Takže i já jsem se v pátek stal majitelem nového sw v řidící jednotce. Nechci to zakřiknout, ale zdá se že problém je opravdu vyřešen. Pozorované změny :
a) rozjezdy za studena - ok, testováno dnes, sníh 0 stupňů, včera +6(dělalo mi to i při těchto teplotách)
b) rychlejší rekace na přidání plynu z volnoběžných otáček
c) při přeřazování z vysokých otáček motor nedrží tak dlouho vysoké otáčky, padají rychleji, stávalo se že po sundání nohy z plynu a vyšlápnutí spojky se otáčky ještě krátce zýšily o cca 300 otáček a až teprve pak padaly dolů, při řazení z cca 4000-6500 ot. min - výsledek jako by člověk neuměl řadit..., korekce se dala udělat tak, že se sundala noha z plynu a cca po 0,5-1 sec jsem mohl vyšlápnout spojku niž by to nějak cuklo...
d) spotřeba - tam zatím nevím, ale možná že mírně dolů, ale toto chce asi delší pozorování, nicméně včera trasa 80km, první polovina do kopce, druhá z kopce a rovina, mimo město 100km/h, obce 50(dodržuji), dynamické tempo - ani extra pomalu, ale ani brutální akcelerace, spotřeba 5.6 dle PP, což jsem na této trase ještě neviděl...
Takže, pro všechny co ještě nemají nový sw mohu říci, že se mají na co těšit...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)