Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Vzadu to mám nalepene na hraně nad SPZ po celé délce, tzn.nad odrazkou to zacne a nad odrazkou skončí. Ty pseudovyfuky mame stejne, tam jsem to dávat nechtěl. Nechtěl jsem aby to vypadalo kycovite, jen lehkej facelift
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Nejste už malinko mimo téma ???
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Kdyz se teda vratime k tomu motoru. Tech smutnych 12.3s na stovku to je se syrovym motorem alias tou lemrou? Nebo to je se zajetym 5000km cca? Me proste trochu zarazi, ze jine motory s timto objemem zvladnou 10-11s. Dokonce i10 s 64kw je na tom lepe. Jasne, je to male auticko, ale i tak . Ostatne moje astra ma 12.5s, ikdyz ted po 200tt myslim ze uz zas nema .
Takovej yaris od toyoty je 1.5 a ma zrychleni za 11s. A pritom kroutak nizsi a jeste ve vyssich otacek. Proto se tu domnivam ze hyundai po tom probuzeni, jak tu kazdy pise je na tom pak lepe nez na papiru a jestli ne, tak to bude muj prvni rok jezdeni velikej porod. .
Takovej yaris od toyoty je 1.5 a ma zrychleni za 11s. A pritom kroutak nizsi a jeste ve vyssich otacek. Proto se tu domnivam ze hyundai po tom probuzeni, jak tu kazdy pise je na tom pak lepe nez na papiru a jestli ne, tak to bude muj prvni rok jezdeni velikej porod. .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
_nemôžeš brať do úvahy len výkon motora - váha auta, sprevodovanie.... a nakoniec to ty si písal o 4km trasách?, Ak áno tak ty sa ani na 100vku nerozbehneš a už si v cieli. ty by si chcel vysoký výkon, nízku spotrebu, nekonečnú výdrž a nízke náklady. Ver že to mi všetci ale treba mať prioritu.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
je momentálne v ponuke nejaký oturbený motor bez priameho vstrekovania ? teda okrem 0,9 TCe od Dacie
Re: Motor 1.5DPi
Tak po ceste do prace neresim. Resim na vyletech, prejizdeni kdyz potrebuju, kopec kde jsou dva pruhy, abych ty auta co me brzdej pak kdyz muzu, vubec dojel kdyz mam prostor je predjet . Spotreba me je fuk, nemam takovej najezd. Jedine co me ve vyberu trapilo bylo, aby to auto deset let motorove vydrzelo a kdyz primovstrik bych udajne znicil tak tedy spekuluji o vykonu tohoto agregatu .slabostka píše: ↑30 říj 2021, 19:06 _nemôžeš brať do úvahy len výkon motora - váha auta, sprevodovanie.... a nakoniec to ty si písal o 4km trasách?, Ak áno tak ty sa ani na 100vku nerozbehneš a už si v cieli. ty by si chcel vysoký výkon, nízku spotrebu, nekonečnú výdrž a nízke náklady. Ver že to mi všetci ale treba mať prioritu.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Jo, v Renaultu Captur je TCE 90 (ale je to pravděpodobně stejný motor, jako ten od Dacie). Nicméně ten Captur se dá, narozdíl od Hyundaie, sehnat i s vyhřívaným předním sklem, což si myslím, že je na 4km zimní jízdu do práce a z práce super.
Re: Motor 1.5DPi
- poradím ti - vybral si dobre, prestan o tom špekulovať a venuj sa iným veciam.... ja sa napr. viac venujem výberu oleja, filtra, intervalom. O tom aký mám motor už špekulovať nemá cenu.pirko7 píše: ↑30 říj 2021, 20:41Tak po ceste do prace neresim. Resim na vyletech, prejizdeni kdyz potrebuju, kopec kde jsou dva pruhy, abych ty auta co me brzdej pak kdyz muzu, vubec dojel kdyz mam prostor je predjet . Spotreba me je fuk, nemam takovej najezd. Jedine co me ve vyberu trapilo bylo, aby to auto deset let motorove vydrzelo a kdyz primovstrik bych udajne znicil tak tedy spekuluji o vykonu tohoto agregatu .slabostka píše: ↑30 říj 2021, 19:06 _nemôžeš brať do úvahy len výkon motora - váha auta, sprevodovanie.... a nakoniec to ty si písal o 4km trasách?, Ak áno tak ty sa ani na 100vku nerozbehneš a už si v cieli. ty by si chcel vysoký výkon, nízku spotrebu, nekonečnú výdrž a nízke náklady. Ver že to mi všetci ale treba mať prioritu.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
pirko7: meleš hovadiny. Ono to v testech a názorech různých novinářů vypadá jako nejhorší a nejlínější motor na světě, ale v podstatě je úplně v pohodě charakteristika jeho chodu a výkonu a to mám odzkoušeno plno aut. Ještě před pár lety by tito testeři tvrdili, že je motor plně dostatečný pro běžné ježdění, ale už jsou zmlsáni a tak posuzují jablka s hruškami.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Taky se přidávám k nechápavým!
Výběr auta přece není jako jít ráno do sámošky pro pečivo!
Jsou to spíše týdny úvah, porovnávání, zvažování kompromisů atd.
Samozřejmostí musí být zkušební jízda, třeba ne jedna, studium na inetu, zkušenosti majitelů.
Když už si po té vysilující anabázi nějaké auto objednám/koupím je hloupost začít si stěžovat že je takové nebo makové.
Fakt to nechápu
Výběr auta přece není jako jít ráno do sámošky pro pečivo!
Jsou to spíše týdny úvah, porovnávání, zvažování kompromisů atd.
Samozřejmostí musí být zkušební jízda, třeba ne jedna, studium na inetu, zkušenosti majitelů.
Když už si po té vysilující anabázi nějaké auto objednám/koupím je hloupost začít si stěžovat že je takové nebo makové.
Fakt to nechápu
Re: Motor 1.5DPi
No to jste me tu pekne semlely . Me se s nim po meste jelo dobre, jinak bych to neobjednal. Ale prave jak o tom je psáno, ze za cedulkou po vyjezdu z mesta clovek muze slapat na plyn a auto nejede, tedy efekt te plne akcelerace uz na 30procent plynu. Uz abych to mel doma a nemusel nad tim dumat .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Hele, buď v klidu, nejhorší je strach z vyděšení
Tak hrozný to rozhodně není, je to prostě klasická atmosféra
Tak hrozný to rozhodně není, je to prostě klasická atmosféra
2021 i30 combi 1.5 DPi Smart
2014 ix20 1.6
2014 ix20 1.6
Re: Motor 1.5DPi
pirko7:
to, na papíru vypadající hodně špatně, zrychlení z 0 na 100 je taky dost ovlivněno dlouhým zpřevodováním. Z 1 na 2 se ten motor tak nějak potřebuje "nadechnout"(nevím jak to jinak popsat) a pak někde kolem 80 musíš řadit za 3. To jsou vteřinové prodlevy které to zrychlení shazují.
Motor je ale hodně pružný (na atmosféru), takže tím se ten handycap trochu smaže.
Mi se např. líbí, že můžu lechtat plyn při vlečení se někde v městě, motor neprotestuje od cca 1550 ot. Na druhou stranu trojku to dá od 30 do120 a opravdu, ten zátah je lineární. Ale to si asi vychutná jen příznivec atmosfér
*
P.S.
Neber si tu kritiku nahoře osobně, však víš, je to jen takové popichování (osminka viagry )
to, na papíru vypadající hodně špatně, zrychlení z 0 na 100 je taky dost ovlivněno dlouhým zpřevodováním. Z 1 na 2 se ten motor tak nějak potřebuje "nadechnout"(nevím jak to jinak popsat) a pak někde kolem 80 musíš řadit za 3. To jsou vteřinové prodlevy které to zrychlení shazují.
Motor je ale hodně pružný (na atmosféru), takže tím se ten handycap trochu smaže.
Mi se např. líbí, že můžu lechtat plyn při vlečení se někde v městě, motor neprotestuje od cca 1550 ot. Na druhou stranu trojku to dá od 30 do120 a opravdu, ten zátah je lineární. Ale to si asi vychutná jen příznivec atmosfér
*
P.S.
Neber si tu kritiku nahoře osobně, však víš, je to jen takové popichování (osminka viagry )