otáčkoměr

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

lobsty píše:ty jo, mě to žere 6 litránků na 100 kilometrů a jde to i na 5 když se snažim, ale když lítám tak 8 litránků. jsem docela spokojenej. tak myslíš že by ten omezovač šel odstranit?
no tak je pojem litat a litat. ale na slovensko když sem jel tak v klidu 700kilaku ono by to vydrželo víc ale mě se nechtělo na cestě zpět sedět 4hodiny za volantem tak sem tomu dal pruvan.....říkam diagnostika snad ukaže víc co zpusobuje to chlastání...možna je to tím že ja už nepiju tak pije dvojnasobně auto...jiank to už i tak odbočujem od původního tematu....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Reklama
 

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušel
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

Vladislav Bureš píše:
Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušel
tak když ma ferrari tak nema ani hluboko do peněženky to zase mě se protáčejí oči jen když tankuju těch 42+- litru :lol: :lol:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

lobsty píše:
Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...
njn, ale já mam novější typ než ty, tak právě nevim, jak říkám asi se zajdu zeptat do nějakého hyundai servisu bo tak něco.....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:
lobsty píše:
Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....

mrknu na to díkec
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

nebo si počkej na odpověď někoho kdo ma stejny model a jestli měl rozebranou přístrojovku jak to zatím vypada....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.
no možná sem přijde někdo, kdo se v tom vyzná víc odborněji než my. :lol:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:nebo si počkej na odpověď někoho kdo ma stejny model a jestli měl rozebranou přístrojovku jak to zatím vypada....

no jasný, potřebuji někoho, kdo má typ limusine :wink:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Hoši to máte z toho jak stále atakujete hranici omezovače.
Accent LC CF1 1.3 2006
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“