Radek Švub píše:Když dáš moc oleje tak to vše pujde do Katalizátorů a klekne ti a budeš muset dát novej a ton není zrovna levnej-origo novej je za 40 000 kč a to je mazec
To není jediný možný následek, ale určitě lepší víc oleje než míň.
H píše přímo u motoru, že před každou jízdou máš kontrolovat hladinu.
Felicia nic takového neznala, mezi výměnami jsem nedoléval, nikdy.
U H zatím také ne (mám za sebou 2 výměny), nicméně měrka klesne z max. k půlce.
Používá se řidší olej, tj. chápu to.
Zpět ke katu - nejdůležitější je, že sám Hardcam teď instaloval LPG s tím, že když se motor podělá, koupí za 10 tisíc v Polsku jiný. Kontrolní otázka - když jsou vrakáče plné dobrých motorů, kolik dobrých katalyzátorů bude u každého takového (snadno dostupného) motoru?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)