TP vs. skutečnost (kola)

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

TechGen píše:Nemyslim ze je to v SR take lahke s typovym listom. Potrebujes mat certifikat na to, ze take a take disky su certifikovane pre pouzitie na takom a takom type vozidla. A v tom je problem. Ja som si nechal zistovat dokonca priamo v Korei a ani oni nenasli na 14" disky na Accent 96 certifikat. Iba s typovym listom k diskom bez auta vela nezmozes.

V technickej prirucke k vozidlu mam uvedene standardne 155/80 R13 a ako alternativu 175/70 R 13 alebo 175/65 R 14. V povodnom technicaku som mal prve dva a do noveho mi dali len tie prve. Ja tam idem hodit prave tie strnastpalcove.
certifikat = typovy list ... v globale ide o to iste, aj slovenske zelene gumy na inspektorate by to mali prejednavat rovnako. A mozno by stalo za to opytat sa velkopredajcov diskov, iste budu vediet ako sa postupuje v SR
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 215/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem :) Ale to je dan za vyzor ;)
Naposledy upravil(a) Engineer dne 06 úno 2008, 23:15, celkem upraveno 1 x.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem :) Ale to je dan za vyzor ;)
Ty 205ky ti dozadu vlezou aniž by jsi měl vytáhnuté blatníky?
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Kámen_Dave píše:
Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem :) Ale to je dan za vyzor ;)
Ty 205ky ti dozadu vlezou aniž by jsi měl vytáhnuté blatníky?
Vlezu bez problemov... suchaju mi len ked sedi niekto vzadu.
Dnes prsi, ale ked bude zajtra pekne pocko hodim foto ;)
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Ok, to já mám přední i zadní 195/45/15 a taky jak mi sednou dozadu 3 lidi tak sem tam škrknu.
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

No co sa tyka technickej....bol som na STK s 15" 195x50 a ani nezmurkol chlapik...proste MVP....skontroloval co mal a slo sa prec....teraz prezuvam na 195 45 r15 a uvidim ked pojdem na STK :) policajti ma zastavili neraz a kola si nik nevsimol...
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem :) Ale to je dan za vyzor ;)
mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

to je snad celkem logické ne. :lol: :lol: :lol:
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

lobsty píše:
Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem :) Ale to je dan za vyzor ;)
mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?

Mas tam vetsi stykovou plochu a tim i vetsi odpor...
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

Pekne povedane :) chvalim... :)
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Jo hold odbornik:) To se pozna:)
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

mireceks píše:
Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Jo hold odbornik:) To se pozna:)
:oops: a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

Vladislav Bureš píše: :oops: a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!
No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalosti :D
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

mirec píše:
Vladislav Bureš píše: :oops: a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!
No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalosti :D
Tak tak :mrgreen:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“