nečistoty na Olejovém víčku
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
luke
Vždyť já to psal kvůli JJIRKovi. Není přece dobré hned strašit tím nejhorším, když nevíme oč jde. Podle mě by se spíš mělo postupovat od těch lehčích závad k těžším. Hledat možnosti a zkoušet co pomůže dříve než výměna vozu či GO motoru. Než sundávat hlavu, raději vysledovat jestli to není nějaká banalita. Jinak, napsat někomu kdo si stěžuje že ho obrazně řečeno tlačí boty, že jeho strýce taky tlačily a on musel potom jít na operaci kyčle, i když je to úplně jiná příhoda, protože on měl před tím ještě poškozený kloub( nadsázka) je zhruba srovnatelné.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
No nejsi první ani poslední človíček kdo takto u tzv.autorizovaného servisu dopadl!!Anonymous píše:Ale hlavne mi tlakovala krv v zilach. Motor bol po vymene tesnenia pod hlavovu a kompletnej kontrole vraj. A to bol znackovy servis. Nakoniec mi to opravil taky panko s malou garazickou a zlatymi rucickami. Odvtedy je zatial pokoj. Ale aj tak obcas mrknem pod viecko.ivan.raffai@seznam.cz píše:...ale v tomhle případě
už ti musela tlakovat voda!!!
Výměna těsnění je takový rituál,když splníš všechny podmínky co k tomu patří,tak věř,že auto pojede!!!
Ale,když někdo něco ošidí,tak auto se Ti pomstí i s úroky!!
A ten pán co Ti to dělal,tak má dobrej přístup k té práci,je to dost taky o
psychologii!!Když ho to baví a zajímá se o to ,tak ta práce vypadá úplně
jinak,je to jako s vařením,ženská,která uvaří s povinnosti,tak to jídlo nebude tak dobré,ale když vaří z lásky a baví jí to jídlo bude skvělé!!!
A votom toj e!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
[/quote]Lukasking píše:I kdyby po otevření chladiče voda cákala ven nemusí to být hned těsnění pod hlavou to samé udělá i nefunkční termostat...zažil jsem to u Lantry r.95
Nefunkční termostat???
To je vždycky průšvih!
Jakmile termostat neotevře, hlava se přehřeje to každopádně bez milosti!!
Pak jde o to,bud to hlava vydrží a odejde pouze těsnění pod hlavu nebo
to těsnění vydrží ,ale prakne hlava no anebo obojí a taky se může stát,že
to nemusí vydržet blok motoru!!!
No a i když jenom přece se to zachrání,tak stejně je to na nic,protože se hlava každopádně zkroutí a těsnění po hlavou bude vyžhavené no a pak
bouchne!!! Voda přestane cirkulovat a jde sama nahoru tedy do hlavy
a spodek je (teda blok) studený a neochladí se to ani kdybysi se zbláznil!
Termostat vždycky udělá takovou paseku !!
P.s Měl jsi někdy nějakého turbodiesela???Jakmile nefunguje termostat vždycky praskne hlava a to než napočítáž do tří!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)