LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Přesně tak, je to o penězích a rozhoduje se o úspěchu či krachu už při nákupu auta. Já mám najeto šestým rokem provozu cca 190.000 km a při průměrné úspoře 1kč na km a po odečtení vestavby a nějakého servisu je ušetřeno cca 160.000,- To je slušný a klidně si mohu dovolit GO hlavy motoru. A jede se dál . Pokud bych ovšem najel s novým autem cca 8 - 10 tisíc km ročně, nemá vůbec smysl se s LPG otravovat, to nemá ani smysl kupovat nové auto. To už je ale asi jiné téma. ...Švagr najede dokonce 60.000km ročně takže jasná volba LPG.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: LPG
Zdravim, podelim se o sve zkusenosti s ix20 1.6 lpg 7/2013 181 000km.
Montaz objednana pred koupi vozidla u H ale provedena ve Strakonicich u AGC. Zastavba BRC.
V 60 000km zjisten unik oleje prevodovky - vymena tesneni a casti spojky v ramci zaruky.
V 140 000km zaclo spatne startovat, v servisu zjistili vadny vstrikovac lpg na 1. Valci - oprava 4200kc.
166 000km kdyz jsem rano vyjel mi po cca kilometru auto zaclo skubat a nasledne motor zhasl. Nechtel chytnou ale pak se probral az jsem radsi zaparkoval a zavolal odtah do servisu. Zjisten vadny vstrikovace lpg 2. a 4. valce a membrana regulatoru. Radeji jsem vymenil vstrikovac i 3. valce takze celkem 12 600kc.
Ventilove vule saci v rozmezi 0,19 az 0,20
Ventilove vule vyfuk 0,23 az 0,25 ve 160 000km.
Jinak bez problemu, menen osoupany volant a hlavice radici paky bez problemu v zaruce.
Privstrik je benzinovy, tankuji vetsinou vervu 100 ci jina premiova paliva. 30litru vystaci na cca 3000km, zalezi dle rychlosti jizdy. Do benzinu prilevam aditivum Flashlube valve saver, 50ml na plnou nadrz.
Servisni intervaly kazdych 20 000km. Nebudu delat reklamu ale musim rict ze se mi v autorizaku H v Praze ani v C. Budejovicich nestalo ze by spatne seridili lpg.
Auto mne zklamalo pouze jednou a to kdyz tehdy zhaslo a motor nechtel naskocit. V servise mi pak rekli ze stacilo abych prepl na benzin a mohl jsem v klidu jezdit zatim dal ale kdo to mohl tusit, radsi jsem vyuzil uz dlouho placeny asistencni sluzby
Najezdim 45 000km rocne. Auto setrim po startu vzdy na min. 15-30km klidnou jizdou, 2 000-2 500 otacek. Po prohrati a ho uz tolik nesetrim, 145kmh a 4000otacek jezdim uplne bezne po dalnicich, ale celkove ho tocim do stredne-vyssich otacek.
Montaz objednana pred koupi vozidla u H ale provedena ve Strakonicich u AGC. Zastavba BRC.
V 60 000km zjisten unik oleje prevodovky - vymena tesneni a casti spojky v ramci zaruky.
V 140 000km zaclo spatne startovat, v servisu zjistili vadny vstrikovac lpg na 1. Valci - oprava 4200kc.
166 000km kdyz jsem rano vyjel mi po cca kilometru auto zaclo skubat a nasledne motor zhasl. Nechtel chytnou ale pak se probral az jsem radsi zaparkoval a zavolal odtah do servisu. Zjisten vadny vstrikovace lpg 2. a 4. valce a membrana regulatoru. Radeji jsem vymenil vstrikovac i 3. valce takze celkem 12 600kc.
Ventilove vule saci v rozmezi 0,19 az 0,20
Ventilove vule vyfuk 0,23 az 0,25 ve 160 000km.
Jinak bez problemu, menen osoupany volant a hlavice radici paky bez problemu v zaruce.
Privstrik je benzinovy, tankuji vetsinou vervu 100 ci jina premiova paliva. 30litru vystaci na cca 3000km, zalezi dle rychlosti jizdy. Do benzinu prilevam aditivum Flashlube valve saver, 50ml na plnou nadrz.
Servisni intervaly kazdych 20 000km. Nebudu delat reklamu ale musim rict ze se mi v autorizaku H v Praze ani v C. Budejovicich nestalo ze by spatne seridili lpg.
Auto mne zklamalo pouze jednou a to kdyz tehdy zhaslo a motor nechtel naskocit. V servise mi pak rekli ze stacilo abych prepl na benzin a mohl jsem v klidu jezdit zatim dal ale kdo to mohl tusit, radsi jsem vyuzil uz dlouho placeny asistencni sluzby
Najezdim 45 000km rocne. Auto setrim po startu vzdy na min. 15-30km klidnou jizdou, 2 000-2 500 otacek. Po prohrati a ho uz tolik nesetrim, 145kmh a 4000otacek jezdim uplne bezne po dalnicich, ale celkove ho tocim do stredne-vyssich otacek.
Re: LPG
Zdravim, podelim se o sve zkusenosti s ix20 1.6 lpg 7/2013 181 000km.
Montaz objednana pred koupi vozidla u H ale provedena ve Strakonicich u AGC. Zastavba BRC.
V 60 000km zjisten unik oleje prevodovky - vymena tesneni a casti spojky v ramci zaruky.
V 140 000km zaclo spatne startovat, v servisu zjistili vadny vstrikovac lpg na 1. Valci - oprava 4200kc.
166 000km kdyz jsem rano vyjel mi po cca kilometru auto zaclo skubat a nasledne motor zhasl. Nechtel chytnou ale pak se probral az jsem radsi zaparkoval a zavolal odtah do servisu. Zjisten vadny vstrikovace lpg 2. a 4. valce a membrana regulatoru. Radeji jsem vymenil vstrikovac i 3. valce takze celkem 12 600kc.
Ventilove vule saci v rozmezi 0,19 az 0,20
Ventilove vule vyfuk 0,23 az 0,25 ve 160 000km.
Jinak bez problemu, menen osoupany volant a hlavice radici paky bez problemu v zaruce.
Privstrik je benzinovy, tankuji vetsinou vervu 100 ci jina premiova paliva. 30litru vystaci na cca 3000km, zalezi dle rychlosti jizdy. Do benzinu prilevam aditivum Flashlube valve saver, 50ml na plnou nadrz.
Servisni intervaly kazdych 20 000km. Nebudu delat reklamu ale musim rict ze se mi v autorizaku H v Praze ani v C. Budejovicich nestalo ze by spatne seridili lpg.
Auto mne zklamalo pouze jednou a to kdyz tehdy zhaslo a motor nechtel naskocit. V servise mi pak rekli ze stacilo abych prepl na benzin a mohl jsem v klidu jezdit zatim dal ale kdo to mohl tusit, radsi jsem vyuzil uz dlouho placeny asistencni sluzby
Najezdim 45 000km rocne. Auto setrim po startu vzdy na min. 15-30km klidnou jizdou, 2 000-2 500 otacek. Po prohrati a ho uz tolik nesetrim, 145kmh a 4000otacek jezdim uplne bezne po dalnicich, ale celkove ho tocim do stredne-vyssich otacek.
Montaz objednana pred koupi vozidla u H ale provedena ve Strakonicich u AGC. Zastavba BRC.
V 60 000km zjisten unik oleje prevodovky - vymena tesneni a casti spojky v ramci zaruky.
V 140 000km zaclo spatne startovat, v servisu zjistili vadny vstrikovac lpg na 1. Valci - oprava 4200kc.
166 000km kdyz jsem rano vyjel mi po cca kilometru auto zaclo skubat a nasledne motor zhasl. Nechtel chytnou ale pak se probral az jsem radsi zaparkoval a zavolal odtah do servisu. Zjisten vadny vstrikovace lpg 2. a 4. valce a membrana regulatoru. Radeji jsem vymenil vstrikovac i 3. valce takze celkem 12 600kc.
Ventilove vule saci v rozmezi 0,19 az 0,20
Ventilove vule vyfuk 0,23 az 0,25 ve 160 000km.
Jinak bez problemu, menen osoupany volant a hlavice radici paky bez problemu v zaruce.
Privstrik je benzinovy, tankuji vetsinou vervu 100 ci jina premiova paliva. 30litru vystaci na cca 3000km, zalezi dle rychlosti jizdy. Do benzinu prilevam aditivum Flashlube valve saver, 50ml na plnou nadrz.
Servisni intervaly kazdych 20 000km. Nebudu delat reklamu ale musim rict ze se mi v autorizaku H v Praze ani v C. Budejovicich nestalo ze by spatne seridili lpg.
Auto mne zklamalo pouze jednou a to kdyz tehdy zhaslo a motor nechtel naskocit. V servise mi pak rekli ze stacilo abych prepl na benzin a mohl jsem v klidu jezdit zatim dal ale kdo to mohl tusit, radsi jsem vyuzil uz dlouho placeny asistencni sluzby
Najezdim 45 000km rocne. Auto setrim po startu vzdy na min. 15-30km klidnou jizdou, 2 000-2 500 otacek. Po prohrati a ho uz tolik nesetrim, 145kmh a 4000otacek jezdim uplne bezne po dalnicich, ale celkove ho tocim do stredne-vyssich otacek.
Re: LPG
Zajímavé řešení. Takže ty nemáš "kapátko" na Flashlube, ale dávkuješ to do benzínu. Při tvém nájezdu to očividně taky funguje, záleží na stylu jízdy.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: LPG
Nico91: parádní report.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
-
- *
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09 čer 2014, 09:22
- Bydliště: Praha
Re: LPG
Ahoj,
aktuální stav po 6. prohlídce s nájezdem 100tis. km na LPG
Ventilové vůle:
Sání: 0,20; 0,19; 0,19; 0,19; 0,20; 0,19; 0,20; 0,19
Výfuk: 0,23; 0,23; 0,24; 0,23; 0,24; 0,23; 0,24; 0,23
Kompresní tlaky: 11,8; 11,5; 11,7; 12,3
Lubo
aktuální stav po 6. prohlídce s nájezdem 100tis. km na LPG
Ventilové vůle:
Sání: 0,20; 0,19; 0,19; 0,19; 0,20; 0,19; 0,20; 0,19
Výfuk: 0,23; 0,23; 0,24; 0,23; 0,24; 0,23; 0,24; 0,23
Kompresní tlaky: 11,8; 11,5; 11,7; 12,3
Lubo
Hyundai I30 FDH 1.6 93KW LPG 03/2012