Někde tady proběhla informace z nějakého odborného článku, že ta vazba mezi 12 V a 48 V je poměrně složitá. A taky, že auto po delším stání, typicky přes noc, startuje první start z 12 V baterky a pak už jen z 48 V.
A já si už nevybavují, jestli jsem při tom mém měření měřil i první start. Ale ty, co jsem pak měřil už byly ze sítě 48 V. A později jsem se tomu tématu už nevěnoval.
12V bateria v NX4 MHEV - vymena atd.
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 12V bateria v NX4 MHEV - vymena atd.
ciste amaterky pohlad - myslite ze by sa oplatilo vyvyjat iny ako 12V starter? nemyslim. Proste bezne startovanie obhospodaruje 12V starter a prebudzanie motoru riesii prave ten 48V system v rezime zotrvacniku. Nejake clanky na nete su ale vsetko je to papouskovanie jednej tlacovej spravy. Najlepsi by bol najst nejakeho Vaculika alebo borcov z Autozurnalu pac ti to vacsinou pri testoch popisu aj technologicky
ked sem dam HEV, ten 12V akumulator nema. Je len segmentom v tej velkej baterii ktora pracuje na neviem kolko voltovej architekture
ked sem dam HEV, ten 12V akumulator nema. Je len segmentom v tej velkej baterii ktora pracuje na neviem kolko voltovej architekture
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023