Mne sa zdá, že nová i30 ma menej miesta vzadu než stará. Obe mám doma. Nechodil som s metrom, ale keď si sadnem za seba, tak sa mi zdá, že v novej je menej miesta. V novej ma tlačí lavé koleno o výplň dverí, je tam taká hrana. Čo sa týka podvozku, tak je v novej tichší, ale v starej i30 sa cítim bezpečnejšie. Obe majú 15" kolesa, tak pneu vylučujem.
V novej i30 sa vela veci posunulo k lepšiemu, ale niečo mala lepšie aj stará i30.
i30 cw 2012 nebo Octavia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
pietro: celé to srovnání bylo děláno tak, aby vyhrála škodoffka Bod motory mě fakt pobavil
mnkk: nová i30 kombi má o 5 cm kratší rozvor než předchozí. Myslím, že to je pro dobro věci, ten kufr v mém autě je opravdu na svoji třídu podprůměrný. A prostor na zadních sedačkách zase dost komfortní. Teď je kufr větší a prostor vzadu sice menší, ale i tak je rozvor stále o 7 cm větší než u octy. Prostor na zadních sedačkách jsem na vlastní kůži nevyzkoušel, takže nechci soudit. Ale tvrzení toho serveru, že v octě je teď víc místa, si radši časem ověřím
mnkk: nová i30 kombi má o 5 cm kratší rozvor než předchozí. Myslím, že to je pro dobro věci, ten kufr v mém autě je opravdu na svoji třídu podprůměrný. A prostor na zadních sedačkách zase dost komfortní. Teď je kufr větší a prostor vzadu sice menší, ale i tak je rozvor stále o 7 cm větší než u octy. Prostor na zadních sedačkách jsem na vlastní kůži nevyzkoušel, takže nechci soudit. Ale tvrzení toho serveru, že v octě je teď víc místa, si radši časem ověřím
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
Ja měřím 190 cm a za sebe si i30 sednu uplně s přehledem a na nohy mám místa taky dost.Takže místa v zadu je hafoChasnik píše:pietro: celé to srovnání bylo děláno tak, aby vyhrála škodoffka Bod motory mě fakt pobavil
mnkk: nová i30 kombi má o 5 cm kratší rozvor než předchozí. Myslím, že to je pro dobro věci, ten kufr v mém autě je opravdu na svoji třídu podprůměrný. A prostor na zadních sedačkách zase dost komfortní. Teď je kufr větší a prostor vzadu sice menší, ale i tak je rozvor stále o 7 cm větší než u octy. Prostor na zadních sedačkách jsem na vlastní kůži nevyzkoušel, takže nechci soudit. Ale tvrzení toho serveru, že v octě je teď víc místa, si radši časem ověřím
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
Hafo možno, ale zdá sa mi menej než v starej i30.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
V té jsem nesedělmnkk píše:Hafo možno, ale zdá sa mi menej než v starej i30.
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
Tak to je vážná chyba nové verze - pro mě je vnitřní prostor základ a to i pro cestující vzadu. Když chci velký kufr, koupím si kombi což jsem také udělal.
Okta řešila problém malého místa vzadu tím, že se zkrátily sedáky vzadu a vykously díry v zádech předních sedaček. Pokud to H nemá (stará verze určitě ne), tak to úplně zbytečně degraduje auto o třídu níž. Dlouhý rozvor je úplně základní pro to, aby sis měl vzadu kam dát nohy. Což je další faktor, který H shazuje, pokud rozvor zkrátili.
Okta řešila problém malého místa vzadu tím, že se zkrátily sedáky vzadu a vykously díry v zádech předních sedaček. Pokud to H nemá (stará verze určitě ne), tak to úplně zbytečně degraduje auto o třídu níž. Dlouhý rozvor je úplně základní pro to, aby sis měl vzadu kam dát nohy. Což je další faktor, který H shazuje, pokud rozvor zkrátili.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: i30 cw 2012 nebo Octavia
severtom: u i30 cw bohužel platilo, že kombík není zárukou velkého kufru prvotní model i30 cw měl nadprůměrný rozvor na svoji třídu, stejně s Meganem, 308. Přeborníkem je Logan MCV se svými 290 cm! Když se rozvor o 5 cm zkrátil, dostala se nová i30 kombi tímto parametrem cca do středu své třídy, přitom se podařilo zlepšit objem kufru, který byl tristní. Podle mě krůček vpřed. Ještě lepší by byly posuvné zadní lavice, aby si zákazník mohl sám operativně rozhodnout, zdali preferuje prostor na nohy nebo v kufru, tak, jak to mají některé verze P 308 SW. Stručné porovnání rozvorů aut, většinou kombíků (tam, kde se nevyrábí, tak hatch.)
Octavia kombi, Golf Variant - 258 cm
Fiat Bravo, Toyota Auris - 260 cm
Focus kombi, Mitsubishi Lancer, Mazda 3 - 264 cm
i30 kombi, KIA Cee'd new - 265 cm
Chevrolet Cruze SW, Opel Astra Tourer - 269 cm
Peugeot 308 SW, Renault Mégane Grandtour - 271 cm
Dacia Lodgy - 281 cm
Dacia Logan MCV - 290 cm
Octavia kombi, Golf Variant - 258 cm
Fiat Bravo, Toyota Auris - 260 cm
Focus kombi, Mitsubishi Lancer, Mazda 3 - 264 cm
i30 kombi, KIA Cee'd new - 265 cm
Chevrolet Cruze SW, Opel Astra Tourer - 269 cm
Peugeot 308 SW, Renault Mégane Grandtour - 271 cm
Dacia Lodgy - 281 cm
Dacia Logan MCV - 290 cm
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)