Já dodávám: .... A mít plasty a podvozek z forda, pak by to už nebyl ten náš žebřiňák ....pet02 píše: ...... A mít plasty a podvozek z forda, tak nemá konkurenci .....
Klady a zápory ix20
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
- Reklama
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Červ píše:Já dodávám: .... A mít plasty a podvozek z forda, pak by to už nebyl ten náš žebřiňák ....pet02 píše: ...... A mít plasty a podvozek z forda, tak nemá konkurenci .....
Stačilo přidat 100 hrnků a mohl jsi mít Forda.
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
ale jo. to je jasný. za ty prachy je ixko v poho. Byla to jen myšlenkaČerv píše:Já dodávám: .... A mít plasty a podvozek z forda, pak by to už nebyl ten náš žebřiňák ....pet02 píše: ...... A mít plasty a podvozek z forda, tak nemá konkurenci .....
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Mít a přihodit 100 papírků,nekupuju forda Šel by do něčeho jiného,nejspíš japonce Je fakt,že mají taky mouchy,ale které vozítko nemá?
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
S naším ix20 1,4 CVVT trikolor, jsem najel již 4500 km, tak se můžu svěřit s prvními dojmy.
Začnu s klady, je jich víc a jsou pro mne důležitější.
Velký vnitřní prostor. Z venku na to určitě nevypadá a díky němu to vlastně vyhrál.
Polohovatelné opěradlo zadní lavice a posuvná zadní lavice.
Dvojitá podlaha kufru a pod ní rezerva.
Palubní počítač a dvoje denní kilometry.
Zásuvka na 12 voltů vpředu, vzadu a v kufru.
Tichý a vcelku úsporný motor.
Funkce svícení na cestu po vystoupení a vůbec výkon světel.
Velmi pěkný design.
Pohodlné sedačky a vysoký posez.
Výhodná havarijní pojistka Hyundai a pětiletá záruka, jsou spíš výhodné bonusy.
Zápory, nebo spíš nedostatky.
Na horším asfaltu by mohl být lépe odizolován hluk od kol.
Za zadní loketní opěrkou by mohl být průvlak do kufru.
Vzadu na dveřích bych ocenil kapsy a někde v kabině i další uzavíratelnou menší schránku.
Původně by to bylo ještě neustálé ťukání někde zezadu, ale byl to špatně upevněný pás, takže to je vyřešené.
Začnu s klady, je jich víc a jsou pro mne důležitější.
Velký vnitřní prostor. Z venku na to určitě nevypadá a díky němu to vlastně vyhrál.
Polohovatelné opěradlo zadní lavice a posuvná zadní lavice.
Dvojitá podlaha kufru a pod ní rezerva.
Palubní počítač a dvoje denní kilometry.
Zásuvka na 12 voltů vpředu, vzadu a v kufru.
Tichý a vcelku úsporný motor.
Funkce svícení na cestu po vystoupení a vůbec výkon světel.
Velmi pěkný design.
Pohodlné sedačky a vysoký posez.
Výhodná havarijní pojistka Hyundai a pětiletá záruka, jsou spíš výhodné bonusy.
Zápory, nebo spíš nedostatky.
Na horším asfaltu by mohl být lépe odizolován hluk od kol.
Za zadní loketní opěrkou by mohl být průvlak do kufru.
Vzadu na dveřích bych ocenil kapsy a někde v kabině i další uzavíratelnou menší schránku.
Původně by to bylo ještě neustálé ťukání někde zezadu, ale byl to špatně upevněný pás, takže to je vyřešené.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Trikolor už dostal projektorové svetlomety, alebo máš lepšie oči? Všeobecne tu na svetlá nadávajú.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Projektorové světlomety nemá, a přesto patřím mezi ty, kteří si nestěžují. Spíš naopak.frawd píše:Trikolor už dostal projektorové svetlomety, alebo máš lepšie oči? Všeobecne tu na svetlá nadávajú.
Prošlo mi rukama už hodně aut, včetně nových služebních škodovek, a mé nové svítí zatím asi nejlíp.
To máš asi jako s odskakováním zadní nápravy. Někoho s tím má takový problém, že se nebojí porovnání se starým "Fáčkem", které z toho porovnání vychází mnohem lépe. Já když potřebuji, tak se nebojím řezat zatáčku mnohem rychleji, než se starým "myšákem". V podstatě je to srovnatelné s "Fábkou" nebo "Roomunem".
Možná je to rokem výroby, možná zrovna povedený kus.
Měl bych připomínky trochu jinde:
Palubní počítač a dvoje denní kilometry. -> Už jsem to tu někde psal. Provedení PP má velké rezervy. Asi záleží, na co byl Zdenda dosud zvyklý.zdenda.stary píše:S naším ix20 1,4 CVVT trikolor, jsem najel již 4500 km, tak se můžu svěřit s prvními dojmy.
Začnu s klady, je jich víc a jsou pro mne důležitější.
Funkce svícení na cestu po vystoupení. -> Nevyužiju. Ocenil bych radši akustické upozornění zapnutých světel. Na testovacím voze to bylo. Vím, že jsem se na to ptal.
Pohodlné sedačky a vysoký posez. -> Mám dost citlivý záda a pohodlnými sedačkami bych to nenazval ani ze srandy. Na první posez to nebylo špatný, ale po 20ti - 30ti km se to začalo projevovat. O bočním vedení ani nemluvě. Naštěstí se mi po cca 5000 km podařilo najít polohu, která mi sice není moc pohodlná, ale záda tolik netrpí. Zatím. Zní to jako paradox? To ano, vysvětlit to nedokážu.
Zápory, nebo spíš nedostatky.
Na horším asfaltu by mohl být lépe odizolován hluk od kol. -> Neřekl bych, že je to horší, než u jiných aut ve stejné třídě.
Vzadu na dveřích bych ocenil kapsy a někde v kabině i další uzavíratelnou menší schránku. -> Jakýkoli úložný prostor navíc, by se hodil. Vždyť ani nemám, kam si odložit brýle.
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Možná je to tím, že nejezdím s auty co mají xenony, ale Polo, Fabia ani Astra nesvítí líp. Zato Astra i Polo jsou na hrubším asfaltu tišší. Na sedačkách jsem strávil na cestě na dovolenou 15 hodin, téměř v kuse a žádný problém. Astra nebyla o nic lepší a o Fábii radši nemluvím, obzvlášť koleno mě bolí, jen na ni pomyslím. Přes den jezdím na denní svícení, které se samo vypne a v noci na chatě i za domem není světlo, takže to užiju. Pokud zapomeneš zhasnout, po třiceti sekundách se vypnou, nebo dvakrát zmáčknout zámek a zhasnou hned. Toť asi vše k vašim postřehům, kdybych jezdil s auty vyšších tříd, asi bych hodnotil jinak. Jo a ten zadek je na nerovnostech opravdu nervozní, nebezpečné mi to nepřijde, příjemné to ale taky není.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
to zdenda.stary : a můžu se zeptat s jakým autem jsi jezdil do teď ??? nemyslím seděl, ale jezdil
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- zdenda.stary
- *
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 črc 2013, 15:45
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Posledních pět let bylo jako hlavní rodinné auto Opel Astra, VW Polo rodičů, to se ještě nechá počítat na tisíce kilometrů, Fabia stovky kilometrů. Seděl jsem před koupí x20 v dalších myslím devíti modelech. Hyundai je vybrán jako kompromis, design, užitná hodnota, cena. Jako druhý skončil Opel Meriva, třetí Škoda Roomster.
Hyundai ix20 1.4 CVVTi, 2013 trikolor. 6.2l/100km.
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
po roce a půl si dovolím shrnout některé klady a zápory mého auta
jelikož nadešel čas pořešit některé nedodělky auta, navštívil jsem za tímto účelem servis (autocentrum Praha)
řešené závady:
Přední osa bouchá > vylepšeno výměnou předních tlumičů za dýzlové > není to zrovna úplně zticha, ale posun ku předu tu určitě je
Zadní osa "bouchá" bude řešeno jindy, ale nevzdávám se, na servisní stolici jim účinost ukázala 40 a 41% s návrhem na okamžitou výměnu.
Bliká "ztlumování" podsvětlení budíků > opraveno výměnou příslušného stmívače
Oloupaný volant a "fofrklacek" > přečalouněno, respektive vyměněno
Občas se nevypne u spolujezdce koncák pod sedačkou a auto piští že ten co tam neni, neni připoutanej > závada se neprojevila
Páté dveře se v chladnu neotevřou samy (nejspíš vadná jedna zpěra) > závada se neprojevila > zajedu tam až bude mrznout
Shrnutá samolepka předních dveří od zahrádky, přelepeno novou, nafoceno a odesláno k posouzení importérovi, daň zato být levný za každou cenu, kde u "rodinného" auta není počítáno, že se bude něco vozit na střeše (u i30 vydloubávací čudle ve žlábku s možností montáže příčníků mimo rám dveří), zde IX 20 švajnerajn ...
Karoserie : stačí o auto opřít "koště" a je tam ďolík, vidim to na 3x, maximálně 4x přeloženej alobal
Servis si myslím dělal vše jak nejlépe uměl, takže celková spokojenost, pojedu tam i příště...
to je asi tak vše k mé IX20
a teď následující: dostal jsem půjčenou zánovní I30 (nevím v jaké výbavě 1,4 6ti kvalt bez tempomatu, manuální klima, přisvěcování do zatáček kola 15" AL, okna v elektrice, loketní opěrka, 4000 Km) najel jsem s tim 400 Km ve všech režimech a tak jsem porovnával:
Kvalita zpracování je úplně jinde, interiér není za každou cenu aušus (jako u IX20 trikolor)
Větrání: můžu si zapnout postupně všechny kombinace (na nohy na sklo, na střed ...) třeba všechny najednou, u IX jedno nebo druhé nebo třetí... tady obrovské plus
Volant: umělá hmota > asi přišli na to, že dávat tam hogofogo "kůži" je kontraproduktivní > pro mě výhoda, asi se to loupat nebude
Hlučnost > tichoučký jak od podvozku, tak od motoru, v IX tam všechno mlátí bouchá a po 20k km motor je už docela slyšet
Sedadla > přední s hezkým bočním vedením a přední sedák zezadu oplastován, úplně supr když vám zezadu do toho kopou děcka > stačí utřít plast, na IX je nutno látku tepovat s pofiderním výsledkem.
Posilovač řízení: není se třeba s tim prát v nulové poloze, hezky ladně reaguje už na sebemenší pokyn na úpravu směru, v ix je nutno vyvinout určitou sílu aby posilovač začal pracovat a tudíž výsledkem je určité "šněrování" po cestě.
Jízdní vlastnosti v podstatě stejné, drží to stopu stejně, až na to nešťastné poskakování a uskakování u IX20) , zadní tlumiče prostě nepracujou (na IX) tak jak mají a tak konfort u naloženého auta je ten tam, vjet ve stu na lehce propadlou silnici znamená, že lidi vzadu potkají strop, auto pak jde dolu na dorazy, péra zadek opět katapultují do výšin a tato amplituda se opakuje cca 3 až 2x (u mě děs a běs), na I30 se nic takového nekoná (na žádném mnou řízených aut se nic takovýho nekonalo)
Vnější osvětlení je na i30 katastrofa, dovolím si říct, že ix 20 svítí lépe (i když taky žádná sláva)
Přisvěcování do zatáček, určitě plus, rychle bych si na něj zvykl.
Ramínkový stěrač s kapotáží > nechápu, proč tam neni bezramánkový, nebo bez tý kapotáže ze který po ostřiku ještě notnou chvíli prská na okno voda.
Loketní opěrka: by byla asi u mě rychle demontovaná, sice se na ní dá položit ruka a za delší jízdy může být pohodlná, ale pak pod ní do držáků na pití dáte max plechovku koly, plastová lahev už brání pohybu opěrky v před
Do i30 se leze jako do BVPčka !!!!! edit !!!! v příspěvcích níže se to téměř zvrtlo v rozbor rozměrů otvorů a zdali se jedná o verzi BVP-1, nebo BMP-1,BMP-1F, BMP-1K, atd prostě se do toho leze jako do tanku (bez udání varianty, verze, barvy atd) edit je jenom pro šťourali co asi nechtěj chápat co tím autor chtěl naznačit , na to bych si asi už špatně zvykal
Má maličkej kufr, 2 malý děti na víkend a je problém, proč je tam ten plastovej nesmysl pod platem dna, sem fakt nepochopil, řekl bych, že zabírá cca 7 cm výškových a odhadem cca 70 litrů
Zadní sic nemá polohování, u IX veliká výhoda, dá se nouzově upravit pro věci který by se tam jinak jen tak tak nevešly
Rádio a palubní počítač : u stěžejního typu Nošovické továrny nějak nechápu, proč to neumí česky, rádio umí dokonce i polsky
na druhou stranu má PP i30 výrazně víc user nastavení > vypnutí našeptávače, nastavení servisního intervalu, nastavení zpoždění hlavních světel (jestli jsem to správně pochopil)
V zadních dveřích odkládací kapsy , u rodinného IX trikolor nic, takže děti si nemají kam dávat herberk, v předních si myslím, větší kapsy na láhev, v IX se vleze max litrová
I přes určité nedostatky u I30 vychází moje IX20 ve srovnání jako žebřiňák
toť asi tak vše
jelikož nadešel čas pořešit některé nedodělky auta, navštívil jsem za tímto účelem servis (autocentrum Praha)
řešené závady:
Přední osa bouchá > vylepšeno výměnou předních tlumičů za dýzlové > není to zrovna úplně zticha, ale posun ku předu tu určitě je
Zadní osa "bouchá" bude řešeno jindy, ale nevzdávám se, na servisní stolici jim účinost ukázala 40 a 41% s návrhem na okamžitou výměnu.
Bliká "ztlumování" podsvětlení budíků > opraveno výměnou příslušného stmívače
Oloupaný volant a "fofrklacek" > přečalouněno, respektive vyměněno
Občas se nevypne u spolujezdce koncák pod sedačkou a auto piští že ten co tam neni, neni připoutanej > závada se neprojevila
Páté dveře se v chladnu neotevřou samy (nejspíš vadná jedna zpěra) > závada se neprojevila > zajedu tam až bude mrznout
Shrnutá samolepka předních dveří od zahrádky, přelepeno novou, nafoceno a odesláno k posouzení importérovi, daň zato být levný za každou cenu, kde u "rodinného" auta není počítáno, že se bude něco vozit na střeše (u i30 vydloubávací čudle ve žlábku s možností montáže příčníků mimo rám dveří), zde IX 20 švajnerajn ...
Karoserie : stačí o auto opřít "koště" a je tam ďolík, vidim to na 3x, maximálně 4x přeloženej alobal
Servis si myslím dělal vše jak nejlépe uměl, takže celková spokojenost, pojedu tam i příště...
to je asi tak vše k mé IX20
a teď následující: dostal jsem půjčenou zánovní I30 (nevím v jaké výbavě 1,4 6ti kvalt bez tempomatu, manuální klima, přisvěcování do zatáček kola 15" AL, okna v elektrice, loketní opěrka, 4000 Km) najel jsem s tim 400 Km ve všech režimech a tak jsem porovnával:
Kvalita zpracování je úplně jinde, interiér není za každou cenu aušus (jako u IX20 trikolor)
Větrání: můžu si zapnout postupně všechny kombinace (na nohy na sklo, na střed ...) třeba všechny najednou, u IX jedno nebo druhé nebo třetí... tady obrovské plus
Volant: umělá hmota > asi přišli na to, že dávat tam hogofogo "kůži" je kontraproduktivní > pro mě výhoda, asi se to loupat nebude
Hlučnost > tichoučký jak od podvozku, tak od motoru, v IX tam všechno mlátí bouchá a po 20k km motor je už docela slyšet
Sedadla > přední s hezkým bočním vedením a přední sedák zezadu oplastován, úplně supr když vám zezadu do toho kopou děcka > stačí utřít plast, na IX je nutno látku tepovat s pofiderním výsledkem.
Posilovač řízení: není se třeba s tim prát v nulové poloze, hezky ladně reaguje už na sebemenší pokyn na úpravu směru, v ix je nutno vyvinout určitou sílu aby posilovač začal pracovat a tudíž výsledkem je určité "šněrování" po cestě.
Jízdní vlastnosti v podstatě stejné, drží to stopu stejně, až na to nešťastné poskakování a uskakování u IX20) , zadní tlumiče prostě nepracujou (na IX) tak jak mají a tak konfort u naloženého auta je ten tam, vjet ve stu na lehce propadlou silnici znamená, že lidi vzadu potkají strop, auto pak jde dolu na dorazy, péra zadek opět katapultují do výšin a tato amplituda se opakuje cca 3 až 2x (u mě děs a běs), na I30 se nic takového nekoná (na žádném mnou řízených aut se nic takovýho nekonalo)
Vnější osvětlení je na i30 katastrofa, dovolím si říct, že ix 20 svítí lépe (i když taky žádná sláva)
Přisvěcování do zatáček, určitě plus, rychle bych si na něj zvykl.
Ramínkový stěrač s kapotáží > nechápu, proč tam neni bezramánkový, nebo bez tý kapotáže ze který po ostřiku ještě notnou chvíli prská na okno voda.
Loketní opěrka: by byla asi u mě rychle demontovaná, sice se na ní dá položit ruka a za delší jízdy může být pohodlná, ale pak pod ní do držáků na pití dáte max plechovku koly, plastová lahev už brání pohybu opěrky v před
Do i30 se leze jako do BVPčka !!!!! edit !!!! v příspěvcích níže se to téměř zvrtlo v rozbor rozměrů otvorů a zdali se jedná o verzi BVP-1, nebo BMP-1,BMP-1F, BMP-1K, atd prostě se do toho leze jako do tanku (bez udání varianty, verze, barvy atd) edit je jenom pro šťourali co asi nechtěj chápat co tím autor chtěl naznačit , na to bych si asi už špatně zvykal
Má maličkej kufr, 2 malý děti na víkend a je problém, proč je tam ten plastovej nesmysl pod platem dna, sem fakt nepochopil, řekl bych, že zabírá cca 7 cm výškových a odhadem cca 70 litrů
Zadní sic nemá polohování, u IX veliká výhoda, dá se nouzově upravit pro věci který by se tam jinak jen tak tak nevešly
Rádio a palubní počítač : u stěžejního typu Nošovické továrny nějak nechápu, proč to neumí česky, rádio umí dokonce i polsky
na druhou stranu má PP i30 výrazně víc user nastavení > vypnutí našeptávače, nastavení servisního intervalu, nastavení zpoždění hlavních světel (jestli jsem to správně pochopil)
V zadních dveřích odkládací kapsy , u rodinného IX trikolor nic, takže děti si nemají kam dávat herberk, v předních si myslím, větší kapsy na láhev, v IX se vleze max litrová
I přes určité nedostatky u I30 vychází moje IX20 ve srovnání jako žebřiňák
toť asi tak vše
Naposledy upravil(a) mmv dne 04 říj 2013, 18:55, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
mmv: slusne zhodnoceni i srovnani TVEHo ix20 s I30. Ale sluselo by se dodat, ze srovnavas dve ruzne tridy aut, ktere se i cenove lisi(lo vloni, kdyz jsem ja kupoval) tak o ctvrtinu....
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
mmv si užil.Tys jezdil s BVP?Já byl na vojně podstatně delší dobu,než nařizoval zákon v minulém režimu.A nemůžu říct,když jsi neměl atom bordel a zimní výstroj,že by to bylo na těsno.Ale já nosil červenou rádiovku..Porovnáváš nesrovnatelný.Každý auto je z jiný kategorie.Divím,se,kdy jsi tak nespokojený,proč si nekoupíš kvalitu.Shade pořád je v TV,kufr je zátukou kvality.A ty další možnosti .
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
to jirn : měl jsem na výběr mezi IX a I30CW (ne 2012) a rozdíl byl 10k Kč,- ale investor chtěl jinak...
(viz příspěvek výše) to miroska: oprava tak ne jako do BVP (to jsem nikdy neřídil) , ale do radiovýho "třince" (toho jsem byl velitel)
jinak nesrovnával jsem auta do roviny, ale vypíchl co mi na kterým přišlo lepší
(viz příspěvek výše) to miroska: oprava tak ne jako do BVP (to jsem nikdy neřídil) , ale do radiovýho "třince" (toho jsem byl velitel)
jinak nesrovnával jsem auta do roviny, ale vypíchl co mi na kterým přišlo lepší
Naposledy upravil(a) mmv dne 04 říj 2013, 18:56, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Čo Vám vadí na ix20? Vaše hodnotenia-klady a zápory!
Tak do BVP se nastupovalo ruzne... Vstupnich otvoru tam bylo vice. Nejlepsi to melo druzstvo, ktere melo dvoje sirokych dveri vzadu, horsi velitel, strelec a ridic. Akurat cele osazenstvi se muselo nasoukat za 9-11 vterinek .
Ale mmv by se libil - neuskakoval zadek, melo to "slusne" tlumeni . A nebyl problem s nejakyma 10-20 cm hrubyma stromkama na kraji "silnice" (rozumej tankodromove cesty), ty to kosilo bez zakolisani a na predku nebyl ani skrabanec. A kdyby nekdo narikal, ze tam vzadu bylo malo mista pro druzstvo, tak mohu potvrdit, ze tam mista bylo vice jak dost - stacilo se zastavit o asi 40 cm hruby akat ve ctyricitce a najednou byla pulka mista prazdna. Proste, dobrych lidi se hodne vejde i do BVP
Ale mmv by se libil - neuskakoval zadek, melo to "slusne" tlumeni . A nebyl problem s nejakyma 10-20 cm hrubyma stromkama na kraji "silnice" (rozumej tankodromove cesty), ty to kosilo bez zakolisani a na predku nebyl ani skrabanec. A kdyby nekdo narikal, ze tam vzadu bylo malo mista pro druzstvo, tak mohu potvrdit, ze tam mista bylo vice jak dost - stacilo se zastavit o asi 40 cm hruby akat ve ctyricitce a najednou byla pulka mista prazdna. Proste, dobrych lidi se hodne vejde i do BVP