paranormálne javy

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2819
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: paranormálne javy

Příspěvek od Espero »

Není to vidět, ptali jsme se toho, jestli nechce o sobě dát nějakým zvukem, ale nopak to po snaze o kontakt utichlo a dalo chvíli pokoj.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: paranormálne javy

Příspěvek od FISHkaa »

murangil píše:Mám taky drobnou záludnost. Zaparkoval jsem v kopci na zpátečku vypnu motor,klíč nechal v zapalovaní. Za 5 min.cca odjíždím,zařazená zpátečka sešlápnutá spojka,zatažená ručka, otočím klíčem vše se rozsvítilo a zhaslo jak má,čerpadlo nasálo, otočím na start, display komplet zhasnul a i na rádiu, startér ani ťuk. Pustím klíček display svítí normálně. 2.pokus to samé. Vypnul jsem pak zapalování úplně,klíč nevytahoval. 3.pokus následoval standartní úspěšný start. Setkal se s tím už někdo? Případně rada čím to může být,za 7000km se to stalo poprvé a dalších xx startů vše v pohodě.
toto se může stát pokud se ti malonko šoupnul motor po vypnutí motoru a povolení spojky. Pastorek startéru se ne a ne trefit do ozubeného startovacího kola motoru... Pohasnutí všeho = extrémní proudová zátěž startéru... Obecně stačí používat ručku a nebo zařadit 4 - 5ku a do auta trochu drbnout...

Neříkám, že to může být 100% touto závadou, ale stejné symptomy a příčinu sem měl jednou na mé fábii... :mrgreen:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
murangil
*
Příspěvky: 48
Registrován: 11 úno 2011, 09:37
Bydliště: Ostrava

Re: paranormálne javy

Příspěvek od murangil »

FISHkaa píše:
murangil píše:Mám taky drobnou záludnost. Zaparkoval jsem v kopci na zpátečku vypnu motor,klíč nechal v zapalovaní. Za 5 min.cca odjíždím,zařazená zpátečka sešlápnutá spojka,zatažená ručka, otočím klíčem vše se rozsvítilo a zhaslo jak má,čerpadlo nasálo, otočím na start, display komplet zhasnul a i na rádiu, startér ani ťuk. Pustím klíček display svítí normálně. 2.pokus to samé. Vypnul jsem pak zapalování úplně,klíč nevytahoval. 3.pokus následoval standartní úspěšný start. Setkal se s tím už někdo? Případně rada čím to může být,za 7000km se to stalo poprvé a dalších xx startů vše v pohodě.
toto se může stát pokud se ti malonko šoupnul motor po vypnutí motoru a povolení spojky. Pastorek startéru se ne a ne trefit do ozubeného startovacího kola motoru... Pohasnutí všeho = extrémní proudová zátěž startéru... Obecně stačí používat ručku a nebo zařadit 4 - 5ku a do auta trochu drbnout...

Neříkám, že to může být 100% touto závadou, ale stejné symptomy a příčinu sem měl jednou na mé fábii... :mrgreen:

Už je to vyřešeno (psal jsem tady na str.2) Špatný kontakt v pojistkové skříni. To co jsi psal znám ze své staré Š 120 pomohlo vždy co jsi psal.
Hyundai i30 1,4 2010 Silver champagne
OUT Citroen Xsara II 1,4
Škoda Fabia 1,4
Škoda Favorit LX
Škoda 120 L
Odpovědět

Zpět na „i30 Elektronika“