Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Tak hlavně, aby jsi nevytekl celý, průměr je cca 6 l krve na osobu, ale možná jsi na tom jinak.
Vlákno snad má nějaký název, ale tvá forma, děkuji nechci.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
- Reklama
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Naposledy upravil(a) mmv dne 02 zář 2014, 16:21, celkem upraveno 2 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Ta částka kterou uvádí mmv není nereálná, cena za ubytko 35e pro 4 v sezoně je velmi slušná, náklady na cestu můžu jen závidět. Do restaurací se nehrne a co si budeme povídat, s malými dětmi to je o ničem. Jestli jsou ty děti normální, tak vydrží sedět max 8-10minut. Prásknou do bot, a pohoda s posezení u jídla a pití je v prachu. Co si na app. uvařil nebo ohřál to měl, nemusí se nikam dostavit k jídlu, je to omezující. Co dětem kupoval nebo nekupoval je jeho věc, koneckonců stačím jim zmrzka, jakékoli místní speciality mají v paži, nezajímá je to a ani to neocení. Neocení počet konob které s nima vymete. Ocení že se jim taťka 10 dní plně věnuje, zajede s nimi na výlet, hraje si s nima a dělá blbosti které jen tak neuvidí. Až mu děti odrostou, bude jezdit jen se svou ženou, zajdou na speciality, ale taky víc utratí. A ostatní budou spokojení.
K původnímu tématu:
za mě určitě jezdit, u moře jsem byl jen ve čtyřech zemích. Ale místní zvyky a život se udržuje právě jen asi v Ch. Zejména dole na jihu, v malých vesnicích. Jsou to pařezové, ale přátelští, veselí, temperamentní ajánevímcoještě. Líbí se mi u nich a budu tam jezdit dokud to půjde.
K původnímu tématu:
za mě určitě jezdit, u moře jsem byl jen ve čtyřech zemích. Ale místní zvyky a život se udržuje právě jen asi v Ch. Zejména dole na jihu, v malých vesnicích. Jsou to pařezové, ale přátelští, veselí, temperamentní ajánevímcoještě. Líbí se mi u nich a budu tam jezdit dokud to půjde.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
O cestě do HR letos jsem napsal článek a pomohl jsem si tentokrát na fóru caravan24, kde jsou pro uveřejňování dlouhých textů podmínky. Tentokrát jsem nevyužil postup přes fórum HCCZ, kde se mi nechce se ponižovat a škemrat o zveřejnění. Takže text cestovní zprávy je na tomto linku: http://www.caravan24.cz/articles.php?ar ... &c_start=0
Fotky naopak zveřejňuji z linku VW transporterfóra, protože tady jsou povolené hrozně malé rozměry fotek a mě už nebaví si pořád pamatovat, že to musím komprimovat téměř až k nule.
Prostě když to nejde u hjundajů, půjde to jinde.
http://www.transporterclub.cz/forum/13- ... c?start=30
Fotky naopak zveřejňuji z linku VW transporterfóra, protože tady jsou povolené hrozně malé rozměry fotek a mě už nebaví si pořád pamatovat, že to musím komprimovat téměř až k nule.
Prostě když to nejde u hjundajů, půjde to jinde.
http://www.transporterclub.cz/forum/13- ... c?start=30
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Precetl jsem celé, ridici na dalnici jsou hovada, taky jsem musel jednou menit kolo a mel jsem pekny strach, ja kdyz vidim auto u krajnice a jde to prejedu do praveho, pokud to nejde, tak vyrazne zpomalim. Jinak tohle by bylo pro me jako rodinna dovolena dost narocna a spartanske, ne druhou stranu pokud vyrazim nekam pod stan do hor fotit na nekolik noci, tak je to jeste spartanstejsi.
Jednou bych chtel takhle vyjet obytnym automobilem.
Jednou bych chtel takhle vyjet obytnym automobilem.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Skyline: Jseš si jistej tím pravým pruhem?Skyline píše:...ja kdyz vidim auto u krajnice a jde to prejedu do praveho, pokud to nejde...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Ano, ale jen v případě že u krajnice stojí , chybicka se vloudila
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Espero,
je radost číst tvoje zážitky z cest a dovolených...a vlastně vůbec.Jde o radost sdílenou s ostatními.Díky a budu se těšit na další.
je radost číst tvoje zážitky z cest a dovolených...a vlastně vůbec.Jde o radost sdílenou s ostatními.Díky a budu se těšit na další.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Espero píše:To Oltcitak: Cestopis z HR, to je snad legrace, ne? Něco napíšu ale jen něco kratšího. My to měli jako léčebný pobyt pro hlavně nejmenšího kluka takže vše co se dělo vypadalo asi následovně: Ráno v 9:30 děti do moře. Ve 12:30 svraštělé děti ven z moře. Pak oběd a ukrytí před poledním žárem v karavanu. V 15 hod. děti zpět do moře. V 18 hod ven z moře. Večeře a večerní kecací program. Jak o tomhle mám napsat článek mi není zcela jasné. Ale pomohlo mu to.
hehe,som vedel,ze sa das nalomit strasne rad Ta citam.....Ty by si vedel napisat roman aj o ranajsom umyvani zubov
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Jsem řekl, že napíšu jenom něco kratšího, ne?
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
noo,to kratsie som myslel,ze uz bolo
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Tak kdo jedete letos? https://www.chorvatsko-autem.cz/
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Pakoštane
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Jedeme do HR - Kupari pod Dubrovnikem, jestli někdo chcete, přidejte se, třeba i na část doby.
Termín: 12.07.-01.08.2015
Chtěl jsem v srpnu do Albánie a skončíme v červenci zase v HR, více než trošku byla obava, jestli při kempování na pláži v Albánii tam dokážeme po celou dobu zabavit kluky (9 a 12), aby se nám neukousali nudou. Vybrali jsme si v HR tentokrát kemp v Kupari asi 7 km pod Dubrovnikem s tím, že budeme kvůli dětem jezdit občas do toho Dubrovniku (tentokrát chceme až na ten vyhlídkový kkopec nad městem) a uděláme i výlet do Kotoru.
Kdybyste někdo měli záměr na cestu stejným směrem a ve stejné době, přidejte se. Nemusíte se vláčet za námi nebo před námi, můžeme se domluvit i na setkání až přímo v kempu, počínaje třeba čtvrtkem 16.7.a kdykoli později.
Měli bychom odjíždět v neděli 12. 7. jestli dostaneme souhlas od Policie. (Totiž v posledních 12 týdnech prožíváme náš privátní filmový Thriller, kromě jiných problémů typu fyzických útoků, poškozování majetku nebo vyhrožování vícenásobně krát prokazatelně pokusu o únos a vraždu mojí ženy, kterou organizuje a proč ….(zatím nesmím říci)…., a k jejichž realizaci byla m. j. jednou použita i dodávka značky VW Transporter T4 a odjezd by mohl narušit „tzv. průběh vyšetřování", ale začíná se jevit, že souhlas dostaneme). Podrobněji možná napíšu, o co jde, až to všechno skončí a nebude riziko žádného prozrazení. Snad už to nebude úplně tak dlouho trvat, jde nám to nemálo na nervy. Jednou jsem musel bojovat s pistolí v ruce i já. Skutečností ale je, že v současné době je ve vazbě kvůli tomu už snad 10 lidí a počet zatím ještě není asi konečný.
Protože nebudu mít čas zařídit pro mojí krabici Hyundai H1 kategorie N1 emisní rakouskou plaketu barvy žluté pro vjezd do Vídně a okolí (v neděli, v den odjezdu) se v A neúřaduje. Proto jsem se zabýval tím, jak zakázané oblasti objet. Nejblíže k zakázané oblasti budeme v obci Baden kousek jižně od Vídně, kde jí budeme těsně míjet tak asi ve vzdálenosti 600 metrů.
Volili jsme trasu opět úplně odlišnou od těch předchozích, abychom měli změnu, a současně jsme si v cizině zakázali dálnice, neboť jedeme-li na 3 týdenní dovču, na pár hodinách zdržení při cestě až tak nesejde. Takže cestu máme rozpočítanou na 3 dny tam a 3 dny zpět a bude to s turistickými prohlídkami zajímavostí.
Cesta tam: Třeboň-(A)Schremms-Zwettl-St Pölten-Alland-Baden-Günselsdorf (to je ta objížďka kvůli emisní plaketě)-Oberpullendorf-Rattersdorf-(H) Közseg - Szombathély- Körmend –Rédics – (SLO) Lendava – (HR) Varaždin-Komin-Garešnica-Stara Gradiška – (BiH) Bosanska Gradiška - Banja Luka –Jajce - Donji Vakuf - Bugojno - Gornji Vakuf – Prozor - Jablanica - Mostar - Stolac – Lubinje - Trebinje – (HR) Kupari (délka 1419 km)
Cesta zpět: (HR) Kupari – (BiH)Trebinje - Bileča - Gacko - Trnovo - Sarajevo (Hiseta) -- Vogošča – Semizovac - Olovo - Živinice – (HR) Vinkovci - Osijek - Beli Manastir – Duboševica – (H) Mohács - Szekszard – Székesfehérvár – Komárom – (SK) Komárno Dunajská Streda-Bratislava - Kúty – (CZ) Břeclav - Valtice – Mikulov – Třebíč - Brtnice-Jihlava – Humpolec – Vlašim – Benešov - a domů (délka 1384 km)
Výhodou této trasy je, že vede krajinami s nízkými cenami nafty, hlavně v BiH, kde je cena snad o 5,- Kč v přepočtu nižsší než v HR, ale hlavní důvod to není.
Termín: 12.07.-01.08.2015
Chtěl jsem v srpnu do Albánie a skončíme v červenci zase v HR, více než trošku byla obava, jestli při kempování na pláži v Albánii tam dokážeme po celou dobu zabavit kluky (9 a 12), aby se nám neukousali nudou. Vybrali jsme si v HR tentokrát kemp v Kupari asi 7 km pod Dubrovnikem s tím, že budeme kvůli dětem jezdit občas do toho Dubrovniku (tentokrát chceme až na ten vyhlídkový kkopec nad městem) a uděláme i výlet do Kotoru.
Kdybyste někdo měli záměr na cestu stejným směrem a ve stejné době, přidejte se. Nemusíte se vláčet za námi nebo před námi, můžeme se domluvit i na setkání až přímo v kempu, počínaje třeba čtvrtkem 16.7.a kdykoli později.
Měli bychom odjíždět v neděli 12. 7. jestli dostaneme souhlas od Policie. (Totiž v posledních 12 týdnech prožíváme náš privátní filmový Thriller, kromě jiných problémů typu fyzických útoků, poškozování majetku nebo vyhrožování vícenásobně krát prokazatelně pokusu o únos a vraždu mojí ženy, kterou organizuje a proč ….(zatím nesmím říci)…., a k jejichž realizaci byla m. j. jednou použita i dodávka značky VW Transporter T4 a odjezd by mohl narušit „tzv. průběh vyšetřování", ale začíná se jevit, že souhlas dostaneme). Podrobněji možná napíšu, o co jde, až to všechno skončí a nebude riziko žádného prozrazení. Snad už to nebude úplně tak dlouho trvat, jde nám to nemálo na nervy. Jednou jsem musel bojovat s pistolí v ruce i já. Skutečností ale je, že v současné době je ve vazbě kvůli tomu už snad 10 lidí a počet zatím ještě není asi konečný.
Protože nebudu mít čas zařídit pro mojí krabici Hyundai H1 kategorie N1 emisní rakouskou plaketu barvy žluté pro vjezd do Vídně a okolí (v neděli, v den odjezdu) se v A neúřaduje. Proto jsem se zabýval tím, jak zakázané oblasti objet. Nejblíže k zakázané oblasti budeme v obci Baden kousek jižně od Vídně, kde jí budeme těsně míjet tak asi ve vzdálenosti 600 metrů.
Volili jsme trasu opět úplně odlišnou od těch předchozích, abychom měli změnu, a současně jsme si v cizině zakázali dálnice, neboť jedeme-li na 3 týdenní dovču, na pár hodinách zdržení při cestě až tak nesejde. Takže cestu máme rozpočítanou na 3 dny tam a 3 dny zpět a bude to s turistickými prohlídkami zajímavostí.
Cesta tam: Třeboň-(A)Schremms-Zwettl-St Pölten-Alland-Baden-Günselsdorf (to je ta objížďka kvůli emisní plaketě)-Oberpullendorf-Rattersdorf-(H) Közseg - Szombathély- Körmend –Rédics – (SLO) Lendava – (HR) Varaždin-Komin-Garešnica-Stara Gradiška – (BiH) Bosanska Gradiška - Banja Luka –Jajce - Donji Vakuf - Bugojno - Gornji Vakuf – Prozor - Jablanica - Mostar - Stolac – Lubinje - Trebinje – (HR) Kupari (délka 1419 km)
Cesta zpět: (HR) Kupari – (BiH)Trebinje - Bileča - Gacko - Trnovo - Sarajevo (Hiseta) -- Vogošča – Semizovac - Olovo - Živinice – (HR) Vinkovci - Osijek - Beli Manastir – Duboševica – (H) Mohács - Szekszard – Székesfehérvár – Komárom – (SK) Komárno Dunajská Streda-Bratislava - Kúty – (CZ) Břeclav - Valtice – Mikulov – Třebíč - Brtnice-Jihlava – Humpolec – Vlašim – Benešov - a domů (délka 1384 km)
Výhodou této trasy je, že vede krajinami s nízkými cenami nafty, hlavně v BiH, kde je cena snad o 5,- Kč v přepočtu nižsší než v HR, ale hlavní důvod to není.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Chorvatsko, jezdit tam vůbec, či ne?
Espero: Držím pěsti, ať vše dobře dopadne a nejen, že na dovolenou odjedete, ale dovolená se i vydaří. V sobotu jsem byl na Istrii, voda je již nádherně teplá a slunce horké. Přeji šťastnou cestu a úžasnou dovolenou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek