Výměna náplní Coupe 1G

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: Výměna náplní Coupe 1G

Příspěvek od Accentdevil »

A jak tu kapalinu teda vypustite ven? Ja taky odpojil hadici, ale vytekla sotva pulka...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Výměna náplní Coupe 1G

Příspěvek od mirpie »

no vypustim z chladiče a pak asi sundám výstupní hadice z termostatu a na vstup do čerpadla pošlu vodu, třeba z kýble a trychýře, to mi je jedno, at tam něco teče a natočim na chvíli motor.....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Výměna náplní Coupe 1G

Příspěvek od mirpie »

tak jak jsem, tak psal jsem udělal...otevřel tlakové víčko na chladiči, vyšrouboval jsem spodní zátku chladiče - vytekla kapalina z chladiče. Pak jsem sundal airbox (kvůli přístupu) a oba konektory čidel tepoloty chl.kapaliny a sundal obě hadice chladiče od termostatu (opět kvůli přístupu), abych mohl sundat hadici, co spojuje termostat s čerpadlem (krátký okruh). Na straně čepadla jsem si nechal hadici nasazenou, tam dal vlastní hadici s trychtýřem, nasadil provizorně na hadici sání vzduchu vrchní díl airboxu s fitrem, nasadil konektory čidel a natočil to. Já držel trychtýř a kolega mi tam lil vodu z kýble, přitom jsem pozoroval, dokdy nezačne téct z termostatu čistá voda, kterou jsem tam lil. Jak se stalo, přestali jsme lít vodu, zvýšil jsem otáčky a počkal dokud z termostatu nepřestane téct voda žádná, pak byl celý okruh nasuchu (téměř, někde dole to jistě zůstalo, když to už jen tahalo vzduch, ale zůstala čistá voda). Takže takovej systém samo domo ale fungovalo to. Pak jsem nalil 3litry chladicí kapaliny a téměř 3l destilky (asi 0,5l mi zůstalo, to zůstalo v tom motoru), samozřejmě lit při odpojené vrchní hadici na chladiči, jinak tam nic nedostanete (odvzdušňovací šroub jsem totiž nenašel). Jak to začalo téct náhubkem vrchní hadice chladiče, tak jsem to dotáhl, zavřel tlakové víčko a dolil do expanzky po rysku max. Pak jsem to natočil a čekal za kontroly ručičky teploty chl.kapaliny, dokud nesepne sahara. Sahara sepla, ručička standardně na půlce stupnice, takže ok.

na fotce připravený stav pro lití kapaliny do hadice při nastartovaným motoru
Přílohy
hadice chlazení_.jpg
hadice chlazení_.jpg (125.63 KiB) Zobrazeno 940 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“