Motor doktor

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: Motor doktor

Příspěvek od Gandalf »

To "zlatý něco" mohl být Slick 50, kdysi jsem to lil ještě do Favorita... :wink:
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Motor doktor

Příspěvek od mirpie »

do motoru patří kvalitní olej a měl by se včas měnit. Pokud motor začně žrat neúměrné množství oleje, či někde cvaká, klepe, hulí a já nevím co ještě, tak to žádná zázračná přísada nezachrání, jedině GO motoru.
no a k pohádce jak jsem tlačil s wartburgem audi ve 180km/h. Ten "novej" Wartburg (od roku 1988) ve snaze zachránit automobilku byl OHC 4válec 1.3 od VW, tedy uplne jiný motor od bezventilového 3válce, ale i tak měl "jen" 43,4kW a s tím to pojede sotva reálných 150km/h, takže vlastně takovej Favorit nebo 120ka.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Motor doktor

Příspěvek od jiri.vacha »

pozor,ozval se tuner,co tomu rozumí(citováno).Jak můžeš mluvit o pohádce,když jsi to auto nikdy pořádně neviděl,nejel si v něm,sedm let si ho nevylešoval,život není jen o tom koupit si silný originál z fabriky,to umí každý bambula.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Motor doktor

Příspěvek od enjoy »

Tak nesmíš se na nás zlobit,že nevěříme tomu,že něco co nemá ani 60 koní,má tvar krabice,poslední čislovka na tachometru je 140km/h,0-100 necelých 20 sekund může jet vlastní silou víc než 180km/h.a že váží 950 kilo už mu moc nepomůže.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Motor doktor

Příspěvek od jiri.vacha »

já se nezlobím klucí :D/
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Motor doktor

Příspěvek od Rybář »

Jo, mně když se rozbil náhon rychloměru, tak to ukazovalo asi 140km/h v reálných 90km/h. A já si říkal: "Sakra dneska to nějak jede" :mrgreen: Pak jsem teda pochopil, že to asi nebude reálná rychlost.
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Motor doktor

Příspěvek od mirpie »

jiri.vacha píše:pozor,ozval se tuner,co tomu rozumí(citováno).Jak můžeš mluvit o pohádce,když jsi to auto nikdy pořádně neviděl,nejel si v něm,sedm let si ho nevylešoval,život není jen o tom koupit si silný originál z fabriky,to umí každý bambula.
nevím jestli má cenu reagovat. Každopádně nepotřebuju vidět auto co má 44kW a cx 40, k tomu, abych mohl tvrdit, že to víc jak 150km/h reálně vlastím pohonem nepojede. A ,,motordoktor" či cos do toho nalil tomu maximálku o 30km/h opravdu nezvedne.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Motor doktor

Příspěvek od jiri.vacha »

mirpie píše:
jiri.vacha píše:pozor,ozval se tuner,co tomu rozumí(citováno).Jak můžeš mluvit o pohádce,když jsi to auto nikdy pořádně neviděl,nejel si v něm,sedm let si ho nevylešoval,život není jen o tom koupit si silný originál z fabriky,to umí každý bambula.
nevím jestli má cenu reagovat. Každopádně nepotřebuju vidět auto co má 44kW a cx 40, k tomu, abych mohl tvrdit, že to víc jak 150km/h reálně vlastím pohonem nepojede. A ,,motordoktor" či cos do toho nalil tomu maximálku o 30km/h opravdu nezvedne.

=P~
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor doktor

Příspěvek od Farrael »

Kluci maj pravdu. Těch 180Km/h to dát fakt nemohlo. Dokud tady neuvidim na GPSce takovejhle údaj z interieru vozu tak jako by se nestalo :mrgreen:
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Motor doktor

Příspěvek od 69pavel »

sice to sem nepatri ale kamarad dovezl z tehdejsiho NDR serioveho trabanta bez jakykoliv uprav a ten stim po dalnici lital pres 110 i vic coz dovazene trabanty k nam toto nikdy nedosahly.

takze pokud se upravil a vytunil wartburg proc by nemohl jet touto rychlosti,klidne tomu verim, vzdyt S110R se taky bezne upravovaly a tunily se na vyssi vykon(neco z mala uprav-pisty z dacie,dvojity karburator Weber,montaz naporoveho chladice pod predni naraznik aby to slo uchladit,5stupnova prevodovka+vymena staleho prevodu,8kanalova hlava,upraveny vyfuk,vymena brzd a jine) a dosahovaly rychlost blizici se k 200,problem byl akorat v tom ze to bylo umeni udrzet v te rychlosti na ceste, pak jak prisly siroke napravy M tak vymenou se to silene plavani minimalizovalo, sice takto upravene byl problem na STK ale pri znamostech slo vsechno. skoda ze uz nemam fotku ,tise byste zavideli jakeho cerneho krasavce jsme ztoho vypiplali, pote ho kamarad v roce 1993 prodal a koupil si jednu z prvnich Felicii- dodnes toho lituje kdyz nato vzpomina.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Motor doktor

Příspěvek od 69pavel »

a ted k tematu, pokud je motor dobre udelany tak funguje jak ma, pokud uz zacina byt opotrebovany tak zadna sracka tomu nepomuze, zakladni pravidlo je do noveho motoru kvalitni olej a dodrzovat stanovene intervaly dane vyrobcem motoru, a je jedno zda vyrobce oleje deklaruje neco jineho,ten kdo se ridi udaji dane vyrobcem oleje tak si dobudocna zadelava na velke problemy.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Motor doktor

Příspěvek od mirpie »

se vším souhlas, ale ze všech příspěvků o místním blesku z NDR nebyla zmínka, že by měl více než svých seriových cca44kW, tedy bez jakýchkoliv úprav, kromě té jediné, nalití motordoktoru :-). Jistěže warťas může letět dvěkila, pokud na to bude mít koně a podvozek. Už jsem viděl různé fungující přestavby na silnici...Octavia I s motorem ze Superba 2.8 V6 (128kW), Š120 1.9TDI (81kW), hlavně na pumpě to bylo dobrý pozorovat, jak si ostatní klepou na čelo, co že to tam lije za palivo), Renault 5 s motorem z R19 1.8 16V (99kW), Š120 s 1.8T(110kW), atd... Když se to vhodně sladí s převodovkou a dají se tomu silnější brzdy, tuhší podvozek, tak co by to dvěkila nejelo. Právní cestu k legálnímu provozu ted neřeším. Podstatně levnější je být tím bambulou, jak psal Jiri.Vacha, koupit si seriovku se silným motorem. Osobně ale motor o výkonu 100kW za silný nepovažuji, měla-li to být reakce na ty dvoulitry co mám v podpisu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2819
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor doktor

Příspěvek od Espero »

Já bych Warťasem 200 km/h jet nechtěl. Málokdo z vás s tím najezdil 250 tisíc km jako já (auto z r. 1968 nové šlo z domu v r. 1988, nejdříve s ním jezdil otec, pak střídavě on a já a nakonec když oba zestárli už jenom já, narozdíl od otce ten Warťas stále jezdil).

Tachometr to mělo do 160 (já měl ještě ten starý s jazykem) a těch tachometrových 160 to udělalo i v tom dvoutaktu, ale neměl na to dimenzovaný podvozek, brzdy a přední osu. Od 145 km/h působil tak trošku, jako kdyby chtěl vzlétnout. Ale nedám na něj dopustit, každých 90 tisíc generálka motoru za slabých 2 000 Kč, pokaždé pak byl po výbrusu o něco silnější, bylo to znát. Každých 30 tis. km nové obložení brzd. Každých 60 tisíc nová volnoběžka. Každých 70 tisíc nový homokinetický kloub na poloosách a kříž v unašeči rozvodovky. Každých 150 tisíc generálka převodovky za nějakých 1 600,-. Každých 20 tisíc nové vnitřnosti do benzinové pumpy (za 3 východněmecké marky komplet k sehnání v pytlíku jako sada), každých 40 tis km nové kontakty přerušovače.... bylo to jako hodinky, když jsi s tím srostl, přesně jsi věděl, kdy to co potřebuje, takže se to ani nestačilo porouchat. Většina věcí byla k mání a když ne, pak hurá za kopec ke skopčákům.... A hlavně, byl pohodlný. Koupený za 56 tisíc a prodaný po dvaceti letech služby pořád za 18 tisíc. Přitom nehavarovaný a vše na kastli původní.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
jiri.vacha
***
Příspěvky: 771
Registrován: 24 led 2012, 22:33
Bydliště: Loučná-Lom

Re: Motor doktor

Příspěvek od jiri.vacha »

ja najezdil s wart. cca 200tis za šest let,nikde jsem nepsal ,že tomu víkonu pomohl doktor,to auto bylo cely upravovany,od podvozku až po motor,na lpg jsem měl namontovan směšovač z nějakého třílitru,silnější reduktor než byl doporučen pro třináctky,sportfitr kn,vyfuk z nerezu,rezonátor z karavely 2,5td,vzadu dvoukomor laiting origo,brzdy origo cpl nový,byly dostačující(rapid dvoupístkový),cpl nový uložení náprav,nový tlumiče z rapida,nový rám,z rozdělovače odstraněn omezovač otáček(hlava rozdělovače 1,6 felicie),sic nevím kolik točil,ale bylo to hodně přes,než soudruzi počítaly,převodovka čtyři kvalty,motor mi seřizoval známý vrchař mistr Fajgl,,svíčky NGK,nejsem odborník na motory,ale vyznam se,s tím autem jsem měl štěstí,že se podařilo takhle sladit,jinak pneu 195,55 15,disky 6 "z pežota,sedačkyz mondea,topení 1,6felicia,chladič pasat B,palubovka wart. plus fiat tipo,prahy uni.tuning,narazníky origo domací,sjezdil jsem s tim cele čr,půl evropy.
Jinak pro zajímavost,dvoutakt wartburg se dal upravit až na 100koní,jezdily s tim raly,to samí trabant,bracha ho měl upraveny,lítal bez problemů 160.sice 20 na sto,ale to se u nas neřeší,mam tady jawu 350 ,634,točí 8000 ot. a maximalka je na 180km/h.O doktorovi si myslím,že asi funguje,protože mě to olej přestalo brát,o kvalitním oleji ten musí být,ja dělal výměny po 10tis.Motor jsem využíval na max,tak měl max údržbu.To auto bylo můj koníček,a pořád je auto můj koníček.U trajeta taky používam motordoktor,a přestaly cvrlikat hydroštele při studenym startu.a moje rada na konec:neodsuzuju něco nebo někoho co jsem neviděl :lol:
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“