Pro tchýni airbeg nevypínat !!!!!!!!!!!!Ozawa píše:je super. Dnes jsem se v něm projel - varianta 2,2 VGT - 110kw/150 koni. I když byl motor syrový - 450 km - nějak výrazně jsme ho nešetřili. Byl to tedy manuál - co naplat - ale pohoda - Je to jen pětikvalt a na zpátečce má kroužek alá opel. Motor je prý originál Hyundai - tak alespoň po prvních kilometrech - povedl se. Ceny - 699900 za dvoukolku - ale těch se asi moc neprodá....
850 za výbavu Dynamic - 8 báglů, esp, abs, 4x4 visco plus do 40 lock. 889 s automatem - tedy ten diesel - automat má být pětikvalt - u 2,7 benzín čtyřkvalt. Výkon u 2,7 je nyní na 139 kw.
Výbava elegance - VGT 909, automat 949. navíc kůže, zatmívací zrcátka, vyhřívání sedaček apod.
Kufr větší. Auto celkově vyšší, robustnější, prostornější. Pravda imitace dřeva na palubce nic moc, ale modré podsvícení přístrojů prima - Jo klimatizace duální.
Z mého pohledu minus - chybí LSD na zadní nápravě. A druhá chyba - není můj...
Příplatky za metlu 13500, šíbr 20 000 a třetí řada 20 000,-Parkovací asistent -7200,-čtyři čidla vzadu.
Na auto.cz jsou v diskuzi u nového SF kecalové, kteří říkají, že nic moc. takže já tvrdím, že se jim poved.....
Jo a má vypínání airbagu u spolujezdce, kvůli dětem - nebo tchýni - jak pro koho
Celkově - povedlo se...
new santa
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Nový Santa
- Reklama
zpráva pro Zdenka 76 a OZawu - názor
Oba dva máte zkušenosti se santou,jel jsem v té nové je pěkná,ale na tak velký vůz ,by neměl na dírách tolik tlouci a více se naklání jak ta vaše. Nyní jsem tedy to zvažoval,že s tím asi počkám až se ukáže po zkušenostech ostatních ,ale začal jsem tedy uvažovat o TUCSOMU,manželce se více zase líbí KIA SPORTAGE II ,ted tedy nevím co dělat. V KII jsem jel,zdá se taková více ovladatelná,má již také nový motor tak jak tucson jízda je stejná. Oba dva máte dosti již zkušeností a nechám si poradit. Dám na Váš názor tak tedy SAnta fé - Tucson -nebo SPortáge II ale naftu !!!! U 2L benzín hodnotí vysokou spotřebu a malá dynamika. Tak kluci pište a poradte,ale nestranně. Dík budu čekat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: zpráva pro Zdenka 76 a OZawu - názor
Zkontroloval jsi jaké mělo to předváděcí SF pneumatiky? Oni jim předváděčky dodali na letňácích a to může dělat neplechu. Toho kymácení jsem si nevšiml. Přišlo mi jistější, ale možná je to síla zvyku. Navíc tam může nějaký začínající problém eliminovat ESP. Ale je pravda, že jsem to nehnal do extrému... Co se volby nového auta týče, tak si musíš rozmyslet nač ho budeš primárně používat - SF má větší kufr, tím pádem lepší využitelnost. Na druhou stranu, jak často se stěhuješ? Když máš psa tak vol vždy větší... Co je zajímavé, ženy vždy pocitově volí Kiu. To jsem zažil ve třech případech.... Má asi pro ženy příjemnější design. Motory jsou stejné, konstrukčně to také velký rozdíl mezi Tucsonem a Sportage nebude - jsou z jedné líhně. Pokud bych tedy měl volit menšího brášku SF, tak si Kiu.... Pro klid v rodině... Ale pokud tě finance moc nehoní tak jdi do SF - větší kus auta - pocitově a možná i reálně větší bezpečnost... Navíc myslím, že oba menší bráškové nemají ESP...neon píše:Oba dva máte zkušenosti se santou,jel jsem v té nové je pěkná,ale na tak velký vůz ,by neměl na dírách tolik tlouci a více se naklání jak ta vaše. Nyní jsem tedy to zvažoval,že s tím asi počkám až se ukáže po zkušenostech ostatních ,ale začal jsem tedy uvažovat o TUCSOMU,manželce se více zase líbí KIA SPORTAGE II ,ted tedy nevím co dělat. V KII jsem jel,zdá se taková více ovladatelná,má již také nový motor tak jak tucson jízda je stejná. Oba dva máte dosti již zkušeností a nechám si poradit. Dám na Váš názor tak tedy SAnta fé - Tucson -nebo SPortáge II ale naftu !!!! U 2L benzín hodnotí vysokou spotřebu a malá dynamika. Tak kluci pište a poradte,ale nestranně. Dík budu čekat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Já zase tolik zkušeností nemám, santu mám teprve měsíc a půl. Nicméně na naklánění jsem narazil i u toho mého modelu, bylo to při prvních jízdách, teď jsem si však zvykl a už ten pocit nemám. Dokonce se mi zdá, že v zatáčkách si je santa jistější než leckterý osobák, možná je to komfort čtyřkolky, ale v zatáčkách většině osobákům ujíždím.
Jinak jsem si teď v pátek cestou do Liberce zase ověřil, že to nijak extrémně nežere - průměr 9,2l na 236km při průměru 79 km/hod. A taky povtrzení, že větší objem má výhodu v kopcích - kdo to zná, tak jak se kousek za Mor.Třebovou stoupá nahoru do tunelu na Svitavy. On ten kopec nevypadá, na začátku se všichni naháží do levé pruhu a v půlce jim dojde dech. Tentokrát jeli pod kopec dva kamiony, pak já, za mnou pětkovej bavorák, pak oktávka, citroen a další. Jak se to rozděluje do dvou pruhů, nechal jsem vyjet jen bavoráka a šel za něj. Osobáci se mi hned začali blížit na zadek, no ale za chvíli už jsem točill na trojku přes 3.000 ot. a jeli jsme na stejno. Skočil jsem doprava před kamiony a osobáci furt vlevo v naději, že mě šmiknou. V půlce kopce jsem jim začal docela výrazně ujíždět, v 90 km/hod jsem řadil za 4 a před tunelem jsem měl 120 km/hod. Za mnou pusto prázdno.
No, nějak jsem se rozepsal. Prostě jen, že santa nevypadá, ale dokáže za to taky slušně vzít.
V mém případě vyhrál oproti Tucsonu především kvůli velkému kufru. Ono už jen ta pohoda, když jsem teď mohl hodit lyže do kufru...
Takže jak píše Ozawa, rozhodni se podle toho, na co auto hlavně potřebuješ. Já to bral už jako rodinné, abych mohl do kufru v pohodě hodit kočárek a tak. A samozřejmě i větší bezpečnost, přece jen sedíš o poznání výš než běžné osobáky. No a trvalá čtyřkolka nepotřebuje komentář, to je prostě svoboda.
Jinak jsem si teď v pátek cestou do Liberce zase ověřil, že to nijak extrémně nežere - průměr 9,2l na 236km při průměru 79 km/hod. A taky povtrzení, že větší objem má výhodu v kopcích - kdo to zná, tak jak se kousek za Mor.Třebovou stoupá nahoru do tunelu na Svitavy. On ten kopec nevypadá, na začátku se všichni naháží do levé pruhu a v půlce jim dojde dech. Tentokrát jeli pod kopec dva kamiony, pak já, za mnou pětkovej bavorák, pak oktávka, citroen a další. Jak se to rozděluje do dvou pruhů, nechal jsem vyjet jen bavoráka a šel za něj. Osobáci se mi hned začali blížit na zadek, no ale za chvíli už jsem točill na trojku přes 3.000 ot. a jeli jsme na stejno. Skočil jsem doprava před kamiony a osobáci furt vlevo v naději, že mě šmiknou. V půlce kopce jsem jim začal docela výrazně ujíždět, v 90 km/hod jsem řadil za 4 a před tunelem jsem měl 120 km/hod. Za mnou pusto prázdno.
No, nějak jsem se rozepsal. Prostě jen, že santa nevypadá, ale dokáže za to taky slušně vzít.
V mém případě vyhrál oproti Tucsonu především kvůli velkému kufru. Ono už jen ta pohoda, když jsem teď mohl hodit lyže do kufru...
Takže jak píše Ozawa, rozhodni se podle toho, na co auto hlavně potřebuješ. Já to bral už jako rodinné, abych mohl do kufru v pohodě hodit kočárek a tak. A samozřejmě i větší bezpečnost, přece jen sedíš o poznání výš než běžné osobáky. No a trvalá čtyřkolka nepotřebuje komentář, to je prostě svoboda.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
zpráva pro ozawu a zděnka76
Díky za názor,p.ozawa se přiblížil k názoru manželky ,ale Zdeněk se přímo tomu vyhnul a tak nevím co si o KIA Sportáž myslí spíše inklinuje k tucsomu,jenže já mám pocit tlustého auta a předek je lepší u KII. A k tomu auto - bude sloužit jen pro dva členy bez dětí - někdy převoz psa k veterináří na Bludovskou Zdeněk to zná Temenice-Bludovská a ted jak - co mám dělat ?????? Poprosil bych Zdenka,až pojede po Temenické at přibrzdí na 147 je to naproti statku - žlutý RD třeba by to pomohlo při volbě - ženský jsou ženský. Já jsem na Tebe blikal,asi jsi si nevšiml - černý superb .......uvidíme.
Ještě dodatek u nového FE byly letní pneu to je pravda.
Ještě dodatek u nového FE byly letní pneu to je pravda.
pro ozawu
Tak ty by jsi koupil novou santu fé ??? Převodovku má 6 rychl a aut.má 5 nebo se pletu ??? A co by jsi volil manuál,automat santu fé tucsona v automatu či manuál - pro dvě osoby .......tu sportáž jak jsi psal asi né že jo ?? Prosím ještě za odpověd,ale vše CRDi .
Re: pro ozawu
Já bych sportage nekupoval - ale je to jen o pocitu, protože jsou to dvoujčata s Tucsonem. Nový Santa má v dieselu 5 stupňový manuál nebo 5 stupňový automat. protože jsem si zvykl na automat a auto hlavně řídí žena, která hned po autoškole sedla do automatu, tak už nikdy jinak. Ztratíš tím tu možnost hrát si se šaltpákou, což je někdy pozitivum, ale můžeš to trošku nahradit sekvenční volbou, kterou Santa má. Pro dvě osoby by Ti mohl stačit Tucson, ale pokud je v Tvých možnostech Santa - je to přeci jen o něco málo novější technologie, lepší - modré - podsvícení budíků, v neposlední řadě ESP. Trošku mne na něm mrzí, že nemá ovládání rádia na volantu a ostřikovače světel, to soudruzi z Korejského poloostrova udělali chybu .neon píše:Tak ty by jsi koupil novou santu fé ??? Převodovku má 6 rychl a aut.má 5 nebo se pletu ??? A co by jsi volil manuál,automat santu fé tucsona v automatu či manuál - pro dvě osoby .......tu sportáž jak jsi psal asi né že jo ?? Prosím ještě za odpověd,ale vše CRDi .
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Je to trosku z cesty, ale pri vyberu KII bych jeste zvazoval dostupnost a kvalitu servisu, u KIE se casto stavalo, ze se autosalon predelal na jinou znacku a tak sit prodejen/servisu se zmensila..coz se stavalo i u Hyundaie, ale to se opet rapidne zmenilo k lepsimu..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Tak po dnešku jsem santou nadšen. Ráno jsem absolvoval cestu z Liberce domů, přes noc slušně nasněžilo, takže skoro až po Hradec bílé silnice, silničáři nestíhali. Provoz slabý, všichni jeli do 60 km/hod, po dálnici do 80. Santa byl na sněhu jako doma, po dálnici bepzečně do 120, jinak kolem 100/110, doma jsem měl dokonce lepší průměr než v pátek na suchých cestách, 84km/hod spotřeba 10,2l. Nahrál tomu jednak menší provoz a taky to, že všichni jeli opatrně a netroufli si s dvoukolkou předjíždět. Rovnou předesílám, že jsem nejel riskantně, ani jednou smyk nebo podklouznutí, ani jednou nezapracovalo ABS.
Za Hradcem to bylo o poznání lepší, na silnici vyjeté asfaltové koleje ohraničené silnou vrtsvou mokrého sněhu. Opět málokdo předjižděl, viděl jsem akorát jednoho předemnou, co do toho v 70 vlítl a začal mu lítat zadek na všechny strany, tak se zase zařadil zpět. Chápu to, s předchozím autem jsem za těchto podmínek také nepředjížděl, protože dvoukolka se s tím přejetím sněhového klínu těžko srovnává. Santík však pro mě překvapivě bez problémů, dokonce jsem ani necítil, že by mi to "bralo volant". Fakt jsem po dnešku maximálně nadšen, tak jsem se chtěl podělit.
Jinak ještě jedna příhoda z dálnice. Je tam stoupání ve třech pruzích, v něm začal předemnou předjíždět osobáky tuscon. Prohrnutý byl jen pravý pruh, dva levé zasněžené. Zařadím se za něj do levého, ale on jel pořád na úrovni těch osobáků a nemohl se dostat před ně. Tak jsem šel do dalšího levýho. Když jsem ho předjížděl, přišlo mi, že mu v tom sněhu hrabou přední kola a zadek se nepřidává. V zrcátku jsem pak viděl, že se zařadil zpátky za ty osobáky. Možná to prostě jen tomu systému nesedlo, ale už jsem to slyšel z více stran (od majitelů jiných značek), že to přiřazení na 4x4 to ne vždy dobře vyhodnotí. V televizi jsem viděl nějaký test (ne Hyundai), kde dali přední kola na válce a zkoušeli, za jak dlouho to přiřadí zadek. Docela jsem se divil, jak dlouho to trvá. Nejdřív to předkem hrabalo, pak motor snížil výkon jestli se to nechytne, pak přidal a zase hrabal a teprve potom přiřadil zadek. No proč to píšu. Rozdíl mezi 4x2 s přiřaditelným 4x4 a stálou 4x4 je podle mě opravdu znatelný.
Howg.
Za Hradcem to bylo o poznání lepší, na silnici vyjeté asfaltové koleje ohraničené silnou vrtsvou mokrého sněhu. Opět málokdo předjižděl, viděl jsem akorát jednoho předemnou, co do toho v 70 vlítl a začal mu lítat zadek na všechny strany, tak se zase zařadil zpět. Chápu to, s předchozím autem jsem za těchto podmínek také nepředjížděl, protože dvoukolka se s tím přejetím sněhového klínu těžko srovnává. Santík však pro mě překvapivě bez problémů, dokonce jsem ani necítil, že by mi to "bralo volant". Fakt jsem po dnešku maximálně nadšen, tak jsem se chtěl podělit.
Jinak ještě jedna příhoda z dálnice. Je tam stoupání ve třech pruzích, v něm začal předemnou předjíždět osobáky tuscon. Prohrnutý byl jen pravý pruh, dva levé zasněžené. Zařadím se za něj do levého, ale on jel pořád na úrovni těch osobáků a nemohl se dostat před ně. Tak jsem šel do dalšího levýho. Když jsem ho předjížděl, přišlo mi, že mu v tom sněhu hrabou přední kola a zadek se nepřidává. V zrcátku jsem pak viděl, že se zařadil zpátky za ty osobáky. Možná to prostě jen tomu systému nesedlo, ale už jsem to slyšel z více stran (od majitelů jiných značek), že to přiřazení na 4x4 to ne vždy dobře vyhodnotí. V televizi jsem viděl nějaký test (ne Hyundai), kde dali přední kola na válce a zkoušeli, za jak dlouho to přiřadí zadek. Docela jsem se divil, jak dlouho to trvá. Nejdřív to předkem hrabalo, pak motor snížil výkon jestli se to nechytne, pak přidal a zase hrabal a teprve potom přiřadil zadek. No proč to píšu. Rozdíl mezi 4x2 s přiřaditelným 4x4 a stálou 4x4 je podle mě opravdu znatelný.
Howg.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
pro Zdenka 76
Tak jsem si přečetl ten tvůj článek o tom předjíždění tucsona,tak si myslíš,že to u něj tak nefunguje 4x4 jak u Santy ??? Už jsem se rozhodl pro Tucsona a po přečtení zase váhám .Ozawa mě tlačí do nové santy fé - doporučuje a tak tedy ted oba dva když jsem 50:50 co tedˇ?
No ne, zrazovat tě od něj rozhodně nechci. Mně se třeba taky víc líbí T než S, akorát jsem chtěl velkej kufr a stálou čtyřkolku. Však on diesel santa má taky hnaný stále jen předek a zadek se přiřazuje podle potřeby. Takže jestli jdeš do dieselu, není co řešit, to už myslím jako stálou čtyřkolku nedělají.
To že mu to zrovna hrabalo mohla být fakt shoda okolností. Ale je asi pravda, že systém to nemusí vždy správně vyhodnotit a zadek nepřidá nebo až po nějaké době (ale samo když si zapneš stálý 4x4, tak je po problémech). Známým se to prý stalo na Nissanu, když zapadli, předek furt hrabal, ale zadek to nechtělo sepnout, nakonec je musel vytáhnout nějaký chlapík s traktorem (sepnutí 4x4 natvrdo to nemělo).
To že mu to zrovna hrabalo mohla být fakt shoda okolností. Ale je asi pravda, že systém to nemusí vždy správně vyhodnotit a zadek nepřidá nebo až po nějaké době (ale samo když si zapneš stálý 4x4, tak je po problémech). Známým se to prý stalo na Nissanu, když zapadli, předek furt hrabal, ale zadek to nechtělo sepnout, nakonec je musel vytáhnout nějaký chlapík s traktorem (sepnutí 4x4 natvrdo to nemělo).
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
odpověd pro Zdenka
U benzinové santy co máš 2.4 je stálý pohon všech kol a u dieslu to není ?? Nevím jak to dořešit - prosil bych č.tel .k domluvě - na email.Dík
Neone
nejsem buldozer, nikam netlačím . Ale benzíny mají "napevno" rozdělení, kdežto diesely mají přiřazení přes visko - tuším... Pro ten problém s Tucsonem - proto mají tlačítko k zapnutí "napevno" do určité rychlosi, aby eliminovali tenhle problém. Jinak ale permanentní čtyřkolka je permanentní čtyřkolka - což nemá ani nový Santík - ten má také pouze tlačítko pro zvláštní příležitosti - k sepnutí napevno - a snad v 60 se to zase pouští na auto...
Jinak, jak píše Zdeněk o té jízdě na sněhu - můžu jen souhlasně kývat - je to fajn pocit předjet kolonu tápajících majitelů BMW, Mercedesů a Audin bez quattra - bydlím u německých hranic a zdejší šestka je pověstná několika místy, kde se to rychle zahltí a rychle se poznají čtyřkolky.
jó a ať se rozhodneš pro cokoli, tak hlavně ať to má 4x4 .
Jinak, jak píše Zdeněk o té jízdě na sněhu - můžu jen souhlasně kývat - je to fajn pocit předjet kolonu tápajících majitelů BMW, Mercedesů a Audin bez quattra - bydlím u německých hranic a zdejší šestka je pověstná několika místy, kde se to rychle zahltí a rychle se poznají čtyřkolky.
jó a ať se rozhodneš pro cokoli, tak hlavně ať to má 4x4 .
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Jen bych chtěl prezentovat svoje zkušenosti. SF 2,7 V6 - od 11/04 jsem najel už 60 000 km. To auto jede jak po kolejích. Zvl. za současného počasí. Chtělo by to jen trochu víc koní - rád si vyzkouším to nové SF se 189 k.
Než jsem ho koupil, hodně jsem hledal na webu. Nevím jestli to víte, podvozek a 4x4 se vyvíjel ve spolupráci s Steyer-Puch a převodovku dělali s Porsche. Ta globalizace není zas tak špatná. Jak by se Vám líbílo takovéto SF.... http://www.tomatoanp.com/en/uploads/goo ... k-main.jpg
Než jsem ho koupil, hodně jsem hledal na webu. Nevím jestli to víte, podvozek a 4x4 se vyvíjel ve spolupráci s Steyer-Puch a převodovku dělali s Porsche. Ta globalizace není zas tak špatná. Jak by se Vám líbílo takovéto SF.... http://www.tomatoanp.com/en/uploads/goo ... k-main.jpg
Spotřeba
Můžu se zeptat jak si na tom se spotřebou? Můj má teď průměr 13,5 litru v tomhle počasí, v létě o litr méně - a to ho broučka nijak nešetřím. Před nákupem jsem pročítal recenze a měl trochu obavu z hodnot, které se objevovaly - 15-20, což ale nemohu potvrditwizard píše:Jen bych chtěl prezentovat svoje zkušenosti. SF 2,7 V6 - od 11/04 jsem najel už 60 000 km. To auto jede jak po kolejích. Zvl. za současného počasí. Chtělo by to jen trochu víc koní - rád si vyzkouším to nové SF se 189 k.
Než jsem ho koupil, hodně jsem hledal na webu. Nevím jestli to víte, podvozek a 4x4 se vyvíjel ve spolupráci s Steyer-Puch a převodovku dělali s Porsche. Ta globalizace není zas tak špatná. Jak by se Vám líbílo takovéto SF.... http://www.tomatoanp.com/en/uploads/goo ... k-main.jpg
Santa Fe 2,7V6
Subaru Forester 2,5 XT Aut.
Subaru Forester 2,5 XT Aut.