Houpavý tempomat

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Houpavý tempomat

Příspěvek od t0x!n »

Tak mi importer odepsal az po urgenci, pry aby se mohli zabyvat mym problemem mam napsat u ktereho servisu jsem resit, tak jsem jim odepsal, ze nepotrebuji aby muj problem resili oni, ale ze bych rad aby mi rekli jak se provadi oprava teto zavady, tak uvidime :D

edit: pokrok v podstate zadny, dozvedel jsem se pouze, ze je na urceni zavady houpani treba diagnostika systemu takze to pry je: jizdni zkouska a zaznamenani jedn. udaju, ktery jsou potreba pro ridici jedn. tempomatu

No jednoduchy az si ted za nakej cas udelam vylet do servisu na zavady co uz mam, tak nahlasim i tempomat s timhle vyjadrenim a budu pozadovat odstraneni a uvidime co chlapci provedou...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Reklama
 

aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: Houpavý tempomat

Příspěvek od aldai30 »

Mě servis tvrdil, že se podívá na diagnostiku, ale samozřejmě závada žádná. Že prý o tempomatu a této chybě nic neví. Mě to přijde už jako ve VW, kde všechno tutlají. Hold všichni jsou stejní.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Elixir
*
Příspěvky: 71
Registrován: 12 dub 2015, 11:59

Re: Houpavý tempomat

Příspěvek od Elixir »

Pri mojej vcerajsej 600km ceste dialnicami som tiez zaznamenal problem hupaveho tempomatu. Isiel som sam v prazdnom auto po slovenskej R1 a kto pozna tak vie, ze profil tejto cesty je relativne vlnity s kratkymi prevyseniami. Prave tu sa mi stavalo, ze auto v takomto kratkom prevyseni neudrzalo tachometrovych 130, potom v polovici prevysenia sa uvedomilo a zacalo pridavat ale na horizonte a pri klesani este stale pridavalo a tak som sa pri klesani rychlostou blizil uz k tachometrovych 140. Bol to relativne neprijemny pocit, ked auto mi dole kopcom do zakruty stale pridavalo. Na ceskej D1 som tento problem nemal a auto relativne dobre a konstantne drzalo 130, pripadne 140. Osobne mi pride, ze riadiaca jednotka pomaly vyhodnocuje zmenu profilu vozovky pripadne pomaly reaguje na povely zmeny rychlosti, pretoze aj ked pridavam alebo uberam rychlost na volante tlacitkami +/- tak to relativne dlho trva kym auto zareaguje.

Nutno dodat, ze na dialnicnych zuzeniach kde je 80km/h, v meste alebo inych rovinatych usekoch tempomat v pohode drzi nastavenu rychlost.

i30 kombi Weekend, 1.6MPI 88kW
SantaFe 2.2 CRDi 142kW - 2023
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“