Ja muzu rict jen to co mi rekl servis, bezna diagnostika nic neobjevi, ani nemuze.
Za to kdyz promerili kompresi tlaku na valcich, tak ten problem tam ihned byl pry videt.
Jako takhle, kdyz to je studeny, tak to auto je liny to jo, i ted proste citim kdyz nastartuju a jedu takovej mirnejsi kopec ihned od domu, tak ze to nejede uplne supr, ale oproti tomu co jsem mel predtim, kdy jsem musel vytocit jednicku aspon do 3000 rychle tam dat 2ku a pomalu az do podlahy aby se to rozjelo a prodeleva "zaberu" plynu klidne i 5s a tohle jsem mel vlastne jakoby od zacatku a jakmile byla cim dal vetsi zima, tak tim to bylo horsi, tak ted muzu rict oproti tomuto nebe a dudy.
Zas druha vec, kdyz jsem byl po 1., 2., 3. v servisu, tak jsem to pokazde zminoval bokem k dalsim opravam co se provadeli, takze klasicky to odflakli, kdyz na to v podstate nebyla ani poradne napsana zakazka a kdyz to tam nahodou bylo, tak bylo vyjadreni, uvedena zavada se neprojevila, chova se standartne...
Az ted naposled jsem popsal komplet jak kdy kde se ten problem deje, trosku tomu i "pribarvil" aby se konecne zaclo neco dit a ejhle najednou za 24h. provedena kontrola kde zjistili, ze je motor vlastne komplet v haji.
Sice jsem byl pekne nastvanej, ze mi takto rozvrtavaji pul auta, ale ted zas na druhou stranu, snad pravdepodobnost, ze by byl znovu motor spatnej to uz snad neni ani mozny, takze co na tom aute snad vydrzi bude aspon "novej" motor, zamerne pisu "novej" protoze kdyz ho tam davali povedlo se jim plastovej kryt na nem mirne poskrabat a to stejny tesneni pod kapotou smerem k celnimu sklu, asi chlapci mockrat celej motor nemenili
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale tuhle kosmetickou vadu uz jsem nemel naladu resit, hlavne ze to jede...