačně uvádí "dvere vodiča"
A v české mutaci se v první větě píše ...vozidla, pokud JEJ chcete odemknout... ...vozidla, pokud jej chcete zamknout. Tedy pokud správně rozumím česky, mluvíme tady o uzamknutí auta.
Druhá věta potom protiřečí té první, protože po pozorném přečtení z kontextu vyplývá, že dveře řidiče ...se zamknou nebo odemknou automaticky. Navíc se tady vůbec nemluví o tom, že se tím zamkne i kufr.
Resumé: AUTO NEMÁ CENTRÁL NA KLÍČEK, pokud je potřeba ho nouzově zamknout při nefunkčnosti dálky, je potřeba obejít auto jako pešek okolo, cvaknout jednotlivě všechny dveře a potom uzamknout klíčem u řidiče. Čili něco podobného, jako na stodvacítce. No nic, hlavně, že jsme na to po celovíkendovém bádání přišli Ne, že by to člověk potřeboval každý den, ale pokud se něco takového skutečně stane např. na dovolené, tak je z toho zbytečný stres, když člověk nemá správnou informaci...
Jen by mě zajímalo, jestli je tohle nová fičura pro facelift a tedy MY21 nebo jestli to mají takhle i starší PD. To by vysvětlovalo, proč to je v ENG verzi uvedeno jinak. Je to manuál pro rok 2018.
Uzamknutie klučom
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Uzamknutie klučom
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: Uzamknutie klučom
Je v tom bordel... Ešte musím zistiť, keď zamknem dialkovým a otvorím klučom, či sa spustí alarm a ako to rýchlo vypnúť bez použitia dialkového. Ale to až budem niekde mimo. Nechcem tu húkať na parkovisku. Ešte si budú myslieť že kradnem
Hyundai i30SW Family Smart, 1.4 t-gdi, 2020, snow white, manuál, 8" bez navi
Peugeot 308 SW, 1.6 16V, 2010, manuál
Škoda Fabia 1.4 50kW
Opel Astra G kombi, 1.6 16V
Škoda 105S žehlička
Peugeot 308 SW, 1.6 16V, 2010, manuál
Škoda Fabia 1.4 50kW
Opel Astra G kombi, 1.6 16V
Škoda 105S žehlička
Re: Uzamknutie klučom
Když zamkneš dálkou a odemkneš klíčem, tak lze deaktivovat zastrčením klíčku do spínačky a pootočením do 1. polohy. Ale radši vyzkoušej, dříve to fungovalo, na stávajícím jsem to ještě neprověřoval.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Uzamknutie klučom
Mám bezkľúčové. Možno bude stačiť stlačiť tlačidlo Štart. No uvidíme...
Hyundai i30SW Family Smart, 1.4 t-gdi, 2020, snow white, manuál, 8" bez navi
Peugeot 308 SW, 1.6 16V, 2010, manuál
Škoda Fabia 1.4 50kW
Opel Astra G kombi, 1.6 16V
Škoda 105S žehlička
Peugeot 308 SW, 1.6 16V, 2010, manuál
Škoda Fabia 1.4 50kW
Opel Astra G kombi, 1.6 16V
Škoda 105S žehlička
Re: Uzamknutie klučom
Zajimavy. Mam auto ted v servisu na nastrik dutin a az se vrati, tak to take prubnu. Co jsem zatim zkousel, tak mam jen poznatek , ze kdyz se odemkne klicem, zacne houkat alarm.
Je mozne, ze setri + s ohledem na oblibu keyless reseni, je zamek skutecne jen pro nouzovy vstup / vystup napr. pri vyndavani baterie. No, nadseny z toho nejsem, ale furt lepsi, nez kdyby zamek na klicek vubec nebyl.
Jinak manual na FL je shit horkou jehlou, moznych chyb tam asi bude vice.
Btw, jak bez baterie otevrit kufr?
Je mozne, ze setri + s ohledem na oblibu keyless reseni, je zamek skutecne jen pro nouzovy vstup / vystup napr. pri vyndavani baterie. No, nadseny z toho nejsem, ale furt lepsi, nez kdyby zamek na klicek vubec nebyl.
Jinak manual na FL je shit horkou jehlou, moznych chyb tam asi bude vice.
Btw, jak bez baterie otevrit kufr?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Uzamknutie klučom
Cez kabínu... v strede tapacíru je škára, tam je možné (asi planžetou kľúča) zámok odblokovať...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Uzamknutie klučom
Diky, budu to hledat
Jinak mam na i30 III/FL to same - klickem se zamykaji jen dvere ridice.
Jinak mam na i30 III/FL to same - klickem se zamykaji jen dvere ridice.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW