Objednávky, ceny, data dodání
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Daline.
Dnešní dotaz na kámoše, co má služební Octavii 1,2 TSI. Stáří necelý rok. Jezdí 2 x týdně z Ostravy Prahu nebo různé kotěhůlky po celé Moravě. Občas pro rodinné využití. Říkal, že v horším šmejdu nejel. Je to vyjěžděný "pilot", k autům se chová slušně, i ktomu, co má přiděleno od firmy. Když jsem mu říkal, co tady plkáš o spotřebě 1.2 TSI, tak se vysmál. Jednou byl v servisu (najeto 8 000 km) kvůli motoru, podruhé nedávno, když byly problémy s elektronikou, opět ve spojení s motorem. Předtím měl klasiku Octavii 1.6 benzín, tu 110 koňovku (omlouvám se za asi nepřesný údaj), Škoda není moje hobby,, říkal, že to se nedá srovnat. Celkově je ze Škody zklamaný, krom mírného nafouknutí vozidla jinak nic moc, strohé, studené, tvrdé, místa vzadu také nic moc.
Doporučím ti diskutovat na vlákně o VW, Škoda, Seat, tam se vyřaď a uvidíš, jak budeš spokojený. Nesnáším lidi, co ihned potrefeně reagují, když se někdo zmíní, že prostě Škodu NE, tak hned elaborát na 1 000 stran, jak ostatní auta jsou hnusné apod. I jako bývalý Fiaťák ti mohu říct, že Octavia kombík I. a II. se vůbec nedala srovnat se Stilem kombíkem. A klidně si piš, co chceš. Já bych za novou Octavii se základním motorem nedal cca 450 táců ani za nic. Vím jedno, že ta moje Hyundaiácká 1.6 je super motor, živý a spotřeba cca 6 litrů je úplně v poho. Litr sem, litr tam. Doposud v tižším autě jsem nejel, tedy ve srovnání s těmi, co jsem vlastnil, případně se svezl, myšleno v ceně do cca 450 táců.
Politika Škodováků je pěkně ujetá a piš si, že nikdy !!!!!!!! Němci nedovolí, aby se ve všem vyrovnala s origoš VW !!!!!! A ještě např. k Superbu, jenom hlupák dá 800 až 900 táců za takové auto v kombíku, mě je prd platné, že je jako "dlouhé", ale úzké jako Fábka, s nadsázkou řečeno. Za 900 táců mám zcela jiné fáro. A proč je Superb takový, jaký je ? Protože Němci nedovolí nic kvalitnějšího. A koupit Superb 1,4 TSI kombík od cca 750 táců ve střední výbavě může jednoi idiot.
Nech nás tady diskutovat o i30 a pokud chceš porovnávat, najdi patřičné vlákno, nebo zabrouzdej na jiný web.
To není nic proti tobě, jde o princip. Jinak se tady ta diskuze zvrhne v něco, kde to bý nemá. Užívej si vozidlo svého koncernu VW dosytosti, přeji ti mnoho šťastných kilometrů, ale mou i30 nech na pokoji.
Dnešní dotaz na kámoše, co má služební Octavii 1,2 TSI. Stáří necelý rok. Jezdí 2 x týdně z Ostravy Prahu nebo různé kotěhůlky po celé Moravě. Občas pro rodinné využití. Říkal, že v horším šmejdu nejel. Je to vyjěžděný "pilot", k autům se chová slušně, i ktomu, co má přiděleno od firmy. Když jsem mu říkal, co tady plkáš o spotřebě 1.2 TSI, tak se vysmál. Jednou byl v servisu (najeto 8 000 km) kvůli motoru, podruhé nedávno, když byly problémy s elektronikou, opět ve spojení s motorem. Předtím měl klasiku Octavii 1.6 benzín, tu 110 koňovku (omlouvám se za asi nepřesný údaj), Škoda není moje hobby,, říkal, že to se nedá srovnat. Celkově je ze Škody zklamaný, krom mírného nafouknutí vozidla jinak nic moc, strohé, studené, tvrdé, místa vzadu také nic moc.
Doporučím ti diskutovat na vlákně o VW, Škoda, Seat, tam se vyřaď a uvidíš, jak budeš spokojený. Nesnáším lidi, co ihned potrefeně reagují, když se někdo zmíní, že prostě Škodu NE, tak hned elaborát na 1 000 stran, jak ostatní auta jsou hnusné apod. I jako bývalý Fiaťák ti mohu říct, že Octavia kombík I. a II. se vůbec nedala srovnat se Stilem kombíkem. A klidně si piš, co chceš. Já bych za novou Octavii se základním motorem nedal cca 450 táců ani za nic. Vím jedno, že ta moje Hyundaiácká 1.6 je super motor, živý a spotřeba cca 6 litrů je úplně v poho. Litr sem, litr tam. Doposud v tižším autě jsem nejel, tedy ve srovnání s těmi, co jsem vlastnil, případně se svezl, myšleno v ceně do cca 450 táců.
Politika Škodováků je pěkně ujetá a piš si, že nikdy !!!!!!!! Němci nedovolí, aby se ve všem vyrovnala s origoš VW !!!!!! A ještě např. k Superbu, jenom hlupák dá 800 až 900 táců za takové auto v kombíku, mě je prd platné, že je jako "dlouhé", ale úzké jako Fábka, s nadsázkou řečeno. Za 900 táců mám zcela jiné fáro. A proč je Superb takový, jaký je ? Protože Němci nedovolí nic kvalitnějšího. A koupit Superb 1,4 TSI kombík od cca 750 táců ve střední výbavě může jednoi idiot.
Nech nás tady diskutovat o i30 a pokud chceš porovnávat, najdi patřičné vlákno, nebo zabrouzdej na jiný web.
To není nic proti tobě, jde o princip. Jinak se tady ta diskuze zvrhne v něco, kde to bý nemá. Užívej si vozidlo svého koncernu VW dosytosti, přeji ti mnoho šťastných kilometrů, ale mou i30 nech na pokoji.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
- Reklama
Re: Objednávky, ceny, data dodání
migogo : souhlas !!
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Si so sebou spokojný ? "BANan by si mal dostať Ty, chudáku ...t0x!n píše: kez by jsi se v tom svym Leonu ci co mas za popelnici rostrelil o prvni strom co potkas a byl od tebe pokoj...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Len pre info.Názov vlákna je :
Objednávky,ceny,data dodání !!!
Objednávky,ceny,data dodání !!!
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Objednávky, ceny, data dodání
tuhle tabulku jsem hledal, megaprostorna Octavia....JoKo píše:ked otec kupoval jeho accenta, tak "odbornici" hovorili, ze to auto nevydrzi pokope 100 000km. no, predavalo sa pri 150 000km {10r} a auto stale drzalo a prechadzalo cez stk bez uplatkov a nejakych blbych poznamok. na aute sa menili predne brzdy, central vo vodicovych dverach a uz len predpisane vymeny co si pamatam.
ked som ja kupoval accenta, "odbornici" mi tvrdili, ze mal som zobrat o 2-3 roky starsie auto ceskej vyroby v tdi, mal by som lacne nd, nizku spotrebu a moje auto bude do 150 000km srot. v skutocnosti som okrem tlmicov, baterky a prednych brzd {za 140 000km} nemusel nic menit. neveim, preco by ma mala trapit nejaka cena inych nd, ked som ich {zatial} nepotreboval.
na i30tkach je zatial najazdenych do 50 000km, ale neriesi sa u nich papajuci olej, neriesi sa na nich preskocena retaz...
mal som znamych, kt. doteraz jazdili len na vozidlach zvucnejsich mien v nasich koncinach, ale ked jeden musel byt za 3 roky 2x odtiahnuty, druhy menil motor, tak prislo vytriezvenie z "kvalitnej montaze plastov"...
a ci som ja jazdil na niecom inom ako hyundai? vw group, fiat group, renault, psa, toyota, mazda, mitsubishi, bmw... takze pri vybere som mal s cim porovnavat. na niecom len zopar kilometrov, na niecom nejaka ta tisicka. nehovorim, ze nie su lepsie auta ako hyundai, su, ale nie vsetky su pre mna vitazmi cena/ponuknuta protihodnota.
megane {kratky} priestorovo za i30 vyrazne zaostava najma na zadnych sedadlach.
ako deklasuje octavia i30tku priestorom pre posadku?
jediny vyrazny rozdiel je v priestore nad hlavou pre vodica, inac su si tie hodnoty velmi podobne. sedel som aj v novej octavii a pri mojom posede som vobec nemal pocit, ze oproti i30 mam v nej viacej miesta...Kód: Vybrat vše
octavia - i30 Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830/1070 - 830/1060 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 580/830 - 570/860 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1040 - 1015 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 940 - 940 k) šířka vpředu (mm): 1470 - 1470 l) šířka vzadu (mm): 1470 - 1470 délka sedáku vpředu (mm): 480 - 500[ délka sedáku vzadu (mm): 440 - 440 výška opěradla vpředu (mm): 625 - 660 výška opěradla vzadu (mm): 650 - 640 místo vzadu pod předním sedadlem: Ano Ano zdroj http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-2-0-tdi-dsg-utok-na-premii-79037 http://www.auto.cz/test-hyundai-i30-1-6-gdi-ostre-sledovany-hatch-65009
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Mirus30 píše:tuhle tabulku jsem hledal, megaprostorna Octavia....JoKo píše:ked otec kupoval jeho accenta, tak "odbornici" hovorili, ze to auto nevydrzi pokope 100 000km. no, predavalo sa pri 150 000km {10r} a auto stale drzalo a prechadzalo cez stk bez uplatkov a nejakych blbych poznamok. na aute sa menili predne brzdy, central vo vodicovych dverach a uz len predpisane vymeny co si pamatam.
ked som ja kupoval accenta, "odbornici" mi tvrdili, ze mal som zobrat o 2-3 roky starsie auto ceskej vyroby v tdi, mal by som lacne nd, nizku spotrebu a moje auto bude do 150 000km srot. v skutocnosti som okrem tlmicov, baterky a prednych brzd {za 140 000km} nemusel nic menit. neveim, preco by ma mala trapit nejaka cena inych nd, ked som ich {zatial} nepotreboval.
na i30tkach je zatial najazdenych do 50 000km, ale neriesi sa u nich papajuci olej, neriesi sa na nich preskocena retaz...
mal som znamych, kt. doteraz jazdili len na vozidlach zvucnejsich mien v nasich koncinach, ale ked jeden musel byt za 3 roky 2x odtiahnuty, druhy menil motor, tak prislo vytriezvenie z "kvalitnej montaze plastov"...
a ci som ja jazdil na niecom inom ako hyundai? vw group, fiat group, renault, psa, toyota, mazda, mitsubishi, bmw... takze pri vybere som mal s cim porovnavat. na niecom len zopar kilometrov, na niecom nejaka ta tisicka. nehovorim, ze nie su lepsie auta ako hyundai, su, ale nie vsetky su pre mna vitazmi cena/ponuknuta protihodnota.
megane {kratky} priestorovo za i30 vyrazne zaostava najma na zadnych sedadlach.
ako deklasuje octavia i30tku priestorom pre posadku?
jediny vyrazny rozdiel je v priestore nad hlavou pre vodica, inac su si tie hodnoty velmi podobne. sedel som aj v novej octavii a pri mojom posede som vobec nemal pocit, ze oproti i30 mam v nej viacej miesta...Kód: Vybrat vše
octavia - i30 Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830/1070 - 830/1060 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 580/830 - 570/860 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1040 - 1015 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 940 - 940 k) šířka vpředu (mm): 1470 - 1470 l) šířka vzadu (mm): 1470 - 1470 délka sedáku vpředu (mm): 480 - 500[ délka sedáku vzadu (mm): 440 - 440 výška opěradla vpředu (mm): 625 - 660 výška opěradla vzadu (mm): 650 - 640 místo vzadu pod předním sedadlem: Ano Ano zdroj http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-2-0-tdi-dsg-utok-na-premii-79037 http://www.auto.cz/test-hyundai-i30-1-6-gdi-ostre-sledovany-hatch-65009
Za pouhých 450 táců a za stahování zadních oken a otáčkomer s nadsázkou řečeno, si musíš připlatit + obyčejná zadní náprava vývojově tak v roce 1995. Ale máš tam motor 1.2 TSI, který dle některých jedinců žere mezi 2,3 až 3,1 ltry na 100 km a při pohledu na protijedoucí auto nepoznáš, o jaký kus z koncernu VW se jedná.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Díky!vlado1979 píše:Si so sebou spokojný ? "BANan by si mal dostať Ty, chudáku ...t0x!n píše: kez by jsi se v tom svym Leonu ci co mas za popelnici rostrelil o prvni strom co potkas a byl od tebe pokoj...
Už podle příspěvku se nejedná o duševně vyspělého jedince, tudíž nemá smysl na něj reagovat.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Nejak si v tom dekovani zapomnel reagovat na tabulku prostornosti vyse....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Umím uznat porážku.
Uznávám argumentaci, neměl jsem v tomto případě pravdu.
Uznávám argumentaci, neměl jsem v tomto případě pravdu.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Objednávky, ceny, data dodání
http://www.zeperfs.com/en/match2733-4040.htm
ok, priznavam, nie je to G7 vs i30, ale je to G6 vs veloster. je to 1.4tsi {90kW} vs. 1.6gdi {99kW} a dalin rozpraval o 1.2tsi {77kW}, kt. ma rozbijat gdi {99kW}...
specifikacia golf
http://www.zeperfs.com/en/fiche2733-vw- ... -4-tsi.htm
specifikacia veloster
http://www.zeperfs.com/en/fiche4040-hyu ... di-140.htm
a zopar casov, vsetky porovnania si mozete najst na odkaze vyssie
Max Real Speed (in kph)
VW Golf VI 1.4 TSI 190 to 201 kph
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 201 to 208 kph
400m (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 16‚З to 17‚9 s.
Km (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI З1 to З1‚8 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 to З2‚4 s
0 to 50 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З‚Ƽ to З‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.
0 to 60 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 4‚Ƽ to 4‚7 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 4‚Ƽ to 4‚Ƽ s.
0 to 80 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 6‚4 to 6‚9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.
0 to 100 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9‚Ƽ to 10‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.
0 to 120 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 1З‚9 to 14‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.
0 to 130 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1Ƽ‚З to 16‚2 s.
0 to 140 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 20 to 20‚З s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 18‚7 to 18‚7 s.
60 to 100 in 4 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9 to 9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚9 to 9‚9 s.
80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 7‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.
80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 11‚2 to 1З‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.
80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 14‚Ƽ to 18 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.
80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З6‚6 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.
v com ma tsi {logicky} navrh je pruzne zrychlenie na vyssich rychlostiach, kedy mu pomoze turbo. skoda, ze nemerali najlepsie mozne pruzne zrychlenie na najvhodnejsi prevodovy stupen {mozno 80-120 je na najvyhodnejsi, kde gdi bolo rychlejsie o 0,5sec a z 80-180, kde to tiez asi tahali cez lepsi prev. stupen}. myslim si, ze v tom pripade by boli tie motory vyrovnane. dalin, prosim nezabudaj, ze tsi casy su pre 1.4 a nie pre 1.2
edit: ospravedlnujem sa, pisal som prve hodnoty, kt. mi vyplul google na tej stranke. da sa tam vybrat porovnanie vozidiel a oproti leonu III 1.4tsi 90kW je gdi veloster vo vacsine mierne pomalsi. link tu: http://www.zeperfs.com/en/match4040-4669.htm
ale nic to nemeni na tom, ze sa jedna o 1.4 a nie 1.2tsi...
zopar hodnot, nechce sa mi to cele prepisovat:
0 to 40 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚2 to 2‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚1 to 2‚2 s.
0 to 50 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚9 to 2‚9 s.
0 to 80 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚2 to 6‚2 s.
0 to 100 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 9‚З to 10‚2 s.
0 to 120 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 12‚8 to 1З‚2 s.
80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚Ƽ s.
80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 11‚9 to 11‚9 s.
80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 1Ƽ‚1 to 1Ƽ‚1 s.
80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.
Seat Leon III 1.4 TSi З1‚Ƽ s.
najdene vysledky pre motor 1.2tsi 77kW vo vw polo. veloster vyhrava vo vacsine merani aj napriek svojmu vahovemu hendikepu.
http://www.zeperfs.com/en/match3318-4040.htm
admin: prosim presun prispevky z poslednych stran, kt. sa netykaju topicu do nejakej zvlast diskusie, aby sa to nezasieralo.. a pardon za offtopic, ale uz som sa nemohol pozerat na dalinove zvasty. dufam, ze mu cisla otvoria oci a nebude robit zo seba... a zacne normalne diskutovat. prajem mu, aby bol stastny s jeho leonom a nestretli ho problemy ako pri hyu.
trosku som sklamany, ze hyundai ho nepresvedcil a verim, ze hyundai zamaka na spolahlivosti {a niektorych detailoch}, aby ludia boli s nim spokojni a spokojnejsi.
ok, priznavam, nie je to G7 vs i30, ale je to G6 vs veloster. je to 1.4tsi {90kW} vs. 1.6gdi {99kW} a dalin rozpraval o 1.2tsi {77kW}, kt. ma rozbijat gdi {99kW}...
specifikacia golf
http://www.zeperfs.com/en/fiche2733-vw- ... -4-tsi.htm
specifikacia veloster
http://www.zeperfs.com/en/fiche4040-hyu ... di-140.htm
a zopar casov, vsetky porovnania si mozete najst na odkaze vyssie
Max Real Speed (in kph)
VW Golf VI 1.4 TSI 190 to 201 kph
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 201 to 208 kph
400m (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 16‚З to 17‚9 s.
Km (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI З1 to З1‚8 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 to З2‚4 s
0 to 50 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З‚Ƽ to З‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.
0 to 60 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 4‚Ƽ to 4‚7 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 4‚Ƽ to 4‚Ƽ s.
0 to 80 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 6‚4 to 6‚9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.
0 to 100 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9‚Ƽ to 10‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.
0 to 120 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 1З‚9 to 14‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.
0 to 130 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1Ƽ‚З to 16‚2 s.
0 to 140 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 20 to 20‚З s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 18‚7 to 18‚7 s.
60 to 100 in 4 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9 to 9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚9 to 9‚9 s.
80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 7‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.
80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 11‚2 to 1З‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.
80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 14‚Ƽ to 18 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.
80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З6‚6 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.
v com ma tsi {logicky} navrh je pruzne zrychlenie na vyssich rychlostiach, kedy mu pomoze turbo. skoda, ze nemerali najlepsie mozne pruzne zrychlenie na najvhodnejsi prevodovy stupen {mozno 80-120 je na najvyhodnejsi, kde gdi bolo rychlejsie o 0,5sec a z 80-180, kde to tiez asi tahali cez lepsi prev. stupen}. myslim si, ze v tom pripade by boli tie motory vyrovnane. dalin, prosim nezabudaj, ze tsi casy su pre 1.4 a nie pre 1.2
edit: ospravedlnujem sa, pisal som prve hodnoty, kt. mi vyplul google na tej stranke. da sa tam vybrat porovnanie vozidiel a oproti leonu III 1.4tsi 90kW je gdi veloster vo vacsine mierne pomalsi. link tu: http://www.zeperfs.com/en/match4040-4669.htm
ale nic to nemeni na tom, ze sa jedna o 1.4 a nie 1.2tsi...
zopar hodnot, nechce sa mi to cele prepisovat:
0 to 40 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚2 to 2‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚1 to 2‚2 s.
0 to 50 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚9 to 2‚9 s.
0 to 80 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚2 to 6‚2 s.
0 to 100 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 9‚З to 10‚2 s.
0 to 120 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 12‚8 to 1З‚2 s.
80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚Ƽ s.
80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 11‚9 to 11‚9 s.
80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 1Ƽ‚1 to 1Ƽ‚1 s.
80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.
Seat Leon III 1.4 TSi З1‚Ƽ s.
najdene vysledky pre motor 1.2tsi 77kW vo vw polo. veloster vyhrava vo vacsine merani aj napriek svojmu vahovemu hendikepu.
http://www.zeperfs.com/en/match3318-4040.htm
admin: prosim presun prispevky z poslednych stran, kt. sa netykaju topicu do nejakej zvlast diskusie, aby sa to nezasieralo.. a pardon za offtopic, ale uz som sa nemohol pozerat na dalinove zvasty. dufam, ze mu cisla otvoria oci a nebude robit zo seba... a zacne normalne diskutovat. prajem mu, aby bol stastny s jeho leonom a nestretli ho problemy ako pri hyu.
trosku som sklamany, ze hyundai ho nepresvedcil a verim, ze hyundai zamaka na spolahlivosti {a niektorych detailoch}, aby ludia boli s nim spokojni a spokojnejsi.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Vidím, že se vám tu spolu hezky "žije"
Vrátím se s dovolením k tématu. Přemýšlím o I30 1,6 GDI Trikolor - s paketem Style mám nabídku za 376 790Kč (kombi).
Je to slušná cena, nebo se dá jít níž?
Vrátím se s dovolením k tématu. Přemýšlím o I30 1,6 GDI Trikolor - s paketem Style mám nabídku za 376 790Kč (kombi).
Je to slušná cena, nebo se dá jít níž?
Peugeot 207 SW (2008) - firemní kára
Škoda Fabia 1,4MPi (2001) - manželky
Škoda Fabia 1,4MPi (2001) - manželky
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Ja v breznu objednaval i30 5D 1.6GDI Style s metalizou za 351000Kc. Dodana na zacatku dubna, ale jeste sem si ji neprevzal.Demonicus píše:Vidím, že se vám tu spolu hezky "žije"
Vrátím se s dovolením k tématu. Přemýšlím o I30 1,6 GDI Trikolor - s paketem Style mám nabídku za 376 790Kč (kombi).
Je to slušná cena, nebo se dá jít níž?
i30 1.6GDI, 2014, Style, Ice Blue
Drive:
Honda Civic 1.6i LS 83kW nehoda
Skoda Felicia 1.3MPi GLXi 50kW prodano
Drive:
Honda Civic 1.6i LS 83kW nehoda
Skoda Felicia 1.3MPi GLXi 50kW prodano
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Tak to je hodně pěkná cena.
Peugeot 207 SW (2008) - firemní kára
Škoda Fabia 1,4MPi (2001) - manželky
Škoda Fabia 1,4MPi (2001) - manželky
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Objednávky, ceny, data dodání
Obě výše uvedené ceny jsou luxusní
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Objednávky, ceny, data dodání
tOOki: tak mit za tuhle cenu tenhle motor a vybavu, tak snad prodam tu mou 1.4 v komfortu a jdu do tohohle