Zas a znova. Trha motor na Scoupe GT.
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Jj, to mi doslo, ked som to teraz cistil, spodne som zabudol napojit a nesiel ukazatel teploty. Tak ten dvojkontaktovy bazmek, snimac teploty som objednal, v pondelok ho budem mat, stoji 500Sk a ten spodny 200Sk, spodny je OK, takze vymenim ten za 500Sk a v pondelok sa vam ozvem. Zatial dik moc
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Pánové koukám,že v tom pěkně plavete!!
Ale to chápu,ale vůbec nechápu misokgb,vůbec žasnu ,že mu to vůbec ještě jezdí!! Už jen z důvodu cituji:
Zajtra to pozrem co s tym... No tipujem tu spotrebu, lebo som natankoval 10L dnes a spravil som uz 100km, pri tom tankomer je vyssie, nez pred tankovanim, takze to zere POD 10L Ale jazdi sa cca 100-110km/h max, v meste do 70km/h... Ale skor medzi mesto som jazdil, preto taka nizka... Zajtra pozrem tie cidla, skusim este precistit kontakty... A BTW neviete preco je ten prietkomer vzduchu odpojeny? Je to na tej "veci" ktora je pripevnena na turbe hore... Tri kontakty to ma a je to odpojene... Taky BOSCH valcek Asi ten prietokomer vzduchu... Foto skusim dodat zajtra, nemam fotak...
Jestli máš odpojené toto:
To by mě potom zajímalo co Ti potom reguluje volnoběh!
Toto je ten Tvůj zlatý váleček!! Podle mě máš nastavenou škrtící klapku na tvrdo a ani o tom nevíš,protože pokud Ti to opravdu nefunguje tak za těchto podmínek motor jde nastartovat hodně z těžka a pokud přeci chytí tak tak začne škubat,houpat nebo otáčky motoru lítají nahoru a dolu atd!! Jde o to,že tahle věc Ti reguluje,jinak dodává vzduch do škrtící klapky aby se motor nezadusil,jinak když to nefunguje tak se motor dusí a motor se přelývá z důvodu,že jde moc benzínu do válců málo vzduchu,tedy téměř žádný,protože tahle věc Ti přiškrtí ptrůtok vzduchu do škrticí klapky!! Si můžeš vyzkoušet,že když sundáš tu malou hadici přímo do saní a ucpeš ji ,tak motor musí zdechnout!! Pokud ne,tak škrticí klapka je ručně nastavená jako u karburátoru ,když zlobí sytič!!
Jinak ten váleček má ještě jednu důležitou věc funguje jako též automatický sytič,který přízpůsobuje se podle teploty motoru a ten to volnoběh je za studena o něco málo vyžší a pak pomalu klesá po zahřátí motoru!!Až na na svůj normální volnoběh,kde Scupátka mají plus mínus 900 až 950 otáček za minutu ,níž je to špatně a výš je též špatně!!!
Jak říkám,jenom zírám ,že Ti vůbec jezdí a ta spotřeba tak tomu moc nevěřím,houpat sem nou můžeš to mi nevadí,ale točit už né!!
Zkus to vyfotit a dej vědět,třeba se mýlím,budu rád!!
Ale to chápu,ale vůbec nechápu misokgb,vůbec žasnu ,že mu to vůbec ještě jezdí!! Už jen z důvodu cituji:
Zajtra to pozrem co s tym... No tipujem tu spotrebu, lebo som natankoval 10L dnes a spravil som uz 100km, pri tom tankomer je vyssie, nez pred tankovanim, takze to zere POD 10L Ale jazdi sa cca 100-110km/h max, v meste do 70km/h... Ale skor medzi mesto som jazdil, preto taka nizka... Zajtra pozrem tie cidla, skusim este precistit kontakty... A BTW neviete preco je ten prietkomer vzduchu odpojeny? Je to na tej "veci" ktora je pripevnena na turbe hore... Tri kontakty to ma a je to odpojene... Taky BOSCH valcek Asi ten prietokomer vzduchu... Foto skusim dodat zajtra, nemam fotak...
Jestli máš odpojené toto:
To by mě potom zajímalo co Ti potom reguluje volnoběh!
Toto je ten Tvůj zlatý váleček!! Podle mě máš nastavenou škrtící klapku na tvrdo a ani o tom nevíš,protože pokud Ti to opravdu nefunguje tak za těchto podmínek motor jde nastartovat hodně z těžka a pokud přeci chytí tak tak začne škubat,houpat nebo otáčky motoru lítají nahoru a dolu atd!! Jde o to,že tahle věc Ti reguluje,jinak dodává vzduch do škrtící klapky aby se motor nezadusil,jinak když to nefunguje tak se motor dusí a motor se přelývá z důvodu,že jde moc benzínu do válců málo vzduchu,tedy téměř žádný,protože tahle věc Ti přiškrtí ptrůtok vzduchu do škrticí klapky!! Si můžeš vyzkoušet,že když sundáš tu malou hadici přímo do saní a ucpeš ji ,tak motor musí zdechnout!! Pokud ne,tak škrticí klapka je ručně nastavená jako u karburátoru ,když zlobí sytič!!
Jinak ten váleček má ještě jednu důležitou věc funguje jako též automatický sytič,který přízpůsobuje se podle teploty motoru a ten to volnoběh je za studena o něco málo vyžší a pak pomalu klesá po zahřátí motoru!!Až na na svůj normální volnoběh,kde Scupátka mají plus mínus 900 až 950 otáček za minutu ,níž je to špatně a výš je též špatně!!!
Jak říkám,jenom zírám ,že Ti vůbec jezdí a ta spotřeba tak tomu moc nevěřím,houpat sem nou můžeš to mi nevadí,ale točit už né!!
Zkus to vyfotit a dej vědět,třeba se mýlím,budu rád!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Takze, presne ten "valcek", cize volnobezny ventil mam odpojeny. Viem na co funguje volnobeny ventil, reguluje volnobezne otacky, aby boli vzdy rovnake, napr. pri zapnuti svetiel etc...
Takze teraz som to skusal, chytil som handru a zapchal som sanie. Otacky padli na 600-700rpm a motor mal tendenciu skapat. Keby to poriadne utesnim, tak aj skape. To vsetko som skusal pri odpojenom volnobeznom ventile. Takze skrtiaca klapka je asi ok. hm
A poznatok, ked zapojim volnobezny ventil, pridam otacky, napr. na 2500rpm na neutrale, tak robi toto: otacky su na 2500, potom klesnu na 1000, vylezu na 2500, klesnu na 1000 a takto dokola... Ked odpojim ventil volnobezny, tak to uz nerobi... Volnobeh mam okolo 1000-1100rpm.
Jo a ked nastartujem motor, tak to tak divne KLEPE, asi 2-3s. po nastartovani a hned to prestane. To asi tiez nie je ok, vsak? Ten motor bude asi v <>, pretoze dobre z neho kape olej...
Zajtra idem pre ten novy snimac teploty vody a uvidime co to spravi. Spotreba je MENSIA, nez 10L. A palivomer mi funguje.
Jo a pod kapotou vzadu za motorom mam taky konektor, kde je napisane nieco, ze FUEL control alebo take daco a ten mam odpojeny... Co je to? Kua sak v tom aute je viac odpojeneho, jak zapojeneho
Takze teraz som to skusal, chytil som handru a zapchal som sanie. Otacky padli na 600-700rpm a motor mal tendenciu skapat. Keby to poriadne utesnim, tak aj skape. To vsetko som skusal pri odpojenom volnobeznom ventile. Takze skrtiaca klapka je asi ok. hm
A poznatok, ked zapojim volnobezny ventil, pridam otacky, napr. na 2500rpm na neutrale, tak robi toto: otacky su na 2500, potom klesnu na 1000, vylezu na 2500, klesnu na 1000 a takto dokola... Ked odpojim ventil volnobezny, tak to uz nerobi... Volnobeh mam okolo 1000-1100rpm.
Jo a ked nastartujem motor, tak to tak divne KLEPE, asi 2-3s. po nastartovani a hned to prestane. To asi tiez nie je ok, vsak? Ten motor bude asi v <>, pretoze dobre z neho kape olej...
Zajtra idem pre ten novy snimac teploty vody a uvidime co to spravi. Spotreba je MENSIA, nez 10L. A palivomer mi funguje.
Jo a pod kapotou vzadu za motorom mam taky konektor, kde je napisane nieco, ze FUEL control alebo take daco a ten mam odpojeny... Co je to? Kua sak v tom aute je viac odpojeneho, jak zapojeneho
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Taaakze, Scoupe ako tak zije... Vymenil som snimac teploty vody, startuje lepsie, zapojil som volnobezny ventil. Auto uz NESKUBE Ale este sem tam, ale myslim, ze uz aj to pominulo Uvidime co to spravi so spotrebou. Ale mi brutalne z toho TECE olej, takze tipujem, ze to pod vanou jebe odtial... Inak ked zosliapnem pedal akceleratoru, tak znova sa roztrase cele auto, ako tah to ma, ale nie taky, aky by som cakal. Akoze chodim s jemnym plynom a to auto ide same do 4000rpm jak nic Este ho zabehnem trocha a uvidim co to spravi. Kde sa da zohnat turbo? Repasacia sa pohybuje v radoch tisic korun... Nesvisti mi a povedal by som, ze skor dusi motor ako mu pridava. Ale taha to OVELA lepsie Vdaka za ten snimac
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
No nemas zac,
hele este zkus odpojit baterku a vyresetovat tak ECU, tim se zbavi tech spatnych hodnot co mel.
Pokud si to uz udelal tak tot vse
Ktomu turbu muzes zkusit jednoduchou vec, oddelej hadici od filtru a strc ruku do turbinu a zkus zatocit s hridelkou {pokud se toci volne tak ok} pak zkus stou hridelkou zavrtet do stran - nemela by tam byt zadna vule.
Pokud je tohle oka a nefunguje ti poradne turbo tak bych se podival po hadickach podtlaku jestli nejsou nekde popraskane a zpuchrele..
hele este zkus odpojit baterku a vyresetovat tak ECU, tim se zbavi tech spatnych hodnot co mel.
Pokud si to uz udelal tak tot vse
Ktomu turbu muzes zkusit jednoduchou vec, oddelej hadici od filtru a strc ruku do turbinu a zkus zatocit s hridelkou {pokud se toci volne tak ok} pak zkus stou hridelkou zavrtet do stran - nemela by tam byt zadna vule.
Pokud je tohle oka a nefunguje ti poradne turbo tak bych se podival po hadickach podtlaku jestli nejsou nekde popraskane a zpuchrele..
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ok skusim, dik.
Resetnem tu ECU, turbo pozrem, ale tipujem, ze sa bude tocit dost tazko, lebo sak sa nemezalo, bola tam hadicka na olej zle prichytena Teda som nejazdil s turbo benzinom, zatial len diesel, a tam ked som dal na podlahu, tak turbo sa roztocilo a islo to jak raketa. Nevravim, ze toto ide zle, ale akoby to turbo dodava moc zmesi, ze to nestiha spalovat, taky pocit. Cele auto sa tak rozvibruje... U benzinu mozem dat tiez pedal na podlahu? Alebo skor do polovicnej polohy? Tece mi z toho olej, ked mam nastartovane auto, tak uplne sa kadi spod kapoty, spaleny olej, musim pozriet odkial to ide, mam podozrenie na olejovu vanu
Resetnem tu ECU, turbo pozrem, ale tipujem, ze sa bude tocit dost tazko, lebo sak sa nemezalo, bola tam hadicka na olej zle prichytena Teda som nejazdil s turbo benzinom, zatial len diesel, a tam ked som dal na podlahu, tak turbo sa roztocilo a islo to jak raketa. Nevravim, ze toto ide zle, ale akoby to turbo dodava moc zmesi, ze to nestiha spalovat, taky pocit. Cele auto sa tak rozvibruje... U benzinu mozem dat tiez pedal na podlahu? Alebo skor do polovicnej polohy? Tece mi z toho olej, ked mam nastartovane auto, tak uplne sa kadi spod kapoty, spaleny olej, musim pozriet odkial to ide, mam podozrenie na olejovu vanu
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Takze, vraj to lepsie ide s odpojenym volnobeznym ventilom. Ked mu dam na neutrale plny, tak zapne obmedzovac na 6500rpm a viac nepusti a vtedy ked pustim plyn, padaju otacky, tak to dost striela do vyfuku... Asi najskor sviecka? Budem muset pozret, inak turbo sa toci lahuuuucko a nema ani volu Len to trhanie je <>... Co este okrem sviecky by tam mohlo byt na <>. Moze to trhat kvoli zlemu volnobeznemu ventilu?
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
No jestli ti to blbne od turba - jak si psal ze ti to zahlcuje ... mohlo by to mozna bejt este tim wastegate na turbu jestli je dobre nastavene. to by se pak turbo mohl spinat spatne a vypinat taky. ale je to jen jedna z nekolika variant odkud problem muze pochazet. Svicky urcite zkontrolovat...
Hadicky jsi uz okoukal?
Hadicky jsi uz okoukal?
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
rikas ze to strili do vyfuku...nevim jestli jsi to psal, ale kontroloval jsi vyfuk? Od svodu, az po konec. To strileni muze byt klidne od toho, stejne tak to trhani. Pust neutral, jeden ti bude ucpavat vejfuk a ty projdi jestli nekde neutika...i kdyz to by musela byt dira jak svina
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- misokgb
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 03 kvě 2007, 10:57
- Bydliště: Slovakia, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Tak hosi, natankoval som 100 oktanovy benzin a trosku skontroloval funkcnst obmedzovaca...
1. gear = 55km/h max
2. gear = 90km/h max
3. gear = 140km/h max
ostatne som nestihol, lebo dosla draha
KONECNE MI SCOUPE NETRHA !!! Zahrabe pri pohynani skoro vzdy a ked prudko radim, tak aj na dvojke pretoci kolesami Takto sa mi to paci konecne, ma aj OVELA LEPSI zvuk ten motor a uz pocut aj turbo svistat. Urcite pomohlo to cidlo, len sa potreboval z toho spamatat. Inak, ako by sa dali vylepsit brzdy? Lebo pri takejto jazde je to dost o hubu s tymi brzdami... Este musim pretesnit motor, ked natocim nejake movie, tak ho sem dam
1. gear = 55km/h max
2. gear = 90km/h max
3. gear = 140km/h max
ostatne som nestihol, lebo dosla draha
KONECNE MI SCOUPE NETRHA !!! Zahrabe pri pohynani skoro vzdy a ked prudko radim, tak aj na dvojke pretoci kolesami Takto sa mi to paci konecne, ma aj OVELA LEPSI zvuk ten motor a uz pocut aj turbo svistat. Urcite pomohlo to cidlo, len sa potreboval z toho spamatat. Inak, ako by sa dali vylepsit brzdy? Lebo pri takejto jazde je to dost o hubu s tymi brzdami... Este musim pretesnit motor, ked natocim nejake movie, tak ho sem dam
Hyundai SCoupe GT 1991
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...
1.5i 12v Turbo 85kW/115bhp | 14" orig elektron`s 185/60 | Kenwood 4x45W
pripravovane upravy: intercooler + chip RJ + BOV...