Moje dvě nej věcičky.. :-)
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Držet spojku při delším stání je zbytečnost, nebo zlozvyk, který nemá žádnou logiku. Nechápu proč to někde v autoškolách učí.
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km
- Reklama
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Moc to resite...
...jsem z malyho mesa, ze budu stat dyl nez pet vterin na krizovatce je vylouceny, takze je nesmysl vyrazovat, protoze do vetsiny krizovatek neni moc videt a ja se kvuli nekomu, kdo to povazuje za blbost, nenecham zabit.
Ve vetsim meste je to individualni, na Zlicine k semaforum v kolone vyrazuju, kdyz padne cervena, protoze vim, kdy padne zelena. Kdyz stojim v kolone na Wilsonce, tak podle situace. Ja si to s dovolenim budu delat podle sebe a vubec me nezajima, co si o tom kdo mysli. Az mi zacnete servis platit vy, muzeme si o tom vazne pohovorit.
...jsem z malyho mesa, ze budu stat dyl nez pet vterin na krizovatce je vylouceny, takze je nesmysl vyrazovat, protoze do vetsiny krizovatek neni moc videt a ja se kvuli nekomu, kdo to povazuje za blbost, nenecham zabit.
Ve vetsim meste je to individualni, na Zlicine k semaforum v kolone vyrazuju, kdyz padne cervena, protoze vim, kdy padne zelena. Kdyz stojim v kolone na Wilsonce, tak podle situace. Ja si to s dovolenim budu delat podle sebe a vubec me nezajima, co si o tom kdo mysli. Az mi zacnete servis platit vy, muzeme si o tom vazne pohovorit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Tuto část věty jsem absolutně nepochopil. Jinak mě je úplně jedno jestli někdo stojí na spojce 5 vteřin nebo hodinu. Jenom, že je to zbytečné namahání mechanismu spojkového ústrojí.protoze do vetsiny krizovatek neni moc videt a ja se kvuli nekomu, kdo to povazuje za blbost, nenecham zabit.
Naposledy upravil(a) Bergman.V dne 01 bře 2011, 14:31, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
... ale stejně je sranda, kam se tohle vlákno zase zvrhlo
Raději ať autor přidá nějaké nové video nebo aspoň foto!
Raději ať autor přidá nějaké nové video nebo aspoň foto!
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Kto chce stáť na spojke, nech stojí, ale o to viac bude investovať v servise. Každého vec.
Pri každodennej jazde v kolóne ma už nebaví spojka a manuál. Mal som objednaný nový i30 s automatom, ale kvôli predajcovi a zhode okolností z toho zišlo.
Teraz riešim problém či 1,8 TSI DSG alebo 2,0 TDI DSG. Neviem sa rozhodnúť, ale jednoznačne automat. Cena pohonných hmôt viac nahráva dieselu.
Rád by som ostal u hyundaiu, ale aktuálna ponuka nie je bohviečo. Počkám ešte na i40 cw, ale keď chcú konkurovať mondeu a passatu, tak predpokladám, že cena bude 20-30 tisíc €. To je na veľa, kiež by som sa mýlil a cena by bola niekde inde (nižšia)
Vďaka predajom, u nás najmä ix35 začal si hyundai začal myslieť, že je potrebné na zákazníkoch zarobiť. Už to nie je značka, ktorá chce zaujať cenou. Pri konfigurácii ix35 som sa dostal skoro do prémiového segmentu. 35 tisíc eur ? No comment ...
Pri každodennej jazde v kolóne ma už nebaví spojka a manuál. Mal som objednaný nový i30 s automatom, ale kvôli predajcovi a zhode okolností z toho zišlo.
Teraz riešim problém či 1,8 TSI DSG alebo 2,0 TDI DSG. Neviem sa rozhodnúť, ale jednoznačne automat. Cena pohonných hmôt viac nahráva dieselu.
Rád by som ostal u hyundaiu, ale aktuálna ponuka nie je bohviečo. Počkám ešte na i40 cw, ale keď chcú konkurovať mondeu a passatu, tak predpokladám, že cena bude 20-30 tisíc €. To je na veľa, kiež by som sa mýlil a cena by bola niekde inde (nižšia)
Vďaka predajom, u nás najmä ix35 začal si hyundai začal myslieť, že je potrebné na zákazníkoch zarobiť. Už to nie je značka, ktorá chce zaujať cenou. Pri konfigurácii ix35 som sa dostal skoro do prémiového segmentu. 35 tisíc eur ? No comment ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
koukal sem na test 1.8TSI v posledních dvou autotipech (oboje Prassat) a spotřeba je good, navíc je to tichý benzín. Nevím jaký tam je cenový rozdíl ale já bych volil TSI, protože:
- je to tichošlápek
- zážehový turbomotor je krása vytočit /plochá křivka toč. momentu ; maximum otáček oproti TDi jinde/
- při normálním ježdění dobrá spotřeba
- DSG sem zkoušel u 2.0 TDi CR oktávky a cukal, navíc si nedokáže poradit s kick-down. Což u TSI bude o něčem naprosto jiném
- nemá to kurvítko jménem filtr pevných částic
Jestli do TSI půjdš, tak budu závidět (jenom motor)
- je to tichošlápek
- zážehový turbomotor je krása vytočit /plochá křivka toč. momentu ; maximum otáček oproti TDi jinde/
- při normálním ježdění dobrá spotřeba
- DSG sem zkoušel u 2.0 TDi CR oktávky a cukal, navíc si nedokáže poradit s kick-down. Což u TSI bude o něčem naprosto jiném
- nemá to kurvítko jménem filtr pevných částic
Jestli do TSI půjdš, tak budu závidět (jenom motor)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Škodovka ani VW nie je moja šálka kávy, skôr inklinujem k seatu altea XL. Majú zaujímavý systém financovania, či už na tretiny alebo 2 roky prázdnin.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
nápodobně, ale musím uznat že 1.8TSI je povedenej motorek
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Asi jsi četl jiný plátek než já,ohledně TSI 1,8.Dnes jsem prolistovával v Tescu při čekání na manželku všechny auto časáky a v jednom byl test Octávie s 1,8TSI a když u nás napíšou v testu,že když nechceš brzdit dopravu(to je úsporný),tak je to nenažraný otesánek,tak to nebude zrovna nejlepší volba.Jízdní výkony také slabota(váha/výkon,dle článku bída),za to cena 750000,-Kč(byla to nějaká kůže Laurin,ale to dnes má kde kdo)je značně na hlavu.
Když si představím,že za méně peněz pořídím na Slovensku nový Genesis Coupe v kůži a výbavě o které Škodovka ani neslyšela,s 3,8V6(přes 300 koní) motorem.....,tak nechápu blázna,co si může takovou Ochcávku koupit.
Jo,také je tam vyhlášen nejúspornější motor(benzín) v Evropě-je to benzíňák 1,0l 3válec v i10.Tuším má 52kW-na tak malý a ještě superúsporný motor,fajn.
Turbobenzíny jsou úsporné-ale jen když je žužláš.Při sešlápnutí ,to je díra do peněženky. Byl tam i test Fabie s nějakou 1,2TSI-to samé-kritika,že při svižnější jízdě je to žrout jako prase.
Ať to nevypadá,že se obouvám do Škůdky a jejich kvíčal-stačí se podívat na třeba již zmiňovaný Genesis. S motorem 2,0Turbo(155kW) je zanedbatelně úspornější,než s neporovnatelně výkonnější 3,8V6(226kW) motorem.
Když si představím,že za méně peněz pořídím na Slovensku nový Genesis Coupe v kůži a výbavě o které Škodovka ani neslyšela,s 3,8V6(přes 300 koní) motorem.....,tak nechápu blázna,co si může takovou Ochcávku koupit.
Jo,také je tam vyhlášen nejúspornější motor(benzín) v Evropě-je to benzíňák 1,0l 3válec v i10.Tuším má 52kW-na tak malý a ještě superúsporný motor,fajn.
Turbobenzíny jsou úsporné-ale jen když je žužláš.Při sešlápnutí ,to je díra do peněženky. Byl tam i test Fabie s nějakou 1,2TSI-to samé-kritika,že při svižnější jízdě je to žrout jako prase.
Ať to nevypadá,že se obouvám do Škůdky a jejich kvíčal-stačí se podívat na třeba již zmiňovaný Genesis. S motorem 2,0Turbo(155kW) je zanedbatelně úspornější,než s neporovnatelně výkonnější 3,8V6(226kW) motorem.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
já nemluvím o tom co je okolo, ale o tom motoru 1,8TSI - to je setsakra rozdíl
¨
Spotřeby nejsou tak zlé:http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... tivity=180
Krásnej průběh:
¨
Spotřeby nejsou tak zlé:http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... tivity=180
Krásnej průběh:
- Přílohy
-
- 1,8 TSi 118kW.jpg (15.33 KiB) Zobrazeno 6946 x
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Nevím ale stát na spojce na semaforech je pěkná pitomost nehledě na to že se pořád smaží spojková lamela takže půjde dřív do hajzlu.Dokud půjde jen o to dát novou spojku tak to někdo uchodí ale až bude muset měnit spojku i setrvák a vyplázne za to 20 000,- tak to začne řešit.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje dvě nej věcičky.. :-)
Je to jen blbej zlozvyk
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW