Jake Santa fe?
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Bez problému.Teď jsem si nechal vyměnit nádrž po 10 letech(45l-válec)a výměna,včetně revize vyšla na 2700,-Kč.Toroid je dražší-počítej cenu 3500-4000,-Kč,podle velikosti.Teď si nejsem jistý,jestli je stejná vzduchotěsná skříň s přetlakovým ventilem na válci i toroidu a šla by použít.Jestli ne,tak cena předělání nádrže,včetně ventilů bude kolem 6000,-Kč.Redvous píše:Pokud by Sf bylo na plyn ale nebylo by toroidní a bomba by byla klasicky v kufru,jde to dodatečně předělat místo té rezervy? asi to půjde a nemáte někdo ponětí na kolik by to asi tak vyšlo?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Mám dojem že se nám ta vešla 65 litrů nádrž. Jestli jsem neotočil čísla. Prostě ser tam pak vleze 50l plynu
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Klekneš a podíváš se jestli od předu vede k zadní nápravě hnací hřídel.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jestli tankuješ 50-52l,tak to píšeš správně a máš tam 65l nádrž.Rexcor píše:Mám dojem že se nám ta vešla 65 litrů nádrž. Jestli jsem neotočil čísla. Prostě ser tam pak vleze 50l plynu
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Tak trochu praxe
SF 2,7i 6V s AT - cesta Rozvadov - Seefeld v Rakousku přes Mnichov a Garmisch
spotřeba 14,75l LPG při nastaveném tempomatu na 150km/h dle GPS navigace - 167 km dle tacho
na dovolenou s plným kufrem ve čtyřech dospělích - pro upřesnění dvě ženy -
náklady tedy 228Kč/ 100 km
při porovnání s cenou nafty za 34 a předpokládané spotřebě 9l/100 km - tzn 306 Kč
myslím si že není co řešit
A je možné že v nabídce najdeš 2,7 v automatu - neboj se toho - ceny jsou překvapivě nízké a poježdění není špatné - i když jsem odchován z aut s nutností řadit dolů s meziplynem a je to příjemný efekt, tak mi nyní nevadí, že to můj santík neumí a vychutnávám si přednosti automatu.
clay
SF 2,7i 6V s AT - cesta Rozvadov - Seefeld v Rakousku přes Mnichov a Garmisch
spotřeba 14,75l LPG při nastaveném tempomatu na 150km/h dle GPS navigace - 167 km dle tacho
na dovolenou s plným kufrem ve čtyřech dospělích - pro upřesnění dvě ženy -
náklady tedy 228Kč/ 100 km
při porovnání s cenou nafty za 34 a předpokládané spotřebě 9l/100 km - tzn 306 Kč
myslím si že není co řešit
A je možné že v nabídce najdeš 2,7 v automatu - neboj se toho - ceny jsou překvapivě nízké a poježdění není špatné - i když jsem odchován z aut s nutností řadit dolů s meziplynem a je to příjemný efekt, tak mi nyní nevadí, že to můj santík neumí a vychutnávám si přednosti automatu.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Prosba o radu jaké SF
Hezký večer,
je fajn, že existuje něco takového jako tento web, kde si mohou majité jedné značky sdělovat vlasní zkušenosti. V současné době vlastním Ford mondeo kombi 1995 ve verzi ghia 100kw. Je snížené a sportovně upravené, motoricky v pořádku, ale bohužel s velikou spotřebou (někde kolen 10l na 100 benzínu). Vzhledem k tomu, že najezdím ročně kolem 25-30 tis km více meně po okrskách a silnicích II. a III. třídy a v zimě na hory zvažuji výměnu za něco vyššího a snad i úspornějšího. Líbí se mi SF 2.4 4WD GLS 107kw 05/01 ovšem je k vidění spíše na německém webu a u nás moc ne. Spotřeba je psaná někde kolen 9, ale nevím zda je to reálně při tomto výkonu dosažitelné. Nebo je v nabídce 2.0 nafta o výkonu 82 nebo 92 kw se spotřebou kolem 7.5l. Což je lepší, ovšem u dieselů je dražší servis na motory. Zajímá mě také v kolika km začnou být "nutné" návštěvy servisu, z tohoto důvodu rozhodně nechci najeto více jak 100tis. No snad se tu nakde někdo kdo poradí. PS: LPG NECHCI
Díky a mějte se
je fajn, že existuje něco takového jako tento web, kde si mohou majité jedné značky sdělovat vlasní zkušenosti. V současné době vlastním Ford mondeo kombi 1995 ve verzi ghia 100kw. Je snížené a sportovně upravené, motoricky v pořádku, ale bohužel s velikou spotřebou (někde kolen 10l na 100 benzínu). Vzhledem k tomu, že najezdím ročně kolem 25-30 tis km více meně po okrskách a silnicích II. a III. třídy a v zimě na hory zvažuji výměnu za něco vyššího a snad i úspornějšího. Líbí se mi SF 2.4 4WD GLS 107kw 05/01 ovšem je k vidění spíše na německém webu a u nás moc ne. Spotřeba je psaná někde kolen 9, ale nevím zda je to reálně při tomto výkonu dosažitelné. Nebo je v nabídce 2.0 nafta o výkonu 82 nebo 92 kw se spotřebou kolem 7.5l. Což je lepší, ovšem u dieselů je dražší servis na motory. Zajímá mě také v kolika km začnou být "nutné" návštěvy servisu, z tohoto důvodu rozhodně nechci najeto více jak 100tis. No snad se tu nakde někdo kdo poradí. PS: LPG NECHCI
Díky a mějte se
Já jsem s 2.4 107kW k 1.6.2008 na dlouhodobé spotřebě od zakoupení vozu 9.73. Teď tomu vcelku dávám, protože dost jezdím po dálnici.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Z typických závad se mluví jen o spojce, kde to dost záleží na chování majitele. Doporučovaný test - rozjezd na dvojku se zataženou ručkou, jestli motor zdeche, je spojka ok.
Jinak takhle co vím od mechaniků, tak ty auta se v servisech prakticky neobjevují. Vše tam funguje jak má od motoru přes brzdy, podvozek až po elektriku.
V květnovém 4x4 byl test ojetiny SF, auto z toho vyšlo parádně, jak píšou, po čase auto jež můžou doporučit komukoliv. Výsledek: vyjímečně spolehlivý vůz
Jinak takhle co vím od mechaniků, tak ty auta se v servisech prakticky neobjevují. Vše tam funguje jak má od motoru přes brzdy, podvozek až po elektriku.
V květnovém 4x4 byl test ojetiny SF, auto z toho vyšlo parádně, jak píšou, po čase auto jež můžou doporučit komukoliv. Výsledek: vyjímečně spolehlivý vůz
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Byl by někdo tak hodný s oscenoval by mi tu recenzi, na stáncích už to číslo neseženu a v elektronické podobně časopis bohužel není. byl bych moc vděčný.zdenek76 píše: ...V květnovém 4x4 byl test ojetiny SF, auto z toho vyšlo parádně, jak píšou, po čase auto jež můžou doporučit komukoliv. Výsledek: vyjímečně spolehlivý vůz
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 110kw, 2006