i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Teď už to vím, ale když prosakovaly první informace o nový inteligentní manuální převodovce, tak to vypadalo, že pokud dáš nohu s plynu, tak se automaticky vyřadí na neutrál a auto bude plachtit.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Kamílek: V ECO modu to opravdu dělá, zkoušel to Mr.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Test N Linového kombíku, ovšem s DCT a ve výbavě Premium - https://www.autojournal.cz/test-hyundai ... oblibenec/
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Až podezřele vychváleno Ale utvrzuje mě to v jednom. I když zkušenost s IMT byla hodně zajímavá a velmi dobrá, stejně bych chtěl DCT
Zato ta diskuze pod recenzí a někteří jedinci
Zato ta diskuze pod recenzí a někteří jedinci
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
To raději nečtu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
To ZÁSADNĚ nečtu .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Čo ma na celej iMT štve je cenová politika ... teda aspoň na SK iMT vs DCT... príplatok je vždy rovnaký 1850€, či sa pripláca z obyčajnej MT6 alebo iMT6. Pritom náklady na tú iMT musia byť citeľne vyššie ako na MT6... pedál so snímačom polohy, aktuátor, RJ, silnejšia spojka a ložisko (keďže sa počíta s jazdou na "vyšlapnutej" spojke)... príplatok rovnaký... .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
No prostě je to tak, že DCT je bráno jako luxus. A já mysím, že u 1,5TGDi Mhev jde jen IMT, nebo DCT. Jen Kia bude mít 1,5TGDi bez mild hybridu
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
To je celkom pozitívna info s tou kiou. .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Tuhle strategii zvolili v ČR, když má motor 1,5 T-GDi jenom s MHEV. Jak to pojmou na Slovensku se uvidí...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
kia na SK, 1,5 tgdi bez mhev...pravdepodobne
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Bude pak zajímavé srovnat i30 1.5 T-GDI s MHEV a Ceed 1.5 T-GDI bez MHEV. V tu chvíli se ukáže, jaký vliv na dynamiku a spotřebu ten mild-hybrid ve skutečnosti má. Dalo by se to už teď srovnat na 1.0 T-GDI, ale zatím jsem neslyšel, že by si tam někdo za příplatek ten mild-hybrid dal.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Myslím, že ak bude nejaký drobný rozdiel v spotrebe, tak bude bohato vyvážený jednoduchšou konštrukciou agregátu a aspoň dojazdovou rezervou. Zložitosť (konštrukčnú náročnosť) tej 1,5MHEV u dosť dobre ilustruje cenový odstup voči 1,6CRDI 85kW... ktorý je "obrovských" 100€.
Jedine, že by "prekvapili" úplne inak naladeným motorom napr. aj s inými parametrami....
Čo ma však zaráža, že Ceed ako model vždy mieril vyššie v porovnaní s i30.. cenou, kvalitou materiálov... zostáva teraz pri konzervatívnejšej technike, aj keď 1,5DPI asi mať nebude. Budem trochu konšpirovať... žeby opatrnosť vzhľadom na záruku a novinku v podobe MHEV (5r vs 7r)....
Jedine, že by "prekvapili" úplne inak naladeným motorom napr. aj s inými parametrami....
Čo ma však zaráža, že Ceed ako model vždy mieril vyššie v porovnaní s i30.. cenou, kvalitou materiálov... zostáva teraz pri konzervatívnejšej technike, aj keď 1,5DPI asi mať nebude. Budem trochu konšpirovať... žeby opatrnosť vzhľadom na záruku a novinku v podobe MHEV (5r vs 7r)....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Nezapomeň, že záruka 7 let u Kie je limitována nájezdem max. 150000 km (zdroj: https://www.kia.com/cz/prodej/7-leta-zaruka/). U je to sice oficiálně bez limitu, ale nevěřím, že by se při případné reklamaci nikdo nedíval na nájezd.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Mam info, ze H riesi aj 7 rocne kusy, ale musi byt vyhradne v H servise.
Kia ma prve 3 roky bez obmedzenia a potom 4 roky na 150 tisic km, co je i tak okej.
Kia ma prve 3 roky bez obmedzenia a potom 4 roky na 150 tisic km, co je i tak okej.
i30 Fastback 2019 PDE Trikolor-komfort, 1,6 crdi 100 kw, polar white