Tak tě tady mezi námí vítám. Tenhle model Sonaty jsem měl kdysi taky a velice těžko jsem se s ní loučil. A jestli chceš, někdy můžem dát třeba sraz v Rožnově, dáme kafe a pokecáme.valach píše:Zdravim Hyundai Club, jsem novy clen. Koupil jsem od svagrove jejiho milacka Sonatku 2.0 16v r.v.1996 s najetymi 185000 kilometry. Zatim naprosta spokojenost, jen mi jde spatne radit 2. Asi spatne synchrony ale i to se da odstranit. Vlastnil jsem 2 skodovky, fiatka ale toto je opravdu korab. Doufam ze jak slouzila doposud bude slouzit i nadale. Doposud byla garazovana a i ja ji mam v garazi, jen me zaskocila jeji delka. Vychazi mi na knap. Jsem z Valasskeho Mezirici a doufam ze se zapojim do vasich dyskuzi. Jak mi to trochu vyjde tak pridam i nejake fotky.
Dalsi do Sonata klubu
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi do Sonata klubu
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Dalsi do Sonata klubu
velice me ted laka jedna sonatka z roku 2000, nicmene nejako se nemuzu rozloucit s lantrou, takze to asi nakonec padne. jestli se rozhoupu, tak tento tyden bych se pridal do sonata klubu
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi do Sonata klubu
Ten Rožnov není problém, dělám tam tak se domluvíme a pokecáme. Budu rád a aspoň se dozvím něco o tom autě.
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi do Sonata klubu
Ale necháme to někdy na leden nebo únor, teď již mám plno v diáři.valach píše:Ten Rožnov není problém, dělám tam tak se domluvíme a pokecáme. Budu rád a aspoň se dozvím něco o tom autě.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: Dalsi do Sonata klubu
Tak i já se hlásím do klubu. Nyní mám Sonatu 16V z roku 1995 má najeto poctivých 233.000km. No, stav odpovídá stáří a najetým kilometrům. Poslední snad tři roky se do ní nijak zvlášť neinvestovalo, tak uvidíme, kolik toho ještě vydrží.
LOVA
LOVA
Hyundai Sonata 2.0 16V 102KW r.v.1995
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi do Sonata klubu
Neboj se jak se o to auticko budes starat tak se ti odvdeci. Je to ostatne jako se vsim, tak at ti slouzi
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Re: Dalsi do Sonata klubu
Zdravím Hyundaiclub. Vzhledem k tomu, že mé stávající auto dieselový Ford Mondeo rv2005 již vyžadoval během 6ti let provozu výměnu některých finančně nákladných dílů, na kterých se podepsala mimojiné i "kvalitní" česká nafta, byl jsem rozhodnut o jeho prodeji. Jelikož potřebuji denně jezdit, prodej Mondea jsem chtěl řešit v době ujasnění výběru mého nového auta. Dieselový motor jsem už v mém novém autě zavrhnul, neboť dieselové Mondeo nebylo zrovna nejspolehlivější a nákladné servisy a opravy dieselu jsou přeci jen cenově jinde než u motoru benzínového. Na víc cena nafty je srovnatelná jako cena Naturalu. Co se týče spotřeby, tak radši budu jezdit o 2 litry naturalu více o proti dieselu, ale na druhou stranu zase ušetřím na servisu dieselu. Takže otázku motorizace jsem měl vyřešenou. Během měsíců února a března jsem tedy objížděl autosalony a vozil se v předváděcích vozech vesměs střední třídy. A tak jsem zkoušel Mazdu 6, Ford Mondeo, Superba, Volvo S40, Citroena C5, Subaru Legacy, Hondu Accord, Peugeota 407, (VW jsem nezkoušel neboť jsem na tuto značku alergický díky mnoha českým bezmozkům co si myslí že jim patří svět), ale na každém voze mě něco vadilo a nebyly to jen drobnosti. Nejméně věcí mi vadilo na Citroenu C5 a Mondeu, nejvíce věcí mi naopak vadilo na Subaru a Superbu. V té době jsem se objednal ještě na zkušební jízdu Sonátou, ale auto zrovna neměli na prodejně a tak jsem delší dobu čekal na předváděcí jízdu (mezi tím jsem vyzkoušel ix35). Na konec jí přivezli, tak jsme ji s prodejcem vyzkoušeli a měl jsem jasno V Sonátě mi vůbec nic nevadilo a když to řeknu česky, tak mi padla jak poklice na hrnec a splnila všechny mé požadavky. Sonáta kterou jsme s prodejcem zkoušeli byla sice dieselová 110kw, ale v benzínu jsem si ji také dokázal představit. Takže v rámci předváděcích jízd vozidel střední třídy Sonáta vyhrála. Cena v té době byla ve výbavě Premium nějakých 589 tis. Mondeo kombi v akci s názvem Enterprise stálo 619 tis a Citroen C5 kombi v akci s názvem Millenium bylo za 550 tis. Takže jak správně čtete, měl jsem mezi auty 3 favority a to Sonátu, Mondeo a C5. Sonáta byla z testovaných aut nejlepší, ale cena 589 tis byla docela dost vysoká. V Mondeu se mi nelíbil interiér neboť působil hodně lacině, ale kompenzovaly to zase jízdní vlastnosti, které jsou na špičkové úrovni. Na Fordu je poslední dobou hodně vidět jak na autech šetří a vše působí poměrně lacině, takže Mondeo jsem odepsal. C5 byla zase hodně pohodlná, měkoučká a cenově hodně zajímavá. Zatím jsem ještě vyčkával, než mi minulý týden dealer Hyundaie zavolal že mají mimořádnou akci na Sonáty a že mají benzínovou Sonátu 121kW (tu jsem chtěl) za 349 900,- Tak jsem nejdřív nevěřil svým uším a znovu se ptal jestli to je cena s DPH nebo bez a když mi prodejce potvrdil konečnou cenu 349 900,- tak jsem ještě ten den zaplatil zálohu. Nyní necelý týden vlastním úplně novou Sonátu ve výbavě Premium s parkovacími čidly a Defendlockem za 365 tis a to je cena naprosto úžasná. Za tu cenu člověk sotva pořídí Oktávku téměř bez výbavy nebo vybavenou Fabii, ale to je někde úplně jinde. Nyní zajíždím nový motor DCVVT 121kW, mám najeto cca 270km a jezdím ve střídavém režimu mezi 2000 - 4000tis otáčkami, tak jak uvádějí v návodu k obsluze pro prvních 1000km. Když to shrnu, tak Sonáta je hodně dobré auto, na dobré technické i kvalitativní úrovni jako ostatní evropská auta střední třídy, jen neprávem někteří stále kritizují korejská auta a když je člověk pozve ke zkušební jízdě, tak radši nechtějí, aby nemuseli uznat že se pletli. Motor Sonaty je téměř neslyšitelný, interier hodně příjemný, jízdní vlastnosti dobré, limity auta zatím neznám, ale trasu kterou jsem projížděl s Mondem celkem ostře, tak Sonáta je také v pohodě. Co bych k tomu asi napsal závěrem. Asi to že kdybych v únoru koupil Sonátu za 605 tis (s čidly a Defendem) a o 2 měsíce později se dozvěděl že jsem jí mohl mít za 365 tis, tak bych si asi rval vlasy
- Přílohy
-
- sonata.JPG (70.53 KiB) Zobrazeno 1735 x
Naposledy upravil(a) Dextrone dne 20 kvě 2010, 14:12, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Dalsi do Sonata klubu
Heh, ta tu byla v inzerci. Kdybych otce premluvil do manualu, uz se v ni vozim ja (teda spis on, ja prej mam svoje)
takze gratuluju a jsem rad, ze je tahle Sonata na foru
takze gratuluju a jsem rad, ze je tahle Sonata na foru
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Dalsi do Sonata klubu
Dextrone: Pěkné
Bylo jen pár kousků za tyto ceny...
Hodinu po tom, co kolega z Ústí psal, že se prodala, jsem měl zájemce
Bylo jen pár kousků za tyto ceny...
Hodinu po tom, co kolega z Ústí psal, že se prodala, jsem měl zájemce
Re: Dalsi do Sonata klubu
Tak to jsem měl fakt štěstí
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Dalsi do Sonata klubu
Za tu cenu by to koupil i ten nejzarputilejsi odpurce , protoze ta byla fakt neskutecna, proste neskutecna...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Dalsi do Sonata klubu
Gratulace, vypadá fakt krásně. Za ty peníze je to kup století. Vůbec nechápu, proč lidé v čechách Sonáty nekupují. I za standardní peníze je to dobrý kup. Přejí mnoho šťastných a spokojených kilometrů.
Hyundai Sonata 2.4 Dynamic, 2008, manuál, fialová perleť
Re: Dalsi do Sonata klubu
dextrone, tož vitaj kámo, kde my na sebe všude nenarazíme , doufám že brzy uděláme mini sraz
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Dalsi do Sonata klubu
Ale jo minisrázek na ústecku by neškodil
Nemáte někdo nějaké technické informace k motoru v mé nové Sonátě 2.0 DCVVT 121kW, chtěl bych se o tomto motoru něco dozvědět, ale na netu jsem toho moc nenašel. Motor zatím zajíždím v režimu mezi 2000 - 4000ot. Zajímala by mě třeba momentová křivka, průběh výkonu, nějaké technické info např, zda má motor dvouhmotový setrvačník, jaké jsou nejoptimálnější otáčky vztažmo ke spotřebě i ideální pro motor, na co si dát pozor, atp. Děkuji
Nemáte někdo nějaké technické informace k motoru v mé nové Sonátě 2.0 DCVVT 121kW, chtěl bych se o tomto motoru něco dozvědět, ale na netu jsem toho moc nenašel. Motor zatím zajíždím v režimu mezi 2000 - 4000ot. Zajímala by mě třeba momentová křivka, průběh výkonu, nějaké technické info např, zda má motor dvouhmotový setrvačník, jaké jsou nejoptimálnější otáčky vztažmo ke spotřebě i ideální pro motor, na co si dát pozor, atp. Děkuji
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Dalsi do Sonata klubu
nepomůžu, ale na 99% to dvouhmotový setrvačník mít nebude, ten mají jen dieselové motory kvůli větším torzním kmitům z důvodu většího točivého momentu. Moderní diesely jsou super dokud fungujou, ale když se něco pokazí, stojí to zato. Zlatej jednoduchej atmosfericky plněnej benzin. Jinak supr motor, má to pěknej litrovej výkon, na to že to je atmosfera, ten by se mi hodil do Coupe
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997