Odhlucneni kabiny od motoru

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

..

Příspěvek od zhrado »

ja by som sprej nepodcenoval. muzikmaniaci by vam vedeli povedat, ze je to vec bez ktorej sa neda poriadne. a ja som tiez uz zazil ze pomaha. len ako s nim na hyundaia.. :( to treba zistit
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Reklama
 

Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

ono, nějaké účinky to mít bude, to je jasné - je to bráno v tom smyslu, jestli je lepší použít pláty, gel nebo sprej - pokud si tedy můžeš vybrat. Někde se prostě dostaneš jen tím sprejem, takže pak je lepší tohle než nic, to je bez debat.

Pláty jsou co se týče izolace asi nejlepší v tom smyslu, že oproti gelu se nemusí hlídat tloušťka vrstvy a manipulace je snadnější. Gel má zase tu výhodu, že jej bezvadně nanesete na sebeprofilovanější povrch, pokud je k němu dobrý přístup, ale zase je s tím větší drbačka. No a sprej zachraňuje situaci v momentě, kdy už nevíte "jak se tam sakra dozadu dostat".. :)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Virus
**
Příspěvky: 159
Registrován: 24 bře 2007, 19:14
Bydliště: Freetek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Virus »

Motor je potřeba slyšet!!! :twisted:
Accentík 1,3; 62 KW; r.v. 96-7; mírně upraven
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Virus píše:Motor je potřeba slyšet!!! :twisted:
v zásadě musím souhlasit - sice mám otáčkoměr, ale není nad to jezdit podle sluchu - kdo na to má pořád koukat ;)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
CentriFUGA
*
Příspěvky: 90
Registrován: 20 bře 2008, 22:31
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CentriFUGA »

draceq píše:
Virus píše:Motor je potřeba slyšet!!! :twisted:
v zásadě musím souhlasit - sice mám otáčkoměr, ale není nad to jezdit podle sluchu - kdo na to má pořád koukat ;)
jojo já otáčkoměr nemám, sluch je sluch, jen v autoškole tě učej jezdit přesně mezi 2-3tis jak retarda :-D ... :twisted:
Hyundai Accent Edition 2000; 1.3i 12V 63kW; r.v. 2000
JAWA 350/640-0-00 SPORT, r.v. 1992 - probíhá renovace
ČZ 125/453.05 De Luxe, r.v. 1965
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

Přiznám se, že jak neslyším motor, tak jsem nesvůj...
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“