Koroze i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Koroze i30 ?
A potom by navyše prišla na rad otázka, prečo ten časopis nežalovali, keď klame o hyundai?
A nejde o to, aby boli opravené všetky hrdzavé i30-tky, ale hlavne tá moja (ak by bola hrdzavá)
A nejde o to, aby boli opravené všetky hrdzavé i30-tky, ale hlavne tá moja (ak by bola hrdzavá)
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Koroze i30 ?
Ať žije cena národní kvality, kolik musel zase zaplatit?! Musím se smát, spíš teda brečím, když vidím reklamu Hjundej .Kdyby ty peníze na úplatky raději investoval jinde. Ukázal jsme ženě jak vypadá I30 po 2 letech a byla v šoku, už prý AŤ JE TO Z DOMU.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Koroze i30 ?
Netreba zovšeobecňovať a šíriť hneď paniku. Hrdzavejú aj nové mercedesy (aj mladšie ako 2-ročné) a nikto nepovie, že mercedes musí z domu, lebo hrdzavejú. Jednoducho sa to stáva aj v lepších rodinách.
A ďalšia vec, treba vziať do úvahy aj ten nájazd km, nielen vek. Nemyslím, že ak by to auto nabehalo za dva roky povedzme len 40.000 km, tak by zhrdzavelo rovnako. Nemá to byť ospravedlnenie a zarputilá obhajoba hyundai, ale treba sa snažiť byť objektívny. Určite nebude platiť, že všetky hyundaie zhnijú po dvoch rokoch. Rovnako ako nebude platiť, že žiadny mercedes nezhnije do dvoch rokov.
A ďalšia vec, treba vziať do úvahy aj ten nájazd km, nielen vek. Nemyslím, že ak by to auto nabehalo za dva roky povedzme len 40.000 km, tak by zhrdzavelo rovnako. Nemá to byť ospravedlnenie a zarputilá obhajoba hyundai, ale treba sa snažiť byť objektívny. Určite nebude platiť, že všetky hyundaie zhnijú po dvoch rokoch. Rovnako ako nebude platiť, že žiadny mercedes nezhnije do dvoch rokov.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Koroze i30 ?
Horší je to s tou reakci . Jste jedinej, nikdo to nereklamuje.... Volant, rez 5tých dveří, žárovky, lak nárazníku, ostřikovače... všechno to tu na diskusi bylo. Ale pravda, zase ne tolikrát. Nevíte někdo něco o těch tryskách ostřikovačů? Údajně jim to v servisu měnili za nové, lépe fungující. Když jsem se naposledy před 1/2 rokem ptal, tak mi u nás řekli žádná změna, to považuje za ok.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Koroze i30 ?
Radim Brožek: To s Tebou souhlasím, už když jsem měl Getze, tak to takhle praktikovali. "No to slyšíme poprvé, to nikdy nikdo nereklamoval..." A za měsíc, když jsem byl vybavenej informacema o problému s řídícím SW: "No to je jen nový SW, samozřejmě, že o tom víme...."
Ale kdybych byl někdo, kdo se o auto zajímá asi tak, jako já o klasický tanec, tak dodnes startuju v mrazech na třikrát.
PS: problém se SW je dobrej příklad, ale zažil jsem to několikrát
Ale kdybych byl někdo, kdo se o auto zajímá asi tak, jako já o klasický tanec, tak dodnes startuju v mrazech na třikrát.
PS: problém se SW je dobrej příklad, ale zažil jsem to několikrát
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Koroze i30 ?
Pridám ešte dva linky, aby som potvrdil, čo som písal vyššie, že hrdzavejú aj nové mercedesy a iné vychytené značky:
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=9 ... 4&start=40
viď užívateľ "riar" a na tej stránke je hneď link na "ryšavých medveďov" :
http://forum.autobazar.eu/mercedes-r-re ... 37855.html
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=9 ... 4&start=40
viď užívateľ "riar" a na tej stránke je hneď link na "ryšavých medveďov" :
http://forum.autobazar.eu/mercedes-r-re ... 37855.html
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
1) Stejně by mne zajímalo jestli někdo z menežmentu Hyundaie občas nahlédne do tohoto fóra aby měl nějakou odezvu uživatelů nebo je jim to šuma fuk. Osobně se přikláním spíše k druhé variantě.
2) Je zajímavé, že z celého portfolia Hyundaie se koroze řeší snad jen u I30tek. To se ty ostatní vozy dělají nějak jinak? Máte s tím nějakou zkušenost?
3) Řekl bych, že jsou autorizované servisy na Hyundai, kde se mi zdají dost solidní - např. Vistacar Hodonín, tak mám dobrou zkušenost - copak by lhali, že se závady vyskytují ojediněle, kdyby se s nimi setkávali často? A proč by se patlali s vybrušováním rezavých míst a lakováním, když by jim bylo jasné, že 12 let se to tak udržovat nedá, ta rez dříve nebo později na tom místě stejně vyraší znovu.
2) Je zajímavé, že z celého portfolia Hyundaie se koroze řeší snad jen u I30tek. To se ty ostatní vozy dělají nějak jinak? Máte s tím nějakou zkušenost?
3) Řekl bych, že jsou autorizované servisy na Hyundai, kde se mi zdají dost solidní - např. Vistacar Hodonín, tak mám dobrou zkušenost - copak by lhali, že se závady vyskytují ojediněle, kdyby se s nimi setkávali často? A proč by se patlali s vybrušováním rezavých míst a lakováním, když by jim bylo jasné, že 12 let se to tak udržovat nedá, ta rez dříve nebo později na tom místě stejně vyraší znovu.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: Koroze i30 ?
určitě management tohle forum sleduje, ale nevyjadřuje se. Ono je to někdy lepší.
Nicméně k té korozi - je to obyčejná matematika: příklad: auto si v ČR koupí 100.000 uživatelů. Z toho 50. tis je plně spokojených (garážují, koroze nenaběhne ihned), 25.000 spokojených s výhradami (jsou na ulici, ale nemají chuť to řešit a někde se hádat. A tady pozor: jde o poměrně velkou část obyvatel ČR.) a 25.000 nespokojených, kteří tu reklamaci zkusí. Z toho další 1/2 z nějakého nejrůznějšího důvodu neuspěje, na druhou stranu uspěje s reklamací zbývajících 12.500 lidí, kteří dosáhnou svého a auto jim znovu stříkne..
A teď velký krok zpět: na začátku prodal 100.000 aut. Na PROKÁZANOU a důkazy a argumenty podpořenou reklamaci dosáhne JEN 12.500 majitelů.
(A abychom pořád jen vše nečetli, pochválím 1.-ho z vás který spočítá, kolik je to % z té původní hodnoty 100.000 aut)
Ve výsledku tedy platí, že se pořád pro český trh vyplatí USTOUPIT 12.500 NESPOKOJENÝM, NEŽ PRO 100.000 AUT BUDOVAT SLOŽITOU A DRAHOU INVESTICI DO TECHNOLOGIE PLNÉHO ŽÁROVÉHO ZINKOVÁNÍ KAROSERIE. A to obvzvlášť za podmínky, kdy na trhu (ČR), kde rozhoduje na 1. místě cena, pak až někdo sleduje kvalitu (která se pak musí promítnout do ceny auta).
Pak tedy platí rovnice: chceš poměrně kvalitní auto na 3 roky a pak jej vyměníš? postačí. Chceš ale kvalitní vůz na 10 let? Pak si musíš koupit Octavii, která plně pozinkovanou karoserii má od r. 1996. Zákazníku, rozhodnutí je jen na tobě. Za sebe řeknu, že patřím do té 1. kategorie.
Ale aby nejásal, jak to má se mnou a podobnými má tak snadné a jednoduché: až za 3 roky uvidím, že se to auto "rozsypalo", opět se vrátím klidně k dražší Octavii IV. generece (co už určitě bude než opakovat 1. špatnou zkušenost s Takže ve výsledku se křivka prodeje zvedne jen v letech 2009-2013 a pak bude opět padat. Jako krizový manager jen ze zkušenosti dodám, že se málokomu podaří po pádu se vrátit na původní špici..
Nicméně k té korozi - je to obyčejná matematika: příklad: auto si v ČR koupí 100.000 uživatelů. Z toho 50. tis je plně spokojených (garážují, koroze nenaběhne ihned), 25.000 spokojených s výhradami (jsou na ulici, ale nemají chuť to řešit a někde se hádat. A tady pozor: jde o poměrně velkou část obyvatel ČR.) a 25.000 nespokojených, kteří tu reklamaci zkusí. Z toho další 1/2 z nějakého nejrůznějšího důvodu neuspěje, na druhou stranu uspěje s reklamací zbývajících 12.500 lidí, kteří dosáhnou svého a auto jim znovu stříkne..
A teď velký krok zpět: na začátku prodal 100.000 aut. Na PROKÁZANOU a důkazy a argumenty podpořenou reklamaci dosáhne JEN 12.500 majitelů.
(A abychom pořád jen vše nečetli, pochválím 1.-ho z vás který spočítá, kolik je to % z té původní hodnoty 100.000 aut)
Ve výsledku tedy platí, že se pořád pro český trh vyplatí USTOUPIT 12.500 NESPOKOJENÝM, NEŽ PRO 100.000 AUT BUDOVAT SLOŽITOU A DRAHOU INVESTICI DO TECHNOLOGIE PLNÉHO ŽÁROVÉHO ZINKOVÁNÍ KAROSERIE. A to obvzvlášť za podmínky, kdy na trhu (ČR), kde rozhoduje na 1. místě cena, pak až někdo sleduje kvalitu (která se pak musí promítnout do ceny auta).
Pak tedy platí rovnice: chceš poměrně kvalitní auto na 3 roky a pak jej vyměníš? postačí. Chceš ale kvalitní vůz na 10 let? Pak si musíš koupit Octavii, která plně pozinkovanou karoserii má od r. 1996. Zákazníku, rozhodnutí je jen na tobě. Za sebe řeknu, že patřím do té 1. kategorie.
Ale aby nejásal, jak to má se mnou a podobnými má tak snadné a jednoduché: až za 3 roky uvidím, že se to auto "rozsypalo", opět se vrátím klidně k dražší Octavii IV. generece (co už určitě bude než opakovat 1. špatnou zkušenost s Takže ve výsledku se křivka prodeje zvedne jen v letech 2009-2013 a pak bude opět padat. Jako krizový manager jen ze zkušenosti dodám, že se málokomu podaří po pádu se vrátit na původní špici..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Koroze i30 ?
Jo akorat se pysni pozinkovanou karoserií, ja jsem spis II typ a klidne budu mit auto 10 let kdyz bude slapat a nerezavet jako byla Almera. A uz ted rikam ne a kazdyho kdo uvazuje odrazuji a posilam radeji ke Skodovce. Proste priste si priplatim a jsem rad ze jsem nekoupil IX 20 a nevysolil jeste dalsich 40.000 oproti I30. Priste chci opravdovou kvalitu, Korejci pekne z.......i automobilovej prumysl, hlevne ze to je levne a vybavene a vsedu se pise o (podplacene) kvalite. Malo laku, koroze, po par kilometrech prosoupana manzeta radicky a kozeny volant atd. A kvuli nim jsou tady dalsi automobilky co byli nuceni snizit cenu a kvalitu.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Koroze i30 ?
Skyline, ty rozhodne nebudeš povolaním ekonóm. To tvrdenie v poslednej vete ma dostalo - taký socialistický žvást. A ja som doteraz žil v mylnej predstave, že akákoľvek konkurencia výrobcu (čohokoľvek) je pre zákazníka vždy lepšia ako žiadna. Ešte že si ma včas vyviedol z omylu...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Koroze i30 ?
Nevim v cem je lepsi ze dostanu horsi auto nez pred 10 lety, nemysliom technicky ale kvalitou, jak se muze po 100000km u I30 tak prosoupat sedadlo???? Nejsem nenazrany ekonom, nic nemuze rust do nekonecna, zadny zisk nejde jen neustale navysovat. Proste radeji auto za 500.000 na 8-10 let nez za 300.000 na 2-3 roky.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Koroze i30 ?
Už jsem osobně psal v tématu I30 versus OCtavia I:
velkou slabostí I-30ky jsou odfláknutá kvalita plastů a velice levné čalounění.
Já sám to nyní vuidím v interiéru: plasty náchylné na poškrábání (každý nehet je vidět) a o čalounění ani nemluvě.
Hoolt šetří, ale na nepravém místě. Už Octavia 1 měla hodně podařené plasty i čalounění, které vydrželo 12 let bez problémů.
V tom souhlas.
velkou slabostí I-30ky jsou odfláknutá kvalita plastů a velice levné čalounění.
Já sám to nyní vuidím v interiéru: plasty náchylné na poškrábání (každý nehet je vidět) a o čalounění ani nemluvě.
Hoolt šetří, ale na nepravém místě. Už Octavia 1 měla hodně podařené plasty i čalounění, které vydrželo 12 let bez problémů.
V tom souhlas.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Ale tak zase to šetření u jiných značek není jenom vinou Háčka. To je nesmysl. To šetření je vidět daleko dříve a to už od konce devadesátejch let, kdy byli korejci bráni ostatními značkami ještě jako autíčka na setrvačník a hračky pro důchodce.
V dnešní době se šetří na všem. Vše je spotřebák. Ať boty, nádobí atd. Máloco vydrží tak dlouho jako věci kdysi. Lidé to ani nechtějí. Výrobci na to dokonce spoléhají. Viz. honba puberťáků za tím kdo bude mít rok co rok nejlepší mobil.
V dnešní době se šetří na všem. Vše je spotřebák. Ať boty, nádobí atd. Máloco vydrží tak dlouho jako věci kdysi. Lidé to ani nechtějí. Výrobci na to dokonce spoléhají. Viz. honba puberťáků za tím kdo bude mít rok co rok nejlepší mobil.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Koroze i30 ?
lidé to chtějí, jinak by si nekupovali značkové věci, kde předpokládají, že např. boty nevyhodí po sezóně. To stejné platí ve všem, co nenese nálepku madi in china. To že má někdo každý půlrok nový mobil je věc zcela jiná.Máloco vydrží tak dlouho jako věci kdysi. Lidé to ani nechtějí
To že všechny automobliky šly kvalitou svých produktů dolů je známé, šetří se, ale pokud 2roky staré auto na sobě nese korozi, tak bych rozhodně nečekal argumentaci zákazníka, že mu to nevadí, protože za další rok si stejně koupí auto nové.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Koroze i30 ?
Monitor k PC mam EIZO a dost drahej protoze ho chci na dlesi dobu, skla k fotaku taky jen L-rada, atd. Almera byla z roku 1998 a rozhodne se na ni nesetrilo. Setreni je trend od cca roku 2000 a modelu vzikajichc v teto dobe. Viz. napr Passat ten posledni uz neni takovy drzak jako predchozi generace.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)