Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Jakoby měl ten PC softwarovou chybu a občas ukázal nesmyslně 5.2 ... No nic, to si já nepisálek do tabulek můžu aspoň myslet a svést to na kompjůtr .
Mimochodem, když už jsem u toho - vy, co si to píšete, potvrzujete, že údaje z palubky souhlasí?
Mimochodem, když už jsem u toho - vy, co si to píšete, potvrzujete, že údaje z palubky souhlasí?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Já jsem udělal dlouhodobou zkušenost, že napříč modelovou paletou kecají PP o 0,2 litru, o které jsou optimističtější. Tedy při 5,2 na PP to vyjde dle dotankování na 5,4.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
U i30 to ukazuje přesně, z 10 ti tankování 8 přesně a zbytek max 0,1 rozdíl.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Mohu potvrdit.
U mě (dlouhodobý průměr):
- PP: 6,2
- čerpání: 6,3
U mě (dlouhodobý průměr):
- PP: 6,2
- čerpání: 6,3
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
mně PP proměřuje v průměru o 0,2 l/100km, ale záleží kde se jezdí, čisté město proměřuje víc a okresky+dálnice zase míň
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Motor 1.5DPi
Tak jen takovy postřeh co se poji s timto motorem a spotřebou. Moje pruměrná spotřeba od koupě byla 6,7 l . Každy den jezdim do prace 16 km tam a zpět, nikdy jsem se nedostal pod spotřebu jednotlive trasy pod 6,6. Delší trasa, kterou jezdim pravidelně je 35km a zpět- tam jsem měl vždy spotřebu kolem 6,2. Po ujeti 5500 km se mi začala spotřeba snižovat, nevěřim že je to zajetim, spiš bych se klonil nastavenim řidici jednotky . Ted už cely tyden jezdim do prace kolem 6,2 a tu delši trasu už mam za 5,5. Dřive jsem se snažil o sniženi spotřeby po přečteni zdejšich rekordmanu za 5,5. Nejezdil jsem rychle, nepředjiždel, pozvolna jsme zrychloval, ale ted se ani nesnažim a spotřeba sama takhle klesla. Ještě mě napadá , jestli to neni počasim , ale zase tak vyrazné otepleni to neni.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Jako každý jsem rád za auto s nízkou spotřebou, ale pro mne se tedy z toho nesmí stát fetiš, abych furt při každé jízdě sledoval nějaká čísla a byl frustrovaný z toho, že někdo jede o nějaké desetiny míň nebo víc jak já. Beru to fatalisticky - ten motor má nějaké vlastnosti, ale já se nesnažím jet podle motoru, ale podle toho, jak mě to baví.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
To Mouse80
Člověče, na té teplotě by něco mohlo být!
Když bylo pod nulou, měl jsem to většinou tak kolem 6,5.
A včera u nás bylo krapet pres 10st., Měl jsem nějaké pojižďky, pravda, bez dálnic, no a po ukončení mise bylo na displeji 5,2l(opět, zdravím csguta )
Člověče, na té teplotě by něco mohlo být!
Když bylo pod nulou, měl jsem to většinou tak kolem 6,5.
A včera u nás bylo krapet pres 10st., Měl jsem nějaké pojižďky, pravda, bez dálnic, no a po ukončení mise bylo na displeji 5,2l(opět, zdravím csguta )
Re: Motor 1.5DPi
Přesně tak... ale bonus 5,4 po 500km od natankovani je taky dobrý,ne....remkren píše: ↑25 úno 2022, 19:23 Jako každý jsem rád za auto s nízkou spotřebou, ale pro mne se tedy z toho nesmí stát fetiš, abych furt při každé jízdě sledoval nějaká čísla a byl frustrovaný z toho, že někdo jede o nějaké desetiny míň nebo víc jak já. Beru to fatalisticky - ten motor má nějaké vlastnosti, ale já se nesnažím jet podle motoru, ale podle toho, jak mě to baví.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Nemyslím , že jsem nějakej fetišista na spotřebu svého auta. Mam nastaveny nahled na aktualni jizdu , tak mam přehled. Nepsal jsem to tu, abych soutěžil o nej spotřebu nebo se s někym špičkoval. Myslim , že je normálni znát své auta a mit přehled o jeho spotřebě. Při čekani na auto jsem začal čist zdejši forum. Jen mi přišlo zajimavé, jak se spotřeba pohne směrem dolu po ujeti zhruba 5500 km. Vzpomněl jsem si na jeden zdejši přispěvěk , kde padla domněnka , že pokles spotřeby bude spiše softwarovy než jako dusledek zajeti motoru. Proto jsem napsal svůj přispěvek , jestli si toho také někdo všimnul. Nic vic, nic min.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Jo, jo, už jsem to tady psal, nejen ohledně spotřeby, ale i chování motoru.
Toho jsem si všiml už dávno u i30 první generace!
S tou spotřebou to mám stejně jako Ty. Nedělám si žádné tabulky a grafy, jen mám přepnuto na "vyhodnocení jizdy" kde jsou všechny pro mne důležité údaje.
Toho jsem si všiml už dávno u i30 první generace!
S tou spotřebou to mám stejně jako Ty. Nedělám si žádné tabulky a grafy, jen mám přepnuto na "vyhodnocení jizdy" kde jsou všechny pro mne důležité údaje.
Re: Motor 1.5DPi
A tak já jsem teď zrovna přišel, abych soutěžil a špičkoval se ... A odreagoval se především od té šílenosti ve světě.
Kór když mě willy50 takto zdraví.
Cesta minulý čtvrtek. Praha - brána do Krkonoš, dálnice 11 °C, sluníčko, bezvětří, provoz volný. A tak jsem se rozhodl, že budu biomatka a pojedu na rekord. Celou dálnici jsem jel 100 km/h.
Mimochodem, tankováno u nejlevnější české sítě pump, asi víte . Bez aditiv. Zimní pneu.
Plně souhlasím s remkren a dalšími, hrát o desetinky jinak nemá význam a už vůbec ne si otravovat život tím, že když pojedu do hor, že to zrovna bude žrát. Já si, jak jsem psal, neotravuju život ani s žádným notýskem, to mě nebaví. Navíc když je k dispozici vyhodnocení jízd(y) přímo v autě. Ale nikomu to neberu, naopak data od těch, kteří to dělají, jsou zajímavá.
Co mám vysledováno, tak ta teplota vskutku hraje velkou roli. Jo a kdybych jel po dálnici 130 km/h, jsem si jistý, že bych se pod 6 litrů nedostal ani náhodou. Viděl bych to tak na 6.3, 6.4. Tudíž v tomto, willy50, nevyhrávám.
A to je i to, co bych chtěl zmínit opakovaně. Úspora na mém úseku dálnice Praha - Turnov je cca 10 minut, když bych jel těch 130 km/h. Někdy není špatné se nenechat strhnout davem a jet si v poklidu. Ale nevymýšlet u toho ptákoviny a snažit se i tak udržet pozornost, byť je to někdy docela nuda.
Jo a nevím, jak jsem to mohl dojet celé při zapnutém asistent. držení v pruhu. U něho ale taky záleží, jak se zrovna auto nastartuje, v jaké fázi Měsíce, přijde mi.
Hlavně štastnou cestu všem.
Kór když mě willy50 takto zdraví.
Cesta minulý čtvrtek. Praha - brána do Krkonoš, dálnice 11 °C, sluníčko, bezvětří, provoz volný. A tak jsem se rozhodl, že budu biomatka a pojedu na rekord. Celou dálnici jsem jel 100 km/h.
Mimochodem, tankováno u nejlevnější české sítě pump, asi víte . Bez aditiv. Zimní pneu.
Plně souhlasím s remkren a dalšími, hrát o desetinky jinak nemá význam a už vůbec ne si otravovat život tím, že když pojedu do hor, že to zrovna bude žrát. Já si, jak jsem psal, neotravuju život ani s žádným notýskem, to mě nebaví. Navíc když je k dispozici vyhodnocení jízd(y) přímo v autě. Ale nikomu to neberu, naopak data od těch, kteří to dělají, jsou zajímavá.
Co mám vysledováno, tak ta teplota vskutku hraje velkou roli. Jo a kdybych jel po dálnici 130 km/h, jsem si jistý, že bych se pod 6 litrů nedostal ani náhodou. Viděl bych to tak na 6.3, 6.4. Tudíž v tomto, willy50, nevyhrávám.
A to je i to, co bych chtěl zmínit opakovaně. Úspora na mém úseku dálnice Praha - Turnov je cca 10 minut, když bych jel těch 130 km/h. Někdy není špatné se nenechat strhnout davem a jet si v poklidu. Ale nevymýšlet u toho ptákoviny a snažit se i tak udržet pozornost, byť je to někdy docela nuda.
Jo a nevím, jak jsem to mohl dojet celé při zapnutém asistent. držení v pruhu. U něho ale taky záleží, jak se zrovna auto nastartuje, v jaké fázi Měsíce, přijde mi.
Hlavně štastnou cestu všem.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
No vidíš, jak to jde, když se chce...
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Spotřeba to je hezká, to jo. Ale jet skoro dvě hodiny 125km...no nevím, to asi po dálnici moc nebylo.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart.
Re: Motor 1.5DPi
Píšu to v příspěvku, 100 km/h na dálnici. Je to asi 80 km.
Když jedu dle rychlostních limitů, méně jak hodinu a 40 minut to nejedu. Navigace ukazuje hodinu 44 minut při volném provozu. Takže když je z pokusu o jízdu na co nejmenší spotřebu hodina 52, přijde mi to naprosto ok.
Když jedu dle rychlostních limitů, méně jak hodinu a 40 minut to nejedu. Navigace ukazuje hodinu 44 minut při volném provozu. Takže když je z pokusu o jízdu na co nejmenší spotřebu hodina 52, přijde mi to naprosto ok.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.