Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Návrhy Bruselu ohľadom elektronického mýtneho systému počítajú s prechodným obdobím pre zavedenie jednotných celoeurópskych pravidiel do roku 2023 pre nákladné vozidlá a do roku 2027 pre osobné vozidlá.
ci to bude od roku 2027, alebo od roku 2030, alebo 2025 je asi jedno, jedno je iste, bude to...
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Přečetl jsem článek, něco si ověřil a zas je to takový "nanicovatý" autor počítá se spotřebou elektromobilu 25Kwh na 100km, ale dle jiných článků reálná spotřeba používaných elektromobilů je zhruba od 15 do 20 Kwh té kalkulované spotřebě 25Kwh se dotýká jen Tesla S a to je opravdu asi trochu jiné auto. To je asi tak všechno z pozitivních zpráv. Nikde se totiž moc neuvádí, že i vlastní nabíjení neprobíhá zcela bez ztrát a při připojení na nabíječku se samozřejmě platí..... tedy nabijeme 20 Kwh baterii ale na toto spotřebujeme např. 21Kwh tedy ještě jsme nevyjeli a 5% je v háji
To je stejné jakobychom při tankování 20litrů paliva 1 litr vylili na zem - nepředstavitelné ? Ale to je realita
Prostě auta na baterky je kurevsky drahé šlápnutí vedle - ještě se všichni budeme divit, co všechno na nás díky tomuto rozhodnutí dopadne - samozřejmě ti co tohle rozhodli a nařizují za to odpovědnost a náklady s tím vzniklé nezaplatí To zůstane na daňových poplatnících
Dokonce máme tak blbé politiky, že si myslí, že na každou lampu lze dát rychlonabíječka a tím vyřešit nedostatek nabíjecích míst
Malá informace pro tyto dementy - jde to za cenu položení nových silných kabelů a jejich připojení nejlépe v Temelíně ..... stávající kabely by se při navrhovaném použití rychlonabíječek na každém sloupu velmi rychle staly součástí osvětlování a jiných atrakcí (např. dnes skoro zakázaných ohňostrojů) měst a vesniček
Ten článek má více vad než jen tech 25 kW spotřebu. Jakpak se dostane benzin nebo nafta k pumpe? Kolik CO2 vznikne při výrobě 1l paliva? Kolik plošin, lodi, cisteren, potrubí je potřeba použit na dopravu k te pumpe?
On nikdo nepočítá s tim, ze na každé lampě bude rychlonabijeni, ale hezky to pomalé. Ono taky kam spěchat, když to pichnu na noc k lampě, tak přijdu až ráno. Poptejte se v okolí kolik km nejčastěji lidé za den najedou. Varianty jsou 2:a) par km až desítky km denně B) stovky km o víkendu domu na Slovensko a podobne
Takze pro všechny, kteří spadají pod a) je varianta baterek výhodou - neredi se phm s olejem a kromě baterek má vse obstojnou zivotnost
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
A to je problém napsat aspoň jeden jedinej pravdivej článek o elektromobiltě, který by všichni pochopili a který by zohlednil jejich opravdové přínosy ke kvalitě životního prostředí? Skoro celá novinářská obec je švihlá nalevo - po vzoru Německa a když jsme u té levicové orientace, tak doufám nechcete tvrdit že Hitler byl pravičák
Taky bych si chtěl jednou přečíst objektivní a nezávislou studii, která by zahrnovala výhody a nevýhody různých pohonů. Včetně cenových nákladů a dopadů na životní prostředí od výroby po sešrotování.
Hyundai Kona EV Smart Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
O pravdu nikomu nejde. Jsme v ČR. Takze dokavad nebude mít vw konkurenceschopné elektro auto, které nemusí dotovat, tak se budou psát bláboly. Až ho vyrobí, tak se to otočí a elektro bude vychvalované do nebes.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Určitě a na ad blue je speciální hrdlo. Postavíš se, močíš a nabíjíš
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
No mě ta fotka nějak nepřekvapuje, ale ty magory kteří vydávají auta na baterky za spásu země by měla vést k zamyšlení........
Nicméně pamatuju si, že v době když jsem byl ještě mladý a krásný (dnes už jen krásný) četl jsem o celkem převratné myšlence Fiatu který ji nazval TOTEM což vlastně byla bedna s motorem z fiatu 127, byly tam různé výměníky (olej - voda, výfuk - voda, chlazení - voda) a na klikovce byl napojen generátor tuším na nějakých 20Kw a tocelý bylo upraveno na pohon zemním plynem, nebo LPG pro ty co plynovou přípojku nemají. Jednalo se o velmi komplexní zařízení s celkem levným provozem kdy na výstupu bylo cca 20kw elektriky a cca 17 kw na otopné vodě - účinnost byla cca 90%což bylo velmi slušné.....Navíc motor běžel v stále optimálních otáčkách při optimálním výkonu a spotřebě ...... určitě toto využití spalovacího motoru není ani dnes nezajímavý