icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.

Asi Tě moc nepotěším

,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál

,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené

,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk

,funguje to stejně jako u ložisek nábojů

Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach

Takže oči na šťopkách
