i30 cw - zkušenosti majitelů
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Moc pěkně jste to tady rozebrali (myslím podvozek), mám podobný dojem, jen to prostě méně vnímám, asi nejsem takový hnidopich
A stálé platí: za málo peněz hodně muziky (v i30 doslova)
A stálé platí: za málo peněz hodně muziky (v i30 doslova)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Díky, s tlačítkem FLDR mi to nedošlo, jinak souhlasím, že ostatní nastavení pomocí SETUPu (např.vyvážení P a Z repro) je v pohodě. Pokud se týká podvozku, který tu řešíme nejvíce, tak to subjektivně tak hrozně nevnímám. Jezdím po všem od německých dálnic po české podhorské silničky a služební fabka II. mi přijde tvrdší a skákavější.Chrochnik píše:Ať to nemusíš hledat - složkama se prochází tlačítkem FLDR a pak potvrdíš kulatým tlačítkem pod ním. Nevím jestli je toto v návodu, mně to padlo hned do oka, že FLDR bude zkratka od FOLDER (anglicky složka).taxat píše: USB port mi načte a hraje skladby z první složky na flashce a k dalším složkám se neumím dostat, ale chyba může sedět za volantem.
Každopádně souhlasím, že návod na audio je stručný (ale zato na 150 typů rádií), na žádost manželky jsem hledal vyvážení předních/zadních repráků a v návodu jsem to nenašel, takže jsem zahodil návod, zmáčkl tlačítko SETUP a během pár vteřin bylo hotovo. Takže můj závěr: návod je slabší, ale ovládání natolik logické a intuitivní, že to nevadí.
Re: i 30 cw ohlasy na auto
No v něčem tak ošklivém jako FII bych se ve dne trochu styděl sedět , takže jsem v tom ještě nejel, ale FI pohodlnější byla. Resp. u velkých hrbolů jsem se u ní trochu bál o přední nápravu, zadek se vždy jen přenesl. Tady předek celkem OK, ale zadek je šílenej. Moje malá dcera na první projíďku v i30 zareagovala tím, že se poprvé po letech v autě pobl...zvracela. Zastavit jsme stihli, takže auto na křest ještě čeká Ale už si zvykla.taxat píše: Jezdím po všem od německých dálnic po české podhorské silničky a služební fabka II. mi přijde tvrdší a skákavější.
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: i 30 cw ohlasy na auto
To je tim, ze uvidela ty hnusne plasty na prednich sedackach zazaduštaflík píše:No v něčem tak ošklivém jako FII bych se ve dne trochu styděl sedět , takže jsem v tom ještě nejel, ale FI pohodlnější byla. Resp. u velkých hrbolů jsem se u ní trochu bál o přední nápravu, zadek se vždy jen přenesl. Tady předek celkem OK, ale zadek je šílenej. Moje malá dcera na první projíďku v i30 zareagovala tím, že se poprvé po letech v autě pobl...zvracela. Zastavit jsme stihli, takže auto na křest ještě čeká Ale už si zvykla.taxat píše: Jezdím po všem od německých dálnic po české podhorské silničky a služební fabka II. mi přijde tvrdší a skákavější.
Jinak podle me je i30 taky mene komfortni zalezitost na ty nase supr cesty.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: i 30 cw ohlasy na auto
i30ky se bohuzel nevyrabi kvuli nasim silnicim, vetsina zemi, ktere je odebira, ma urcite jiny stav. Dneska estou do Sokolova jsem se drzel cerny i30 s Holandskou znackou, musel bejt chlapec docela prekvapenej, co tu mame za diry.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Občas jezdím se Suzuki Wagon r. 2002. Takže moc dobře vím, jak se chová auto, když poskakuje, s i30 nesrovnatelné ...
Ještě jeden postřeh: najíždění na chodníky přes obrubník (při parkování) je mnohem pohodlnější, než např. ve Focusu - bude to nejspíš vysokým profilem pneu.
Ještě jeden postřeh: najíždění na chodníky přes obrubník (při parkování) je mnohem pohodlnější, než např. ve Focusu - bude to nejspíš vysokým profilem pneu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Tak ja si kazdym dnem na ten podvozek zvykam. Na vetsich nerovnostech je (podle me) jistej a komfortni. Kratky pricny nerovnosti proste musim prezit a jelikoz jsem doted jezdil auty, co na tom byly hur, tak mi to prestava vadit. Jak rika Tudy, za malo penez hodne muziky. Kdyz jsme kupovali Mz3, tak to, ze byla tvrda, jsme brali za prednost. Asi to clovek drazsimu autu nejak odpusti, protoze si rekne, ze za ty prachy preci vedi co delaji.
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Dneska sem si udelal radost vyjizdkou a neni to zas tak tvrdy. Zvykam si. Driv jsem nadaval jako hrom, tedka uz jen tak konstatuju. Nejaky nerovnosti to filtruje velmi dobre, jine naopak. Co se da delat, za ty prachy...
Zase mi pripada, ze pekne drzi. Zkousel jsem par zatacek vzit hodne prudce a musim chvalit. Nemam zkusenosti, ale toto me potesilo a celkem i ujistilo, ze ty KUMHA (ktery snad ve vsech restech prapadly) v kombinaci s podvozkem neco umi a muzu se na ne relativne spolehnout.
Zase mi pripada, ze pekne drzi. Zkousel jsem par zatacek vzit hodne prudce a musim chvalit. Nemam zkusenosti, ale toto me potesilo a celkem i ujistilo, ze ty KUMHA (ktery snad ve vsech restech prapadly) v kombinaci s podvozkem neco umi a muzu se na ne relativne spolehnout.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Hele potvrzuju, a navic ten moturek 1.4 je proste super. Je to vic nez dustojna zakladni motorizace. I kdyz se rika ze dnesni auta se moc zajizdet nemusi, tak po 500 km uz je znatelne zivejsi. Mozna to bylo taky tim, ze jsem vecer uplne vypnul klimu (snad to nicemu nevadi), ale venku bylo stejne kolem 12 stupnu, takze si myslim, ze kompresor nebezel. No zkratka a dobre, to auto je jedna velka radost tuk tuk tuk
Re: i 30 cw ohlasy na auto
Je fakt, že na kvalitním povrchu je to auto i na Kumho celkem k neutržení. U CW k tomu možná přispívá rozvor jako u autobusu, ale je pravda, že i bez ESP si můžeš dovolit opravdu hodně. Na nerovnostech bych se bál, že mi ustřelí zadek.laufas píše:Dneska sem si udelal radost vyjizdkou a neni to zas tak tvrdy. Zvykam si. Driv jsem nadaval jako hrom, tedka uz jen tak konstatuju. Nejaky nerovnosti to filtruje velmi dobre, jine naopak. Co se da delat, za ty prachy...
Zase mi pripada, ze pekne drzi. Zkousel jsem par zatacek vzit hodne prudce a musim chvalit. Nemam zkusenosti, ale toto me potesilo a celkem i ujistilo, ze ty KUMHA (ktery snad ve vsech restech prapadly) v kombinaci s podvozkem neco umi a muzu se na ne relativne spolehnout.
Jinak Kumha se podle všeho v nedávné době VELMI zlepšily. Ještě v testech okolo roku 2007 byly jen o fous lepší, než ty čínské šmejdy, ale zrovna ty co máme na i30 se v posledních testech rapidně zlepšily a jsou spíše lepší (!) průměr. Dokonce v nějakém německém testu na to výslovně upozorňovali, že je tam velký pokrok.
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: i30 cw - zkušenosti majitelů
Sloučeny témata....Čistit nic nebudu,páč téma je všeobecné....
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 cw - zkušenosti majitelů
Můžu se zeptat, co v servisu vyřešili? Mně se totéž stalo na i30 cw model 2009 (Nošovice) 1,6 CRDi 94 kW, tak abych věděl, na co se připravit.Dire píše:Momentalne nemam ani auto, v servisu riesia necakanu ztratu vykonu za jazdy (motor bezi, trochu zvysene otacky, rozsvieti sa ESP OFF, ale pri slapnuti na plyn sa nic nedeje). Uvidime...
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 cw - zkušenosti majitelů
u nového Accetnu mě tohle dělá vadný EGR ventil...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: i30 cw - zkušenosti majitelů
Problem bol (dufam uz nie) v tempomatu od Motorsport Skrlant, taha sa to uz skoro rok, pred 2 tyzdnami som konecne dostal (po 6 mes. cakania) novy tempomat (uz treti), zatial auto bezi (po cca 500km). Bez tempomatu auto tuto chybu neprejavilo ani raz. Podrobne to je rozobrane vo vlakne Tempomat.MiT píše:Můžu se zeptat, co v servisu vyřešili? Mně se totéž stalo na i30 cw model 2009 (Nošovice) 1,6 CRDi 94 kW, tak abych věděl, na co se připravit.Dire píše:Momentalne nemam ani auto, v servisu riesia necakanu ztratu vykonu za jazdy (motor bezi, trochu zvysene otacky, rozsvieti sa ESP OFF, ale pri slapnuti na plyn sa nic nedeje). Uvidime...
Re: i30 cw - zkušenosti majitelů
Aha, já na tempomat čekal skoro dva měsíce, prý než připlave z Ameriky. Nezkoumal jsem ho zblízka, ještě nevím, kde je. Kouknu do toho vlákna, dík.