DUEL: Accent vs. Fabia Sedan (Svět Motorů)

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Při koupi ojetého auta bych sel/sla do...

Accenta r.v.2004
33
87%
Fabie Sedan r.v.2004
5
13%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

Můžu si ji ochutit?
Reklama
 

Pitbul

Škoda vždy naj

Příspěvek od Pitbul »

Vo Světe Motoru Škoda neprehra ani keby ju zrovnavali s Ferari.
Proste pre nich su najkrajšie a najdokonalejšie auta. Ale beriem to ako patriotizmus.
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Tak sem dneska mluvil s kamaradem co vlastni fabku 1,2htp je stara 2 roky a 6 dni,najeto 42000km.Je teda 6 dni po zaruce!Zacala mu jet na 2 valce,zajel do servisu tam mu namontovali novej zapalovaci modul a poslaly ho svetem,zaplatil,vyjel ze servisu otocil se a zajel spatky,opet jede na 2.Nechal to tam pres noc oni namontovali rid. jednotku cena 25000kc,tak se dohodl s technikem ze za uplatek to udela na zaruku,nasedne vyjede otoci se a je spatky opet jede na 2!Auto tam nechava 2 dny a v servisu zjistujou ze budou muset vymenit motor,ze je tam nejaka konstrukcni zavada a divy se ze to do ted jezdilo!Pta se na cenu opravy cca 65000kc.Opet mluvi s technikem za uplatek mu to teda udela na zaruku :!: Ach ta spolehlivost :!: :lol: :lol: :lol: Jo jinak je verejnym tajemstvim ze u VW 2,0TDI odchazeji cerpadla a to po par desitkach tisic km a oni je nestaceji vyrabet.Svara znameho ma sveho pasika uz 45 dni v servise a ceka az jim dorazi! :lol: :lol: :lol:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

antek píše:Můžu si ji ochutit?
Muzes, stejne to byla jedina vyjimka, kdy byl koncer porazen. Ceedu sport vagon opravdu nemaji co vytknout, takze tam to asi jinak uhrat neslo.
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

antek píše:Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...

Stačí se podívat na garáž autorevue.Na fabie dotazů "to se mi pos....."nebo "to mi nefunguje"je dost.Na Accenta a zvláště na modely II generace tam ani tady mnoho není,čím to asi je?Pokud je autor článku na výplatní listině koncernu nemůže přeci pohanět vlastní výrobek
Jestli to třeba nebude tím, že fabií jezdí tak 100násobně, možná tisícenásobně víc. Potom je jasný, že jich bude více po servisech a bude víc dotazů. Accenty se prodávají po stovkách a fabie po desetitisících. Chce to být trochu nestranný. Jezdil jsem mnoha vozy a každý měl svá pozitiva i negativa.
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Hujer píše:Tak sem dneska mluvil s kamaradem co vlastni fabku 1,2htp je stara 2 roky a 6 dni,najeto 42000km.Je teda 6 dni po zaruce!Zacala mu jet na 2 valce,zajel do servisu tam mu namontovali novej zapalovaci modul a poslaly ho svetem,zaplatil,vyjel ze servisu otocil se a zajel spatky,opet jede na 2.Nechal to tam pres noc oni namontovali rid. jednotku cena 25000kc,tak se dohodl s technikem ze za uplatek to udela na zaruku,nasedne vyjede otoci se a je spatky opet jede na 2!Auto tam nechava 2 dny a v servisu zjistujou ze budou muset vymenit motor,ze je tam nejaka konstrukcni zavada a divy se ze to do ted jezdilo!Pta se na cenu opravy cca 65000kc.Opet mluvi s technikem za uplatek mu to teda udela na zaruku :!: Ach ta spolehlivost :!: :lol: :lol: :lol: Jo jinak je verejnym tajemstvim ze u VW 2,0TDI odchazeji cerpadla a to po par desitkach tisic km a oni je nestaceji vyrabet.Svara znameho ma sveho pasika uz 45 dni v servise a ceka az jim dorazi! :lol: :lol: :lol:
Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.[/quote]
Obe auta jsou na leasing.No jinak jsem ve sve praxi nevidel,aby si prodejce vzal spatky po roce a nebo dvou auto a vratil celou castku! :shock: :roll:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

heh o těch 1,2 HTP od fabie vím, že znamej řika co děla v servise škoda že nejlepe je když se toho auta každy zbavi jak to ma najeto 50 tisic....a vím od par lidi co maj HTP tak že jhsou z toho neštastní co se s tím děje po tolika kilakach najetých.a to nejsou mladi kluci co by to auto honili ale starší lidi co to maji na nakupy vylety atd....jinak můj kolega v praci "trošku větši blbec co vše zna a vše ví" mi pořád dokola tvrdí jak je jeho 1,4 MPI fabie sedan vynikající auto a že do jeho kufru toho vleze vic jak do hatchbacka atd. že motor je silny jak prase.Nevim no 50kW jestli je silny na 1,4 obsah když můj otec ma kalose 1,2 o vykonu 54kW a ještě lehčí jak fabka. Měl jsme tzed v praci možnost jezdit ve fabii 1,4MPI ten silnější motor nevim tedk olik kW...jel sem stím do plzně...ano podvozek budiš seděla lip v zatačkach o něco malo...ale co se týče dojezdu ostrava plzen - plzen ostrava byl zcela zdrcující na moje zdraví. Krk mě boli jako prase ještě ted a plotýnky sem měl krasně na maděru. S accentem jsem jezdil ostrava rimavska sobota na otočku zpět a nikdy mě nebolelo nic...jsem hyundaiak preferuji sve auto jsem snim nadmiru spokojeny....a budu to tvrdit stím názorem že nesedím jen ve svem autě....

Omlouvam se za chyby.......
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Hujer píše:Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.
Obe auta jsou na leasing.No jinak jsem ve sve praxi nevidel,aby si prodejce vzal spatky po roce a nebo dvou auto a vratil celou castku! :shock: :roll:[/quote]

To je jen otázka důslednosti a trpělivosti toho kupce. U leasingu je to samozřejmě složitější- jsi jen nájemce, ne majitel. Jinak ale zákony hovoří jasně. Záruční oprava musí být hotova do 30 dnů, jinak máš nárok na vrácení celé kupní ceny. Zdůrazňuji CELÉ, ne nějaké poměrné podle opotřebení auta. To jde k tíži prodejce. Je to jeho problém. Znám majitele /bývalého/ KII Picanto který dosáhl vrácení kupní ceny, protože bylo auto v servisu v záruce déle než 30 dní. V případě neochoty prodejce to je samozřejmě na soud, nicméně v tomle případě /nedodržení lhůty opravy/ je 99,999% že to dopadne v jeho prospěch.
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

každý měl svá pozitiva i negativa.[/quote]

Plně s tebou souhlasím,ovšem pokud vím tak u fabek ty výrobní vady jsou snad eveegreny,švára má 1,4 rv.2001 moc s tím nenajezdil protože hlavně používá firemní auto,měl nějaké problémy navštívil autorizák nějak těsně po záruce a tam mu to napočítali na asi šedesát tisíc.Tak na ně ječel jak úrazovka,něco uhrál na skryté závady ale stejně tam dvacku nechal.To je potom fabka asi vzor dokonalosti.Ke mě toto auto nesmí do baráku,stejně jak nesměla stodváca.Druhá věc je servis,neochota přezíravost,drahota.
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

No já bych si fabču taky nekoupil. Né snad proto, že bych byl proti Škodovce nějak zaujatý, nemám ale rád stádnost. Vždycky chci mít auto, kterých moc nejezdí. Samozřejmě v rámci financí. Na novou 911 opravdu nemám :D Prostě nechci auto, kterých každý den potkám 100. a zároveň jsem smířen s tím, že ten propad ceny bude větší, než u 1,4 MPI v limitované výbavě "holobyt edition". U bývalého zaměstnavatele jsem často jezdil filckou 1,3 50kw a to bylo nesmrtelné auto. Jezdilo - spíš prasilo s ní asi 5lidí, odtahalo to tuny a tuny všeho možnýho a problémy celkem žádný. Ani po 250 000 praseckýho chování to nežralo olej. Jezdilo se s tím stylem v Ostravě dám cihlu na plyn a sundám jí až v Práglu. Nezřídka jsem s ní atakoval tacho 180 km/h. Samozřejmě z kopce, ale i tak obdivuhodný výkon. Na druhou stranu, kolega si koupil Fabču a ačkoli s ní moc nejezdil tak problémů bylo dost. Několikrát měnil nějaký spojovací díl u nádobky na kapalinu, stabilizátory za chvilku v hajzlu, vada na ŘJ. Ono hodně záleží na štěstí při koupi konkrétního kusu. Nedá se automaticky říct ten a ten model nebo značka je špatná. Vždycky zrovna to, čím kdo jezdí, považuje za nejlepší a teprve až to prodá a koupí jiný, rozleží se mu to v hlavě a zjistí, že to třeba až tak růžový nebylo. Málokdo si hned přizná vlastní chybu a špatný výběr a hájí ho kolikrát do krve, aby nebyl před ostatními za pitomce.
Uživatelský avatar
jarin.ol
Příspěvky: 7
Registrován: 12 led 2008, 18:25
Bydliště: Olomouc

Fabie versus Accent

Příspěvek od jarin.ol »

no nevím ale nový model v 1,4 natrhne fabii zadek.
:arrow:
Škodovka sice podvozkem ujde, ale motorem se to Accentíkem nedá srovnat ono těch 55kW u fábie je dost slabý. Mám na novým Accentovi sice prvních 200km, a krouťák je lepší i výkon je poznat v nízkých otáčkách.
:arrow:
Zpracování auta je 100% lepší. U fabie jsou blbě řešený páčky vedle sedadla řidiče. Při vysedání dost vadí.

:arrow:
Accent má kotouče na všech kolech, plná výbava za pár kaček. U fabie si za stejný kačky tak koupíte za stejnou cenu tak základ.

:arrow:
Hodnotím skvěle...předtím jsem měl 1,6 magana sedana 66kW, ke kterému fabie ani nemůže přivonět. A accenta hodnotím jako slušný auto, akorát někde s delšíma nohama a větší výškou bude mít problém se nasoukat pod volant ...jinak bez chyb. :D

Obrázek
Jarda, Olomouc
I30 kombi 1,4MPI, CVVT (typ PDE r.v.2020)
Fiery red
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“